25 אפריל 2024 י"ז ניסן תשפ"ד

תנאי השימוש באתר

התכנים באתר נועדו לספק מידע רפואי ובריאותי כללי ואינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם איש מקצוע מוסמך שהוא רופא, רוקח, תזונאי, פיזיותרפיסט או כל מומחה אחר בהתאם לעניין, על בסיס אישי ופרטני.
 
מטרתם של התכנים והמאמרים המופיעים/מצוטטים/מופנים באתר היא להרחיב את בסיס הידע שלכם בנושאים שונים והם אינם מחליפים פנייה לאיש מקצוע מוסמך.
 
התכנים עשויים לבטא אסכולה רפואית מסוימת או דעה אישית של הכותב. כמו כן, עשויים התכנים להיות תלויים בנסיבות העובדתיות של מקרה מסוים ויש להתייחס אליהם בזהירות הנדרשת.
אין להסתמך על מידע המופיע באתר לשם החלטה על טיפול רפואי כלשהו והעושה כן עושה זאת על אחריותו המלאה והבלעדית.
 
כל זכויות הקניין הרוחני באתר, בתכניו ובעיצובו, בין אם המדובר בתוכן טקסטואלי או גרפי, שייכות במלואן למכבי שירותי בריאות ("מכבי"). אין להעתיק, להציג, להפיץ, לשכפל או למסור לצד שלישי כלשהו את האתר או תכניו ללא קבלת הסכמתה של מכבי מראש ובכתב.
 
מכבי אינה מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה ושיבוש תכנים לא חוקי. מכבי לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, עגמת נפש וכיו"ב שייגרמו למשתמש באתר או לרכושו עקב כך.
 
מכבי לא תהיה אחראית, במישרין או בעקיפין, לכל נזק, כספי או אחר, שייגרם למשתמש עקב שימוש או הסתמכות על מידע שמופיע באתר.
 
מכבי מאפשרת לכל אדם להשתמש במגוון השירותים הקיימים באתר. אולם, מכבי תהא רשאית להסיר מידע ו/או למנוע או להפסיק שימוש באתר, בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
 
מקום השיפוט הבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

זכויות חברי מכבי


פירוט בנוגע לזכויותיהם של חברי מכבי יופיע אך ורק תחת אחת מהכותרת הבאות: "זכאויות ותוכניות ביטוח", "שירותים וזכויות החברים", "זכויות חברי מכבי" פרט למחירון התרופות.
 
כל הזכויות המפורטות באתר לחברי תוכניות שירותי הבריאות הנוספים של מכבי - "מכבי כסף", "מכבי זהב" ו-"מכבי שלי" - כפופות למפורט בתקנון שירותי הבריאות הנוספים העדכני לאותה שנה.

 מענה לפניות


אנו עושים מאמץ לענות בהקדם על פניות גולשים ופניות חברים המועברות דרך האתר. פנייה דרך האתר אינה מיועדת לנושאים הדורשים מענה מידי מגורם רפואי.
במקרים דחופים יש לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון 3555*, 24 שעות ביממה, או אל המרכז הרפואי של מכבי הקרוב למקום מגוריכם בשעות הפעילות.

תרגום לשפות על ידי מנוע התרגום של גוגל


באפשרותכם לתרגם את מרבית עמודי האתר לשפה רצויה, בעזרת שימוש במנוע התרגום של גוגל (Google Translate).
הפעלת התרגום מתבצעת על ידי הקלקה על הקישורית עם הלוגו של Google Translate שבראש העמוד ובחירת שפה רצויה ברכיב שייפתח.
כדי לאפשר את ביצוע התרגום יש לוודא שהדפדפן מאפשר טעינת JavaScript.
התרגום המתבצע בעזרת מנוע התרגום של גוגל הוא "תרגום מכונה". מכבי אינה אחראית לאיכות התרגום.
איכות התרגום הזה אינה משתווה לזו של תרגום המתבצע על ידי אדם מיומן. ניתן לצפות שככל שגוגל ישפרו את מנוע התרגום, כך תשתפר איכות התרגום.

מזהים דיגיטליים 'קוקיס' (Cookies)


מכבי עשויה לעשות שימוש במסגרת אתר האינטרנט במזהים דיגיטליים, לרבות קובצי 'קוקיס' ומשואות רשת.  (Web Beacons) שימוש בקבצים אלה נעשה, בין היתר, על מנת להתאים את אופן הגלישה באתר לצרכיך והעדפותיך. כמו כן, מכבי עשויה לעשות שימוש בקבצים אלה לצרכי פרסום ושיווק ממוקד במנועי חיפוש, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות שונות בהם תבקר.
'קוקיס' הם קבצי טקסט קטנים שיוצר הדפדפן של המשתמש, בעקבות בקשה של אתר בו גולש המשתמש. קבצים אלו מאפשרים לאתר שגרם ליצירתם 'לזכור' פעולות שביצע המשתמש באתר, לרבות דפים שבהם גלש או פרטים שמילא בטופס מסוים. חלק מהקבצים הללו נמחקים עם סגירת הדפדפן, וחלקם נשמר על המחשב של המשתמש.
אתר מכבי מאפשר למשתמש למחוק את היסטוריית הגלישה שלו באתר מכבי בעזרת שימוש בכפתור 'היכן הייתי' שנמצא בראש העמוד בצד שמאל. הדבר בהחלט מומלץ כאשר אתם גולשים ממחשב ציבורי, או בנסיבות שאין ברצונך שהגולש הבא באתר (מאותו מחשב) יידע באילו עמודים ביקרת.
יחד עם זאת, באפשרותך למנוע יצירת קובצי 'קוקיס' על ידי שינוי הגדרות של הדפדפן או לגלוש תחת החלופה האנונימית (incognito) שמאפשר הדפדפן.

שימוש בכלי ניטור


אתר maccabi4u.co.il עושה שימוש בשירות "גוגל אנליטיקס" לשם איסוף נתונים סטטיסטיים על תנועת הגולשים. המידע הנאסף כולל נתוני גלישה הנוגעים לעמודים שבוקרו, משך השהייה בעמודים וקישורים שנלחצו. הנתונים מועברים לגורמים מקצועיים לשם ניתוחם ועיבודם.
נדגיש שאין מדובר בנתונים אישיים. איסוף הנתונים הוא לצורך שיפור השירות באתר ולצורכי שיווק.
מכבי לא אישרה לחברת גוגל, שהיא הבעלים של גוגל אנליטיקס, שיתוף מידע או שימוש במידע שנאסף ואינה סוחרת במידע או מעבירה אותו לצד שלישי.
בנוסף, מכבי אוספת מידע אודות נתוני הגלישה של חברי מכבי הפונים לאתר על ידי הקלקה על קישור שמכבי דיוורה להם.
מידע זה נאסף ונשמר בקפדנות במערכות המחשוב של מכבי, על פי מפתח תעודת הזהות של הגולש. הנתונים הללו נאספים לצורך טיוב השירות של מכבי, ומכבי אינה סוחרת במידע או מעבירה אותו לצד שלישי.
הגלישה באתר מהווה הסכמה לאיסוף והעברת הנתונים כאמור.