25 מאי 2017 כ"ט אייר תשע"ז

כושר ופעילות גופנית

האם אפשר להשפיע על המטבוליזם שלי?

התשובה היא כן. אבל כדאי להבין תחילה מהי נוסחת האריס-בנדיקט ולמה לאנשים מסוימים יש מטבוליזם מהיר יותר מאשר לאחרים. הדרכה מעשית למעוניינים בהפחתת משקל

האם אפשר להשפיע על המטבוליזם שלי?
פעילות גופנית בבית, מדריך אישי, בריכה או חדר כושר?

השוואה והטבות ייחודיות לחברי מכבי, כולל ברכישת קונסולת WII FIT, אימון שחייה וכמובן בחדרי כושר

פעילות גופנית בבית, מדריך אישי, בריכה או חדר כושר?
חלבונים ופחמימות לפני ואחרי פעילות גופנית

כמה דברים שכדאי לדעת על התזונה לפני ואחרי פעילות גופנית, עם ובלי קשר למטרת הפעילות

חלבונים ופחמימות לפני ואחרי פעילות גופנית
לשחות, כן, לשחות

שחיית חתירה (נכונה) היא הפעילות הגופנית המומלצת ביותר הן לילדים והן למבוגרים. על מה יש להקפיד, היכן לומדים ועוד

קראו עוד על שחייה
פעילות גופנית בבית: 10 דקות של אימון

לפני שמתחילים את שגרת היום, כדאי לשריין עשר דקות עד רבע שעה למתיחות ולחיזוק קבוצות שרירים

פעילות גופנית בבית: 10 דקות של מתיחות וחיזוק קבוצות שרירים
בטן-גב: איך מחזקים ולמה זה חשוב?

שרירי הבטן חשיבות עליונה: הם משתתפים ברוב פעולות הגוף ויש להם תפקיד בייצוב ותמיכת עמוד השדרה

בטן-גב: איך מחזקים ולמה זה חשוב?
פעילות אירובית: לרוץ, לרכוב, ללכת או לשחות?

 אל תגיעו לאימון על בטן ריקה והימנעו מאימון בסמוך לשינה. מתי מפחיתים שומן וכמה קלוריות שורפים

פעילות אירובית: לרוץ, לרכוב, ללכת או לשחות?
אימון כושר: כמה ומה עושים?

שלבי האימון, חישוב דופק, חשיבותם של מתיחות בתחילת האימון ובסופו ותזונה לפני ואחרי

אימון כושר: כמה ומה עושים?
סקי ופעילות גופנית בחורף

אם בחרתם בחופשת סקי, כדאי שתתכוננו כיאות. איך להכין את הגוף ומהו הציוד הבאמת חיוני

סקי ופעילות גופנית בחורף
פילאטיס גם לגברים

פילאטיס, על שם ג'וזף פילאטיס, אכן מעצב ומחטב. מתאים לגברים ולנשים כאחד ובמיוחד לסובלים מכאבי גב

פילאטיס גם לגברים