24 מרץ 2017 כ"ו אדר תשע"ז

תמיכה טכנית

הדרכה וסיוע בבעיות הקשורות להגדרות תוכנה וחומרה

בעיות הדפסה

נסו להדפיס מסמך מתוכנה אחרת המותקנת על המחשב, כגון Word. אם גם בתוכנה זו ההדפסה נכשלת, ייתכן כי בעיית ההדפסה היא מקומית ונובעת מבעיה במדפסת, בחיבורים או בהגדרות.
אם ניסיתם להדפיס את אחד מהמסמכים הבאים:
  • פרטי תור שהוזמן
  • רשימת תורים עתידיים
  • רשימת ביקורים קודמים
  • אישורי תרופות
  • תוצאות של בדיקות
  • מידע רפואי נבחר
  • תרופות מרשם שנרכשו
  • מידע על תשלומים (חשבון רבעוני\חודשי \משפחתי)
 
ודאו כי הגלישה למכבי Online מתבצעת דרך גירסת דפדפן שנתמכת על ידי האתר
אם ניסיתם להדפיס מרשם, אישור, הפניה דיגיטלית, התחייבות או אישור ממרכז האישורים, ודאו כי מותקנת במחשבכם תכנת Acrobat Reader בגרסה מעודכנת. 

בעיות נפוצות

ניסיתי להדפיס את תוצאות המעבדה, אך בהדפסה מופיעות כוכביות במקום מספרים. כיצד אקבל הדפסה מלאה של דף התוצאות?

מקרה זה נובע מהגדרות ההדפסה בדפדפן שלך. על מנת לקבל הדפסה מלאה, ליחצו על כפתור "הדפס" שבתחתית המסך ואשרו את משלוח ההדפסה.

בנוסף, וודאו כי הגלישה למכבי Online מתבצעת דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כגון כרום (Chrome).

ניסיתי להדפיס מן האתר אך קיבלתי הודעת שגיאה לא מוגדרת. מה עליי לעשות?

ראשית יש לוודא כי המערכת תומכת בגרסת הדפדפן שברשותך.

במידה וגרסת הדפדפן שלך נתמכת וגם התקנת סרגל כלים חיצוני (כגון Google toolbar), יש לבצע את הפעולות הבאות:

 

עבור דפדפן בגרסה אנגלית

  1. בתפריט העליון בדפדפן יש לפתוח את Tools ולבחור באופציית Internet Options.
  2. לאחר פתיחת החלונית יש לבחור בלשונית Advanced.
  3. תחת הכותרת Browsing יש לבטל את הסימון ליד Enable third-party browser extensions.
  4. כעת לחצו על OK, סגרו את הדפדפן ופתחו מחדש.


עבור דפדפן בגרסה עברית

  1. בתפריט העליון בדפדפן יש לפתוח את "כלים" ולבחור ב"אפשרויות אינטרנט".
  2. לאחר פתיחת החלונית יש לבחור בלשונית "מתקדם".
  3. תחת הכותרת "דפדוף" יש לבטל את הסימון ליד "אפשר הרחבות דפדפן של יצרנים אחרים".
  4. כעת לחצו על "אישור", סגרו את הדפדפן ופתחו מחדש.
  • במידה שהבעיה עדיין לא נפתרה, יש לפנות לספק האינטרנט לשם קבלת הדרכה בנושא הגדרות מדפסת ודפדפנים.
ניסיתי להדפיס מן האתר אך במקום עברית מופיעות כוכביות או ג'יבריש. מה עליי לעשות?
  • וודאו כי הגלישה למכבי Online מתבצעת דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כגון כרום (Chrome).
  • במידה וגרסת הדפדפן נתמכת, יש לפנות לספק שירותי האינטרנט לשם טיפול בהגדרות מדפסת.
לא מצאת פתרון? פנו אלינו