01 אוקטובר 2016 כ"ח אלול תשע"ו

זימון וביטול תורים

חברי מכבי יכולים לזמן תורים לרופאים, לדיאטניות ולאחיות, לצפות בתורים שהוזמנו,

לבטל תורים ולעקוב אחרי ביקורים קודמים
כניסה לזימון תור

ניהול תורים לחברים בעלי סיסמה למכבי Online

לחברי מכבי בעלי סיסמה למכבי Online יש מגוון דרכים לנהל תורים דרך הדפדפן ודרך אפליקציית הסלולר של מכבי. ניתן לאתר, לזמן ולבטל תורים ואף לראות את התורים העתידיים שהזמנתם. בשימוש באפליקציה ניתן גם לשמור את התור ישירות אל היומן במכשיר הסלולרי. למידע נוסף אודות הסיסמה האישית לשירותי מכבי Online >>
שירות זימון וביטול התורים זמין עבור רופאים מכל הסוגים, כמו גם לאחיות או ליעוץ תזונתי (דיאטנית), בתנאי שהרופא/מטפל רשום לניהול תורים באמצעות השירותים הדיגיטליים. במקרה שלא ניתן להזמין או לבטל תור באופן דיגיטלי, תוצג אפשרות ליצירת קשר טלפוני עם המרפאה.

הנחיות לשימוש בשירות

באפליקציית הסלולר

זימון תורים

ממסך הבית של האפליקציה יש לבחור במדריך השירותים, שם יש לבחור ב"איתור רופא" או "מעבדות, מכונים ומטפלים" לפי הצורך.

ניווט לאיתור שירותים באפליקציית מכבי

במסך הבא תוכלו למקד את החיפוש, למשל לפי שם הרופא או המטפל, תחום ההתמחות, או ימי ושעות הקבלה. אחרי שהוספתם את הפרטים לפיהם תרצו לחפש, לחצו "חפש" ולאחר טעינה תוצג רשימת רופאים, מטפלים או מכונים, אותה ניתן לסדר לפי תור פנוי ראשון (באיתור רופאים בלבד), לפי מרחק או לפי א'-ב'.

איתור רופא באפליקציית מכבי

בחרו רופא, מטפל או מכון מהרשימה ולחצו עליו לקבל פרטים נוספים ולהזמין תור. כשתלחצו על כפתור "זימון תור" תתבקשו להזין פרטים מזהים. ניתן להזדהות עם סיסמה, או לבחור בזיהוי ללא סיסמה, בו נדרשים רק מספר זהות ותאריך הלידה. 

זימון תור והזדהות באפליקציית מכבי

כשתסיימו להזמין את התור יוצג מסך אישור בו תוכלו בלחיצה אחת גם לשמור את התור ליומן המכשיר הסלולרי שלכם.

ביטול תור וזימון תור חוזר

ניתן לבטל תור באותה הדרך בה מזמנים תור כפי שמוסבר לעיל, וניתן גם לגשת ישירות לתורים שזומנו כדי לבטל אותם, או לראות תורים מהעבר ולזמן תור חוזר לאותו רופא או מטפל, באמצעות "זימון וביטול תורים" מהמסך הראשי של האפליקציה.

ניהול תורים באפליקציית מכבי

לאחר ההזדהות תוכלו לראות תחת "תורים עתידיים" תורים שקבעתם ובמקרה הצורך לבטל אותם. תחת "ביקורים קודמים" תוכלו למצוא תורים שעברו, ובלחיצה להגיע למסך פרטי הרופא או המטפל ולזמן תור חוזר אליו.

באתר מכבי Online

חיפוש נותני שירות

לאחר הכניסה לאתר מכבי Online, בחרו ב"זימון תורים":

ניווט לזימון תורים מדף הבית של מכבי Online

במסך החיפוש בחרו בתחום הרצוי – רופאים, אחיות או תזונה ודיאטה. ניתן למקד את החיפוש לפי שם, אזור, תחום שירות ועוד:

חיפוש נותני שירות באתר מכבי Online

כאשר ניתן להזמין תור לרופא דרך המערכת, כפתור "זימון תור" יוביל לבחירת תור פנוי.

לא ניתן לפנות ליותר מרופא אחד ברבעון באותו תחום רפואי, אלא אם ניתן לכך אישור מיוחד של מנהל הסניף, ובכפוף לתנאים שנקבעו במכבי.

זימון תור

בוחרים רופא, אחות או דיאטנית מתוך הרשימה ולוחצים על כפתור "הזמן תור." כאשר הכפתור לא מופיע, לא ניתן להזמין תור לאותו נותן שירות דרך מערכת זו אך יוצגו מספרי הטלפון באמצעותם תוכלו לזמן תור.

בחירת רופא

עבור חלק מנותני השירות יש לבחור את סוג הביקור – ביקור ראשון או ביקור רגיל – לפני שניתן לבחור את התור:

בחירת סוג ביקור

במסך הבא ניתן לבחור את התור הרצוי: 

בחירת תור

לאחר שבחרתם תאריך ושעה, יוצגו בפניכם פרטי התור שבחרתם לפני האישור הסופי. אם מוצגות הנחיות (בדומה לאלו שניתן לראות בתמונה הבאה) חשוב לקרוא אותן בתשומת לב לפני אישור הזמנת התור. 

הנחיות לקראת התור

במסך האישור תוכלו להדפיס את פרטי נותן השירות והתור שלכם.

אישור זימון תור

אישור זימון תור

לאחר האישור ניתן לשנות את מועד התור או לבטלו.

ביטול ועדכון תור

לביטול תור יש ללחוץ על "זימון תורים" בסרגל העליון ולאחר מכן לבחור ב"תורים עתידיים".

במסך שייפתח יופיעו בפניכם התורים שזימנתם (מלבד תורים למרפאות חוץ).

לצד כל אחד מהתורים שזימנתם יופיעו הכפתורים הבאים:

  • לעדכון תור עתידי לחצו על כפתור עדכון תור
  • לביטול תור עתידי לחצו עלכפתור ביטול תור   
  • להדפסת פרטי תור שזומן לחצו על כפתור הנחיות ומידע נוסף ולאחר מכן על כפתור "הדפס" שבראש העמוד.

 

ביקורים קודמים

טבלת הביקורים הקודמים מציגה בפניכם את הביקורים שביצעתם ב-12 החודשים האחרונים או בטווח תאריכים אחר לבחירתכם.


שאלות נפוצות

מדוע לא ניתן להזמין תור לרופא שלי באמצעות אתר האינטרנט?

אפשרות הזמנת התור דרך מדריך השירותים או מכבי Online זמינה בשלב זה רק לרופאים ומטפלים שהצטרפו לשירות. מכבי שואפת לאפשר הזמנה מקוונת של תורים לכל השירותים הרפואיים המוענקים למבוטחיה.

כאשר לא ניתן להזמין תור באופן מקוון, יש להזמין את התור טלפונית, על ידי פנייה למספר המופיע במדריך השירותים.

ניסיתי להזמין תור וקיבלתי הודעת שגיאה

במקרים מסויימים לא ניתן לקבוע תור לרופא המבוקש:

  • כאשר מוזמן כבר תור לרופא מאותו מקצוע
  • כאשר ביקרת ברבעון האחרון אצל רופא מאותו מקצוע
  • רופאים מסויימים מקבלים מבוטחים רק בטווח גילאים מסויים (למשל, רופאי ילדים)

 

במקרים אחרים, ניתן לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה (*3555) לתמיכה.

כיצד אפשר להזמין תורים לילדי?

אפשרות זו פתוחה להורים וילדים הרשומים שניהם למכבי Online. אם נרשמת לשירות ורשמת גם את ילדיך, ניתן להיכנס לחשבון של ילדך דרך תפריט הבחירה בסרגל העליון של מכבי Online. לאחר מכן יש לפעול על פי ההנחיות הרגילות לניהול תורים.

לתמיכה באזור "הילדים איתך במכבי Online" >>

למה התור שלי לגינקולוג לא מופיע ברשימת התורים?

תורים לרופאי נשים לא יוצגו למבוטחות מתחת לגיל 18.

אם את מעל גיל 18, פני למוקד מכבי ללא הפסקה (*3555) לבירור נוסף.

לא מצאת פתרון? פנו אלינו