24 יוני 2019 כ"א סיון תשע"ט

תמיכה טכנית

הדרכה וסיוע בבעיות הקשורות להגדרות תוכנה וחומרה

צפייה בקבצי PDF

במכבי Online מוצגים התחייבויות, תוצאות בדיקות מסוימות, מרשמים וקבצים אחרים כקבצי PDF. כדי לצפות בקבצים אלו ולהדפיס אותם יש לפתוח אותם בדפדפן Google Chrome או להוריד את תוכנת אקרובט רידר. קראו את ההנחיות להורדת התוכנה ותשובות לשאלות נפוצות

פתחו את הקובץ דרך דפדפן Google Chrome

היכנסו לאתר מכבי Online דרך דפדפן גוגל כרום, וכך תוכלו לצפות ולהדפיס קבצי PDF ישירות דרך הדפדפן, מבלי להתקין תוכנה אחרת. להורדת דפדפן Google Chrome >

או התקינו את תוכנת אקרובט רידר

אפשר לצפות בקבצים באתר מכבי Online דרך הגרסה העדכנית ביותר של תוכנת Acrobat Reader, אשר זמינה להורדה בחינם באתר Adobe.

הנחיות להתקנת תוכנת אקרובט רידר

בעמוד זה תוצע לכם הגרסה העדכנית ביותר של התוכנה. להורדה לחצו על הכפתור ״Install Now". 
 
לאחר מכן הקובץ יישמר על המחשב שלכם (בתיקיית "הורדות" או בתיקייה אחרת שבחרתם).
להתקנת התוכנה, יש לפתוח את הקובץ בלחיצה כפולה. אם בפתיחת הקובץ מופיעה תיבת דו-שיח לאישור ההתקנה לחצו על כן. 
במהלך ההתקנה תישאלו אם ברצונכם לאפשר לתוכנה לבצע עדכונים אוטומטיים. מומלץ לבחור באפשרות הראשונה. לאחר מכן, לחצו על כפתור ״הבא״ (Next). 
מסך הגדרות עבור עדכונים אוטומטיים, האפשרות הראשונה מסומנת - התקן עדכונים בצורה אוטומטית 
מכבי שירותי בריאות אינה אחראית על ההתקנה והגדרות המערכת או על נזק שיגרם למחשב עקב התקנת Adobe Acrobat Reader.

המרשם הדיגיטלי לא נפתח?

תשובות לשאלות נפוצות

לא הצלחתי להתקין את תוכנת אקרובט רידר. מה הבעיה?

יכול להיות שעליכם להוריד גרסה אחרת של תוכנת אקרובט רידר.

  1. היכנסו לעמוד ההורדה באתר הרשמי של Adobe >
  2. בחרו את גרסת מערכת ההפעלה שלכם (למשל: Mac OS, Windows 7, Windows 10)
  3. בחרו שפה.
  4. להורדה לחצו על Download.
  5. עקבו אחר ההנחיות להורדה המופיעות על המסך.
ניסיתי לפתוח מרשם, הפניה, תוצאות בדיקה או התחייבות והמסמך לא מופיע. מה לעשות?

כאשר לוחצים על קובץ באתר מכבי online אמור להיפתח חלון דפדפן חדש. לפעמים הדפדפן חוסם חלונות קופצים ולכן החלון הזה לא מופיע.

נסו להיכנס להגדרות הדפדפן ולבטל את חסימת החלונות הקופצים או להחריג את מכבי online מרשימת האתרים שבהם נחסמים חלונות קופצים.

בדפדפן גוגל כרום (Chrome)

  1. היכנסו לתפריט הדפדפן ובחרו ב"הגדרות"
  2. תחת הגדרות "פרטיות" לחצו על "הגדרות תוכן"
  3. סמנו את האפשרות "אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים"
  4. לסיום לחצו על "אישור"

אם פתרון זה עובד וברצונכם להחזיר את חסימת החלונות הקופצים ולבטל את החסימה עבור אתר מכבי online בלבד:

  1. החזירו את הסימון "אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים" שהורד בסעיף 3 לעיל ולחצו על האפשרות "נהל חריגים"
  2. הזינו את כתובת האתר https://online.maccabi4u.co.il ולחצו על "אפשר"
  3. לסיום לחצו על "אישור"
     

בדפדפן אינטרנט אקספלורר (Explorer)

  1. בתפריט הדפדפן לחצו על "כלים" ולאחר מכן "אפשרויות אינטרנט"
  2. לחצו על לשונית "פרטיות"
  3. תחת "חוסם פריטים מוקפצים" הסירו את סימון ה- V משדה "הפעל את חוסם הפריטים המוקפצים"
     

אם פתרון זה עובד וברצונכם להחזיר את חסימת החלונות הקופצים ולבטל את החסימה עבור אתר מכבי online בלבד:

  1. החזירו את הסימון שהורד בסעיף 3 לעיל והיכנסו ל"הגדרות" תחת "חוסם פריטים מוקפצים"
  2. הזינו את כתובת האתר https://online.maccabi4u.co.il ולחצו על "הוסף"
  3. לסיום לחצו על "סגור" ולאחר מכן "אישור"
  4. פתחו מחדש את אתר מכבי online 

 

לא מצאת פתרון? פנו אלינו