30 מרץ 2017 ג' ניסן תשע"ז

הדרכה לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

באתר מכבי Online תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל עבורכם ועבור בני משפחתכם. להלן מדריך המסביר כיצד ניתן לרכוש פוליסה חדשה.

מי יכול לרכוש פוליסה באמצעות אתר מכבי Online?

  • חברים בעלי הוראת קבע במכבי
  • חברים שבני משפחותיהם משוייכים להוראת הקבע שלהם
 

כיצד ניתן לרכוש פוליסה באתר מכבי Online?

על מנת לגשת לאתר מכבי Online יש להזין מספר זהות ואת הסיסמה האישית שלכם. לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "ביטוח נסיעות לחו"ל" בתפריט העליון כדי לגשת לאזור הפוליסות.
במסך "הפוליסות שלי" תוכלו לראות פוליסות שהזמנתם בעבר וכאלה שנמצאות בטיפול. תוכלו לערוך שינויים בכל פוליסה שטרם נכנסה לתוקף ישירות ממסך זה.
 עמוד "הפוליסות שלי"

רכישת פוליסה חדשה

לחצו על "רכישת פוליסה חדשה" כדי להתחיל בתהליך. תחילה תתבקשו להזין את פרטי הנסיעה – היעד, התאריכים והנוסעים. במסך הבא תוכלו לשנות את תאריכי הנסיעה עבור כל נוסע בנפרד:
מסך פרטי הנסיעה
  • שימו לב: ניתן לרכוש פוליסה החל מ- 30 יום לפני תאריך היציאה, ובתנאי שתאריך החזרה הוא עד 180 יום מהתאריך הנוכחי. ישנן גם הגבלות על תקופת הביטוח המירבית עבור מבוטחים בגיל 56 ומעלה. קראו עוד על תעריפי ותקופות הביטוח >>
חברים מעל גיל 70 יתבקשו בשלב זה לענות על שאלון רפואי קצר. במידה שהתשובה על אחת יותר מהשאלות תהיה חיובית ("כן"), תתבקשו לפנות למוקד הטלפוני להשלמת ההזמנה. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד כלל ביטוח 2627*.
שאלון בריאות

בחירת כיסויים

לאחר שהזנתם את פרטי הנסיעה ולחצתם על "המשך" תגיעו למסך בחירת הכיסויים הביטוחיים. במסך זה תוכלו לבחור בדיוק את הכיסויים שתרצו עבור כל נוסע ואף לשנות את טווח התאריכים לכל נוסע בנפרד.
בחירת כיסוי ביטוחי
  • במסך זה תוכלו לקבל הסבר על כל אחד מהכיסויים ועלותו.
  • תוכלו לבחור את הכיסויים עבור כל נוסע ולראות את סה"כ עלות הכיסויים שנבחרו. העלות מתעדכנת בכל הוספה או החסרה של כיסוי ובכל שינוי בתאריכים.
  • ניתן לחזור ממסך הכיסויים לשלב הקודם ולערוך את הנתונים.
 

סיכום ההזמנה

לאחר שמילאתם את הפרטים ובחרתם את הכיסויים, תוכלו לעבור על ההזמנה שלכם במסך הסיכום טרם אישור ההזמנה סופית.
סיכום פרטי ההזמנה
בסיום התהליך יוצג אישור עם מספר ההזמנה וקישור לפוליסה המלאה שהוזמנה. כמו כן, ישלח מייל עם פרטי ההזמנה והפוליסה למייל המעודכן במערכות מכבי. במקרה של תקלה עקבו אחר ההוראות שיוצגו במסך האישור.

מוקד כלל ביטוח

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד כלל ביטוח 2627*
נסיעה טובה!
לא מצאת פתרון? פנו אלינו