28 יולי 2017 ה' אב תשע"ז
עדכון אחרון:  01.05.2016 

מוקד ילדים מכבי-קידס - תנאי הזכאות

מכבי מפעילה לרווחת חבריה מוקד שירות טלפוני בתחום רפואת ילדים. המוקד נותן מענה לבעיות רפואיות של חברים עד גיל 17 (כולל), בימים ובשעות בהן המרפאות סגורות.

זכויות חברי מכבי במסגרת סל מכבי

 השירות אינו כלול בסל הבריאות וניתן לחברי מכבי בלבד, במסגרת סל מכבי.


מכבי מפעילה לרווחת חבריה מוקד שירות טלפוני בתחום רפואת ילדים. המוקד נותן מענה לבעיות רפואיות של חברים עד גיל 17 (כולל), בימים ובשעות בהן המרפאות סגורות.

ימי ושעות פעילות:
  • ימים א-ה: 19:00 בערב עד 7:00 בבוקר ביום המחרת.
  • סופי שבוע: מיום שישי בשעה 13:00 ועד יום א' בשעה 07:00 בבוקר.
  • ערבי חג וחג – מערב החג בשעה 13:00 ועד יום העבודה שלאחר החג בשעה 7:00 בבוקר.
 
לצוות המוקד אשר כולל אחיות מוסמכות ורופאי ילדים של מכבי יש גישה לתיק הרפואי. המענה הראשוני במוקד ניתן על ידי אחות מוסמכת, ובמידת הצורך היא מעבירה את הפונים להמשך טיפול על ידי רופאי הילדים שנמצאים במוקד.
 
בהתאם למקרה, באפשרות הצוות להעניק הדרכה וייעוץ טלפוני, להנפיק מרשמים דיגיטליים, להפנות למוקד רפואה דחופה של מכבי או לחדר מיון ואף להורות על פינוי לבית חולים באמבולנס (בכפוף לתנאי הזכאות).
 
כיצד פונים?
שיחת אונליין עם רופא הילדים שלי - שיחת טלפון או וידאו מעבר לשעות הקבלה במרפאה. קראו עוד
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו