25 מרץ 2017 כ"ז אדר תשע"ז
עדכון אחרון:  04.02.2015 

נסיעה מאילת לקבלת טיפול רפואי במרכז הארץ - תנאי הזכאות

זכויות חברי מכבי שלי

זכאות זהה לזכאות הניתנת במסגרת מגן זהב. אין זכאות מיוחדת לחברי מכבי שלי

חבר מכבי תושב אילת שזקוק לטיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת ואין לו ביטוח משלים (מגן כסף או מגן זהב), זכאי להחזר השווה למחיר כרטיס אוטובוס לתל אביב ובחזרה.
מגן זהב מקנה זכאות לשוברי טיסה למרכז הארץ.

פירוט הזכאות לחברי מכבי במסגרת הסל הבסיסי

נסיעה באוטובוס לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת

הזכאות

החזר על נסיעה לתל אביב ובחזרה לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת.

עלות

יינתן החזר בשווי מחיר כרטיס אוטובוס לתל אביב ובחזרה.

הנחיות ומידע

  • ההחזר יינתן על הנסיעה לתל אביב בלבד. לא יינתנו החזרים על נסיעות בתוך תל אביב או ליעדים אחרים בארץ.
  • לקבלת החזר יש להציג במשרד הסניף:
    1. תעודת תושב העיר אילת.
    2. הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי.

תוספת זכויות הנובעות ממגן זהב

טיסה לתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת

הזכאות

טיסה לתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת.

עלות

יינתנו אישורי טיסה למרכז הארץ (נתב"ג / שדה דב) ובחזרה.
תקופת המתנה ממועד ההצטרפות למגן זהב - אין.

הנחיות ומידע

להזמנת כרטיס טיסה יש להתקשר לחברת התעופה ארקיע בטלפון 03-6909691 או 5758*
ולהזדהות כחבר מכבי. בתום השיחה יקבל החבר מספר הזמנה.
לשם קבלת אישור לטיסה יש להציג:
  •  תעודת תושב העיר אילת
  • הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי.
  • מספר הזמנת הטיסה של חברת ארקיע
אין צורך בהגעה פיסית למרכז הרפואי. ניתן לשלוח בפקס או במייל.

אופן הזמנת הטיסה והנחיות:

  • הטיסה תוזמן עד 5 שעות לפני מועד הטיפול
  • במקרה של אי מימוש התור יש להודיע בהקדם לסניף מכבי בטלפון 08-6364848 או למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון  1700-50-53-53.
  • במידה והתור לא מומש מכל סיבה שהיא, והחבר המבוטח לא הודיע למשרדי מכבי, יישא החבר בעלות הטיסה.
  • כל שינוי בטיסה יתבצע לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה בהתקשרות מול משרדי ארקיע בלבד.  כל ביטול ו/או שינוי לאחר מכן,  ייחשב כאי התייצבות לטיסה.
  • במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי לאחר הנחיתה במועד שנקבע, או אי התייצבות לטיסה, יישא החבר מלוא עלות הטיסה.
  • יש להציג תעודת תושב אילת בעלייה לטיסה.
  • בתום 14 יום על החבר להגיש למשרד המרכז הרפואי באילת אישור על ביצוע הטיפול או הבדיקה, החתום על ידי נותן השירות או המטפל. על האישור לציין את תאריך הביקור ופרטיו.
    ניתן להעביר את הבקשה באמצעות האפליקצייה, בפקס שמספרו 073-2132773 או בפנייה ישירה למרכז הרפואי.
  • לא יינתנו החזרים על נסיעות משדה התעופה (נתב"ג / שדה דב) למקום הטיפול.
במעמד אישור הטיסה יחתום החבר מבוטח על טופס, שעל פיו אם לא יביא לסניף בתוך 14 יום את האישורים המוכיחים כי אכן עבר את הטיפול / בדיקה שלשמם קיבל את השוברים, יחויב בעלות כרטיסי הטיסה למכבי.
במידה שהחבר זכאי לטיפול רפואי/החזר/השתתפות בגין הוצאותיו הרפואיות מתוקף החוקים הבאים, לא יינתן השירות במסגרת שירותי הבריאות הנוספים:
  • ניתוחים ו/או טיפולים קוסמטיים.
  • טיפול כירורגי הקשור לשמירת
    הריון
    , סיבוכי הריון או
    לידה
    ותוצאותיהם.
  • אשפוז ילודים ופגים אחרי לידה.
  • טיפולים כירורגיים בשיניים, בחניכיים ובהשתלות שיניים.
  • שמירת הריון, סיבוכי הריון וסיבוכי לידה ותוצאותיה.
  • שוטר שנפגע במסגרת תפקידו
  • נפגע פעולות איבה מוכר על ידי ביטוח לאומי
  • נכה משרד הביטחון בשיעור 20% ומעלה
  • נפגע תאונות דרכים
  • נפגע תאונת עבודה
  • מחלת מקצוע המוכרת על ידי ביטוח לאומי
     
  • זכרו לבקש מנותן השירות או הטיפול אישור על הביקור עם תאריך הביקור ופרטיו.
כל האמור לעיל כפוף לתקנוני שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן). לקריאת התקנון > 
  • למעט התעריפים, נוסח הזכאויות בקבצי חוברת התקנון עדכני לפברואר 2017. תעריפים עדכניים ניתן למצוא באתר מכבי, תחת כל נושא בנפרד.
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו