23 אוקטובר 2017 ג' חשון תשע"ח
עדכון אחרון:  01.04.2016 

הכרטיס המגנטי

השירות הרפואי ניתן בהצגת הכרטיס המגנטי. חברים בעלי הוראת קבע יכולים לשלם באמצעות הכרטיס עבור השתתפויות עצמיות בעת ביקור אצל רופאים, מטפלים, מכונים וכן עבור רכישות בבתי מרקחת.

כרטיס חבר מכבי הוא כרטיס אישי ואין להעבירו לשימושו של אדם אחר.
  • אם כרטיסכם אבד או נגנב באפשרותכם לפנות למרכז רפואי (סניף) הקרוב אליכם או להתקשר למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון 3555* או פשוט להזמין כרטיס באפליקציה או אתר מכבי Online>
  • בהזמנת כרטיס חדש תגבה השתתפות עצמית בסך 12 ש"ח, במקרה שטרם עברו שנתיים ממועד הנפקת הכרטיס הקודם. הזמנה באמצעות האתר והאפליקציה הכרוכה בתשלום מחייבת הוראת קבע פעילה במכבי.
  • במקרה של גניבה יש להעביר אישור משטרה למרכז הרפואי לקבלת זיכוי על התשלום.
  • הורים לילדים עד גיל 18 זכאים לקבל עבור כל ילד כרטיס מגנטי נוסף, כלומר כרטיס לכל הורה. בקשה לקבלת כרטיס נוסף (כפול) והרחבה בנושא ניתן לקבל בכל המרכזים הרפואיים (סניפים) של מכבי.
  • עבור תינוקות שנולדו החל מחודש אפריל 2011 ישלחו באופן יזום שני כרטיסים לבית המשפחה. כיצד רושמים תינוק למכבי >
  • חברים המתקשים בתנועה או בתפקוד וקרוביהם נדרשים לטפל בקבלת השירות הרפואי עבורם, זכאים לקבל כרטיס נוסף עבור המטפל. בקשה לקבלת כרטיס נוסף והרחבה בנושא ניתן לקבל בכל המרכזים הרפואיים של מכבי.
  • במעבר בין תכניות ביטוח לא צריך לשנות כרטיס.
  • אם אתם אצל הרופא ושכחתם כרטיס ניתן להפעיל את שירות "ביקור ללא כרטיס" במכבי Online דרך האתר או אפליקציית הסלולר>
 
הזמנת כרטיס מגנטי דרך האפליקציה 
כמו כן, ניתן להגיש בקשה להנפקת כרטיס חדש בפקס למרכז הרפואי במכבי. לבקשה זו אין טופס ייעודי. יש לנסח בקשה ולשלוח אותה בצירוף צילום תעודת זהות ופרטים אישיים.
לאיתור סניף מכבי >> (יפתח בדפדפן נפרד)
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו