מכשיר CPAP למניעת דום נשימה בשינה

מכשיר המשמש למניעת דום נשימה בשינה - תסמונת שחוזרת כמה פעמים במהלך השינה ועלולה לפגוע באיכות השינה. החבר מרכיב בשנתו מסכה, והמכשיר מזרים באופן אוטומטי אוויר דרך המסכה. זרם האוויר גורם ללחץ חיובי על דרכי הנשימה באופן שמונע את חסימתם.

עדכון אחרון: 14.8.23

  • כלול

    מכבי שלי

  • כלול

    מכבי זהב

  • כלול

    מכבי כסף

  • כלול

    הסל הבסיסי

מי זכאי?

חברים הזקוקים למכשיר זה וקיבלו הפניה מרופא. 

 

מה הזכאות?

מכשיר CPAP אחד, אחת ל-3 שנים לקנדריות. 

חבילת השירות של המכשיר כוללת: 

    • מכשיר כולל מסכה וכל הנדרש להפעלתו
    • אחת לשנה - קבלת מסננים על פי הוראות היצרן. המסננים יישלחו בדואר או יסופקו במשרדי הספק (לפי בחירתך), בלי עלות. 
    • תקופת אחריות ושירות של 4 שנים מהספק של המכשיר
    • מסכות נוספות מעבר למסכה הראשונה שסופקה עם המכשיר - במסגרת 4 שנות האחריות, הזכאות היא למסכה אחת לשנה ראשונה ועד 3 מסכות נוספות ל-3 השנים הבאות, בלי עלות. כדי לקבל מסכה נוספת יש לפנות ישירות לספק.

חבילת השירות אינה כוללת סוללה חיצונית נוספת למכשיר.

 

למהדרין - מכשירים באישור של ארגון "משמרת השבת" לשימוש בשבת:

    • REsmart G2S A20 של חברת לוונשטיין - ויינמן ישראל 
    • GII RESsmart, של חברת נובוהלת' בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

 

כמה זה עולה?

    • מכשיר ומסכה - בתשלום השתתפות עצמית. העלות משתנה בהתאם לספק ולסוג המסכה
    • השתתפויות עצמיות יכולות להתשנות בהתאם לשינויים בשער החליפין

שם הספק

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

קלינטיקה בע"מ

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

יצרן

BMC

XIAONIU HEALTH CO

Weinmann

 

BMC

דגם

RESsmart GII

SA100A

PRISMA SMART

 

REsmart G2S A20 *

השתתפות עצמית

283 ש''ח - 312 ש''ח

292 ש''ח - 432 ש''ח

339 ש''ח - 480 ש''ח לדגם PRISMA SMART


585 ש''ח - 679 ש''ח לדגם REsmart GIIS A20

טלפון

04-8201277

1-599-555-200

1-700-506-015

פקס

04-8202065

04-8810277

08-9157977

שם הספק

יצרן

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

BMC

קלינטיקה בע"מ

XIAONIU HEALTH CO

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

Weinmann

 

BMC

שם הספק

דגם

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

RESsmart GII

קלינטיקה בע"מ

SA100A

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

PRISMA SMART

 

REsmart G2S A20 *

שם הספק

השתתפות עצמית

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

283 ש''ח - 312 ש''ח

קלינטיקה בע"מ

292 ש''ח - 432 ש''ח

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

339 ש''ח - 480 ש''ח לדגם PRISMA SMART


585 ש''ח - 679 ש''ח לדגם REsmart GIIS A20

שם הספק

טלפון

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

04-8201277

קלינטיקה בע"מ

1-599-555-200

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

1-700-506-015

שם הספק

פקס

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

04-8202065

קלינטיקה בע"מ

04-8810277

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

08-9157977

    • מכשיר ומסכה - בתשלום השתתפות עצמית. העלות משתנה בהתאם לספק ולסוג המסכה
    • אביזרים מתכלים וחלפים שנרכשו לאחר תקופת האחריות או שייכים למכשיר ישן שאינו בהסכם - החזר עד תקרה של 1,840 ₪ לשנה קלנדרית
    • השתתפויות עצמיות יכולות להשתנות בהתאם לשינויים בשער החליפין

שם הספק

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

קלינטיקה בע"מ

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

יצרן

BMC

XIAONIU HEALTH CO

Weinmann

 

BMC

דגם

RESsmart GII

SA100A

PRISMA SMART

 

REsmart G2S A20 *

השתתפות עצמית

989 ש''ח - 1,091 ש''ח

1,021 ש''ח - 1,512 ש''ח

1,188 ש''ח - 1,679 ש''ח לדגם PRISMA SMART

 

2,048 ש''ח - 2,375 ש''ח לדגם REsmart GIIS A20

טלפון

04-8201277

1-599-555-200

1-700-506-015

פקס

04-8202065

04-8810277

08-9157977

שם הספק

יצרן

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

BMC

קלינטיקה בע"מ

XIAONIU HEALTH CO

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

Weinmann

 

BMC

שם הספק

דגם

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

RESsmart GII

קלינטיקה בע"מ

SA100A

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

PRISMA SMART

 

REsmart G2S A20 *

שם הספק

השתתפות עצמית

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

989 ש''ח - 1,091 ש''ח

קלינטיקה בע"מ

1,021 ש''ח - 1,512 ש''ח

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

1,188 ש''ח - 1,679 ש''ח לדגם PRISMA SMART

 

2,048 ש''ח - 2,375 ש''ח לדגם REsmart GIIS A20

שם הספק

טלפון

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

04-8201277

קלינטיקה בע"מ

1-599-555-200

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

1-700-506-015

שם הספק

פקס

נובוהלת' (Novohealth) בע"מ (ע.י. מדיקוויפ)

04-8202065

קלינטיקה בע"מ

04-8810277

לוונשטיין - ויינמן ישראל בע"מ

08-9157977

היכן ניתן השירות?

    • את המכשיר אפשר לרכוש רק אצל ספקים בהסכם המפורטים בסעיף "כמה זה עולה"
    • לא יינתן החזר על אביזר שנרכש בחו"ל או שהוזמן מחו"ל
    • הזכאות להחזר היא בעבור זכות ו/או שירות רפואי שניתנו ו/או התקבלו לפי העניין בגבולות מדינת ישראל

מה עליך לעשות?

קבלת מכשיר CPAP

  1. לקבל הפניה לבדיקת שינה במכון השינה באסותא או בבית חולים ציבורי שבהסכם עם מכבי.
    את ההפניה אפשר לקבל מרופא אף אוזן גרון או ריאות במכבי, בבית בלב או במעונות מכבי.
  2. אם בעקבות הבדיקה מכון השינה יאשר כי יש לך צורך במכשיר, עליך להעביר את המלצת מכון השינה ותוצאות הבדיקה אל הספק לבחירתך, לצורך התאמת מכשיר. 
  3. הספק ייצור אתך קשר בתוך 5 ימי עבודה מיום קבלת ההפניה, לצורך תיאום של להתאמת המכשיר.
  4. יש להגיע אל הספק עם כרטיס חבר מכבי ותעודת זהות.
  5. במעמד אספקת המכשיר לביתך, עליך לשלם לספק השתתפות עצמית.
  6. המכשיר יינתן לתקופת ניסיון של שבועיים. אם בתום השבועיים תחליט להחזיר את המכשיר, עליך להתקשר לספק ולתאם איתו את החזרת המכשיר.
  7. יש להחזיר את המכשיר נקי, ובאריזתו המקורית.
  8. לכל תקלה הספק ייתן מענה לפניית החבר בתוך 2 ימי עבודה מיום הפנייה. אם התקלה לא תתוקן בתוך 2 ימי עבודה מיום לקיחת המכשיר לתיקון, זכותך לקבל מכשיר חלופי ברמה דומה.

החלפת מכשיר CPAP - פניה לספק לרכישת מכשיר חדש

    • בכל פניה לספק יש לבצע בדיקת זכאות והתאמה למכשיר אצל הספק בהסכם. זוהי איננה בדיקת שינה מלאה, אלא בדיקה קצרה ופשוטה יותר
    • חבר שעבר בדיקת שינה באסותא - אין צורך בהפניית רופא לבדיקת התאמה לספק, אך יש להגיע אל הספק עם תוצאות בדיקות והתאמות קודמות
    • חבר שעבר בדיקת שינה באיכילוב - יש להעביר לספק את תוצאות בדיקת השינה שבידו או הפניית רופא המעידה על מצבו הרפואי והצורך במכשיר

אביזרים ומתכלים (מעשיר לחות, צינורית חמצן, פילטרים, מסיכת אף, מסיכת נחירונים, מסיכת אף פה, פילטרים)

 

    • רכישה מספק שבהסכם עם מכבי:
      חבר הזקוק לאביזרים ומתכלים נוספים מעבר לחבילת השירות הניתנת במסגרת הזכאות - יכול לפנות לאחד מספקי מכבי בהסכם בלבד, ובהתאם לזכאותו לרכוש אביזרים סטנדרטים המשווקים על ידי אותו ספק, בתשלום השתתפות עצמית מופחתת לחבר.

    • רכישה מספק שאינו בהסכם - החזר עבור אביזרים ומתכלים מסל הבריאות:
      יינתן החזר מלא עד התקרה 1,840 ש"ח בשנה קלנדרית, בגין רכישת אביזרם מתכלים או חלפים שנרכשו בתום תקופת האחריות (4 שנים) או בגין מתכלים/חלפים של מכשיר ישן שאינו בהסכם.

      לקבלת ההחזר יש להעביר למכבי:
        1. קבלה וחשבונית מס מקוריות בהם צוין איזה אביזר מתכלה נקנה
        2. עבור מעשיר לחות: דו"ח בדיקת השינה בו כתוב שעל החבר לרכוש גם מכשיר מעשיר לחות ל- C-PAP

טיפול בתקלות

    • לכל תקלה הספק ייתן מענה בתוך 2 ימי עבודה מיום הפנייה
    • אם התקלה לא תתוקן בתוך 2 ימי עבודה ממועד לקיחת המכשיר לתיקן, החבר זכאי למכשיר חלופי ברמה דומה

אם אתם זכאים לטיפול רפואי או להחזר או השתתפות בגין הוצאות רפואיות מתוקף החוקים הבאים, לא יינתן השירות במסגרת שירותי הבריאות הנוספים:

 

    • שוטר שנפגע במסגרת תפקידו
    • נפגע פעולות איבה מוכר על ידי ביטוח לאומי
    • נכה משרד הביטחון 20% ומעלה
    • נפגע תאונות דרכים

 

אם הצורך בשירות לא נובע מהפגיעה המוכרת בחוקים המפורטים לעיל, יש להעביר למשרד המרכז הרפואי (הסניף) מכתב מרופא המאשר זאת, על מנת לקבל אישור למימוש הזכאות.

ניתן להגיש את המכתב במעטפת אל תור או לשלוח אותו בדואר רשום או בדוא"ל למרכז הרפואי. לאיתור מרכז רפואי >

כל האמור לעיל כפוף לתקנוני שירותי הבריאות הנוספים במכבי.

תקנון מכבי שלי >

תקנון מכבי זהב >

תקנון מכבי כסף >