22 יולי 2017 כ"ח תמוז תשע"ז

ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה

הגוף אינו יכול לפעול בלי סידן

לאדם בוגר נדרשים כ-1,000 מיליגרם ליום. גם טחינה, סרדינים, תרד וטופו מהווים מקור מעולה לסידן

הגוף אינו יכול לפעול בלי סידן
ויטמין B12 - האם באמת חיוני?

מחסור ב-B12 עלול לגרום לפגיעה במערכות רבות בגוף. ליקטנו מזונות ומתכונים המכילים ממנו בשפע

ויטמין B12
חומצה פולית

חומצה פולית חיונית לפעולה תקינה של מערכות רבות בגוף. כמה צריך והאם רצוי להסתייע בתוספי תזונה

חומצה פולית
אנטיאוקסידנטים, מה הסיפור?

מהם, מה תפקידם והכי חשוב - כיצד אנו צורכים אותם בצורה בריאה? 

אנטיאוקסטידנטים, מה הסיפור?
סיבים תזונתיים – כמה, איזה ובעצם למה?

הם חיוניים למניעת מחלות ולשמירה על משקל תקין. כבר הוספתם לחם שיפון וסובין לתפריט?

סיבים תזונתיים – כמה, איזה ובעצם למה?
כול הסיבות לקחת אומגה 3

אומגה 3 חשובה במיוחד לבריאות המוח, הלב, הכבד והשן. ביצים הן מקור טוב, כמוסות שמן דגים אפילו יותר

כול הסיבות לקחת אומגה 3
ויטמין D, מה כול כך טוב בו?

ויטמין D הוא אחד הוויטמינים החשובים לתקינות מערכות הגוף. השגתו מחשיפה לשמש בלבד אינה מומלצת

ויטמין D, מה כול כך טוב בו?
התוספים שבמזון - הטוב, הרע והיפה

עיון בתווית שעל חומרי המזון שאתם רוכשים מגלה סימונים כמו E100. ממה כדאי להיזהר

התוספים שבמזון - הטוב, הרע והיפה