27 מרץ 2017 כ"ט אדר תשע"ז

חדש: זימון תורים לעובדים סוציאליים דרך מוקד מכבי ללא הפסקה

החל מה-15/7, זימון התורים לעובדים סוציאליים במכבי יתבצע באמצעות מוקד מכבי ללא הפסקה, 3555*

מכבי משפרת את שירותיה כדי שלכם יהיה יותר קל, נוח ופשוט. החל מה-15/07 ניתן יהיה לזמן ולבטל תורים לעובדים הסוציאליים במכבי באמצעות מוקד מכבי ללא הפסקה , 3555*.
ניתן לזמן תורים באמצעות המוקד במקרים הבאים:
  • ביקור ראשון או חוזר – עבור החבר
  • ביקור רגיל עבור מטפל עיקרי (בן\בת זוג, ילדיו או הוריו של החבר )
  • ביקור טלפוני – עבור החבר ועבור מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי
 
במקרים הבאים יש לקבוע תור דרך הסניף ולא דרך מוקד מכבי ללא הפסקה:
  • ביקור בית – עבור החבר
  • ביקור טלפוני – עבור מטפל עיקרי שאינו חבר מכבי אשר מטפל בחבר מכבי.
  • ביקור רגיל או טלפוני במקרים דחופים.
  • ביקור רגיל - עבור חברים הנוכחים בסניף ולא קבעו תור.
  • ביקורים דחופים.
 
לאיתור סניף >> (ייפתח בדפדפן נפרד)

הנחיות ומידע

  • זימון תורים יתבצע בהתאם לסניף שאליו משויך החבר .
  • במקרים בהם מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי מתקשה להגיע אל הסניף שאליו משויך בן משפחתו, ניתן לקבוע את התור לפי הסניף שאליו משויך המטפל.
  • לקביעת תור ביישוב השונה מזה שאליו משויך החבר , למשל, במקרה שהחבר מתגורר ביישוב אחר, יש לפנות לסניף אליו משויך החבר.
  • בביקור ראשון מומלץ להביא הפנייה, סיכומי מחלה, סיכומי אשפוז או כל מסמך אחר הקשור לבקשה.