03 יולי 2015 ט"ז תמוז תשע"ה

זימון תורים

מבוטחים בעלי סיסמה למכבי Online יכולים לתאם תורים לרופאים,
לדיאטניות ולאחיות, לצפות בתורים שהוזמנו, לבטל תורים
ולעקוב אחרי ביקורים קודמים. מבוטחים שאין ברשותם סיסמה
יכולים לזמן ולבטל תור באמצעות מדריך השירותים והאפליקציה הסלולרית

כניסה לזימון תור

זימון וביטול תור למבוטחים בעלי סיסמה למכבי Online

חיפוש נותני שירות

לאחר הכניסה למכבי Online, בחרו ב"זימון תורים". במסך החיפוש שייפתח ניתן לבחור בין תורים לרופאים, לאחיות וליועצות תזונה ודיאטה:

מסך חיפוש רופאים לפי שם, יישוב, תחום שירות וכו

כאשר ניתן להזמין תור לרופא דרך המערכת, כפתור כפתור זימון תור יוביל לבחירת תור פנוי.

בשעת הצורך, אתם זכאים לבחור ברופא שתהיו בטיפולו עד סוף הרבעון.

אין לפנות ליותר מרופא אחד ברבעון באותו תחום רפואי, אלא אם ניתן לכך אישור מיוחד של מנהל הסניף, ובכפוף לתנאים שנקבעו במכבי.

זימון תור

  • בוחרים רופא, אחות או דיאטנית מתוך הרשימה ולוחצים על כפתור "הזמן תור". כאשר הכפתור לא פעיל, לא ניתן להזמין תור לאותו נותן שירות דרך מערכת זו.
  • כעת ניתן לקבוע תור מבין התורים הפנויים.

 

מסך זימון תור, בחירה מרשימת תאריכים ושעות פנויות

  • לאחר שבחרתם תאריך ושעה, יוצגו בפניכם פרטי התור שבחרתם, לצד הנחיות, לפני האישור הסופי.

 

מסך סיכום פרטי תור לאישור הזימון

  • במסך האישור תוכלו להדפיס את פרטי נותן השירות והתור שלכם.

 

אישור זימון תור

מסך אישור זימון של תור

  • לאחר האישור ניתן לשנות את מועד התור או לבטלו.

 

בעת זימון תור לדיאטניות, יש לציין האם מדובר בביקור ראשון או ביקור חוזר:

מסך זימון תור לדיאטנית

ביטול ועדכון תור

לביטול תור יש ללחוץ על "זימון תורים" בסרגל העליון ולאחר מכן לבחור ב"תורים עתידיים".

במסך שייפתח יופיעו בפניכם התורים שזימנתם (מלבד תורים למרפאות חוץ).

לצד כל אחד מהתורים שזימנתם יופיעו הכפתורים הבאים:

  • לעדכון תור עתידי לחצו על כפתור עדכון תור
  • לביטול תור עתידי לחצו עלכפתור ביטול תור   
  • להדפסת פרטי תור שזומן לחצו על כפתור הנחיות ומידע נוסף ולאחר מכן על כפתור "הדפס" שבראש העמוד.

 

ביקורים קודמים

טבלת הביקורים הקודמים מציגה בפניכם את הביקורים שביצעתם ב-12 החודשים האחרונים. ניתן לשנות את טווח התאריכים בבחירת תאריך מלוח השנה.

שאלות נפוצות  

מדוע לא ניתן להזמין תור לרופא שלי באמצעות אתר האינטרנט?

אפשרות הזמנת התור דרך מדריך השירותים או מכבי Online זמינה בשלב זה רק לרופאים ומטפלים שהצטרפו לשירות. מכבי שואפת לאפשר הזמנה מקוונת של תורים לכל השירותים הרפואיים המוענקים למבוטחיה.

כאשר לא ניתן להזמין תור באופן מקוון, יש להזמין את התור טלפונית, על ידי פנייה למספר המופיע במדריך השירותים.

ניסיתי להזמין תור וקיבלתי הודעת שגיאה

במקרים מסויימים לא ניתן לקבוע תור לרופא המבוקש:

  • כאשר מוזמן כבר תור לרופא מאותו מקצוע
  • כאשר ביקרת ברבעון האחרון אצל רופא מאותו מקצוע
  • רופאים מסויימים מקבלים מבוטחים רק בטווח גילאים מסויים (למשל, רופאי ילדים)

 

במקרים אחרים, ניתן לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה (*3555) לתמיכה.

כיצד אפשר להזמין תורים לילדי?

אפשרות זו פתוחה להורים וילדים הרשומים שניהם למכבי Online. אם נרשמת לשירות ורשמת גם את ילדיך, ניתן להיכנס לחשבון של ילדך דרך תפריט הבחירה בסרגל העליון של מכבי Online. לאחר מכן יש לפעול על פי ההנחיות הרגילות לניהול תורים.

לתמיכה באזור "הילדים איתך במכבי Online" >>

למה התור שלי לגינקולוג לא מופיע ברשימת התורים?

תורים לרופאי נשים לא יוצגו למבוטחות מתחת לגיל 18.

אם את מעל גיל 18, פני למוקד מכבי ללא הפסקה (*3555) לבירור נוסף.

 

לא מצאת פתרון? פנו אלינו