21 אוקטובר 2017 א' חשון תשע"ח
מעודכן לתאריך  20.06.2012  באדיבות ה 

דלקת גיד (טנדיניטיס) - מידע רפואי

((Tendonitis (Tendinitis)

מניעת דלקת גיד

פעילות גופנית

חיזוק השרירים סביב הגיד הפגוע באמצעות תרגילים מתאימים עשוי למנוע סיבוכים עתידיים. מומלץ להתייעץ עם פיזיותרפיסט לגבי תרגילי מתיחה וחיזוק המתאימים למצב.
הקפדה על חימום וביצוע מתיחות בתחילת ובסיום פעילות גופנית תסייע גם כן.
אם פעילות מסוימת גרמה בעבר לדלקת גיד רצוי לבצע שינויים באופי הפעילות על מנת למנוע חזרה של הדלקת. לדוגמא, ניתן להשתמש בציוד ספורט אחר או לשקול מעבר לפעילות גופנית אחרת.

הימנעות מתנועה החוזרת על עצמה

יש להימנע מתנועות שחוזרות על עצמן. אם הדבר אינו אפשרי חשוב להקפיד על תקופות מנוחה קבועות.
הקלדה על מחשב כרוכה בביצוע תנועות החוזרות על עצמן. מומלץ למקם את המחשב, המקלדת ואת העכבר בצורה נוחה לעבודה.