26 יולי 2017 ג' אב תשע"ז
עדכון אחרון:  10.07.2017 

מימון נסיעה לקבלת טיפול רפואי למתגוררים בישובים מרוחקים - תנאי הזכאות

זכויות חברי מכבי זהב

חברי מכבי המתגוררים בישובים מרוחקים ואינם בעלי ביטוח משלים (מגן כסף או מכבי זהב), זכאים להחזר השווה למחיר כרטיס אוטבוס או רכבת ובחזרה לשם קבלת טיפול רפואי במכבי או אצל נותני שירות בהסכם.
מכבי זהב מקנה זכאות לשוברי טיסה למרכז הארץ.

פירוט הזכאות לחברי מכבי במסגרת הסל הבסיסי

מימון נסיעה באוטובוס או ברכבת לקבלת טיפול רפואי למתגוררים בישובים מרוחקים

הזכאות

החזר על נסיעה למקום הטיפול ובחזרה לצורך קבלת טיפול במקרים שבהם אין שירות רפואי בטווח 80 ק"מ ממקום מגוריו של החבר.
מטופל שהינו קטין או מטופל שהינו חולה מוגבל יהיה זכאי להוצאות בגין נסיעה בתחבורה ציבורית עבור מלווה אחד.

עלות

יינתן החזר בשווי מחיר כרטיס אוטובוס או רכבת למקום הטיפול ובחזרה ובחזרה.

הנחיות ומידע

  • ההחזר יינתן על הנסיעה לתל אביב בלבד. לא יינתנו החזרים על נסיעות בתוך תל אביב או ליעדים אחרים בארץ.
  • לקבלת החזר יש להציג במשרד הסניף:
    1. תעודת תושב העיר אילת.
    2. הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי.
חבר מכבי המתגורר במרחק של 80 ק"מ ומעלה ממקום שבו הוא נדרש לעבור טיפול רפואי ואין לו ביטוח משלים (מגן כסף או מכבי זהב), זכאי להחזר השווה למחיר כרטיס אוטובוס או רכבת למקום הטיפול ובחזרה.
 

תוספת זכויות הנובעות ממכבי זהב

טיסה לתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת

הזכאות

טיסה לתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת.

עלות

יינתנו אישורי טיסה למרכז הארץ (נתב"ג / שדה דב) ובחזרה.
תקופת המתנה ממועד ההצטרפות למכבי זהב - אין.

הנחיות ומידע

להזמנת כרטיס טיסה יש להתקשר לחברת התעופה ארקיע בטלפון 03-6909691 או 5758*
ולהזדהות כחבר מכבי. בתום השיחה יקבל החבר מספר הזמנה.
לשם קבלת אישור לטיסה יש להציג:
  •  תעודת תושב העיר אילת
  • הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי.
  • מספר הזמנת הטיסה של חברת ארקיע
אין צורך בהגעה פיסית למרכז הרפואי. ניתן לשלוח בפקס או במייל.

אופן הזמנת הטיסה והנחיות:

  • הטיסה תוזמן עד 5 שעות לפני מועד הטיפול
  • במקרה של אי מימוש התור יש להודיע בהקדם לסניף מכבי בטלפון 08-6364848 או למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון  1700-50-53-53.
  • במידה והתור לא מומש מכל סיבה שהיא, והחבר המבוטח לא הודיע למשרדי מכבי, יישא החבר בעלות הטיסה.
  • כל שינוי בטיסה יתבצע לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה בהתקשרות מול משרדי ארקיע בלבד.  כל ביטול ו/או שינוי לאחר מכן,  ייחשב כאי התייצבות לטיסה.
  • במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי לאחר הנחיתה במועד שנקבע, או אי התייצבות לטיסה, יישא החבר מלוא עלות הטיסה.
  • יש להציג תעודת תושב אילת בעלייה לטיסה.
  • בתום 14 יום על החבר להגיש למשרד המרכז הרפואי באילת אישור על ביצוע הטיפול או הבדיקה, החתום על ידי נותן השירות או המטפל. על האישור לציין את תאריך הביקור ופרטיו.
    ניתן להעביר את הבקשה באמצעות האפליקצייה, בפקס שמספרו 073-2132773 או בפנייה ישירה למרכז הרפואי.
  • לא יינתנו החזרים על נסיעות משדה התעופה (נתב"ג / שדה דב) למקום הטיפול.
במעמד אישור הטיסה יחתום החבר מבוטח על טופס, שעל פיו אם לא יביא לסניף בתוך 14 יום את האישורים המוכיחים כי אכן עבר את הטיפול / בדיקה שלשמם קיבל את השוברים, יחויב בעלות כרטיסי הטיסה למכבי.
במידה שהחבר זכאי לטיפול רפואי/החזר/השתתפות בגין הוצאותיו הרפואיות מתוקף החוקים הבאים, לא יינתן השירות במסגרת שירותי הבריאות הנוספים:
  • ניתוחים ו/או טיפולים קוסמטיים.
  • טיפול כירורגי הקשור לשמירת הריון , סיבוכי הריון או לידה ותוצאותיהם.
  • אשפוז ילודים ופגים אחרי לידה.
  • טיפולים כירורגיים בשיניים, בחניכיים ובהשתלות שיניים.
  • שמירת הריון, סיבוכי הריון וסיבוכי לידה ותוצאותיה.
  • שוטר שנפגע במסגרת תפקידו
  • נפגע פעולות איבה מוכר על ידי ביטוח לאומי
  • נכה משרד הביטחון בשיעור 20% ומעלה
  • נפגע תאונות דרכים
  • נפגע תאונת עבודה
  • מחלת מקצוע המוכרת על ידי ביטוח לאומי
     
  • זכרו לבקש מנותן השירות או הטיפול אישור על הביקור עם תאריך הביקור ופרטיו.
כל האמור לעיל כפוף לתקנוני שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן). לקריאת התקנון > 
התקנון מעודכן לאפריל 2017.
 
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו