21 ינואר 2017 כ"ג טבת תשע"ז

אודות בית בלב

אמנת השירות

רשת בית בלב רואה את לקוחותיה בדיור המוגן, במחלקות האשפוז ובקהילה כמרכז העשייה שלה, ושואפת לשפר את בריאותם ואיכות חייהם. לשם כך, עובדי הרשת מתחייבים:
  • להעניק טיפול מקצועי ואיכותי המותאם לצרכים האישיים של כל לקוח.
  • לשמור על כבוד הלקוח, פרטיותו ובטיחותו.
  • להעניק יחס אישי וחם.
  • להיות קשובים לבקשות הלקוח ומשפחתו.
  • לשתף את הלקוח ואת משפחתו בכל ההחלטות הנוגעות לו.
  • להקפיד על סביבה נקייה, נעימה ומסבירת פנים.

כדי לעמוד באמנת השירות, בית בלב שוכרת את אנשי המקצוע הטובים ביותר ומעניקה להם הכשרה מקיפה. מוסדות הרשת עוברים מבדקי איכות ושביעות רצון תקופתיים באמצעות מכוני המחקר המובילים בישראל (דחף, גיאוקרטוגרפיה) וזוכים לציוני שביעות רצון גבוהים.
כדי להבטיח ללקוחותינו טיפול מוצלח, גם הם נדרשים לדבר אחד פשוט: לכבד את חוות הדעת המקצועית של אנשי הצוות.