בדקו מה מקור הבעיה
- נסו להדפיס מסמך מסוג אחר, כמו קובץ Word או PDF.
- נסו להדפיס מסמך מאתר אחר, שאינו מכבי Online.
אם ההדפסה נכשלת גם בתוכנה אחרת ובאתר אחר, יכול להיות שיש לכם בעיה מקומית במדפסת, בחיבורים או בהגדרות של המחשב.
ודאו שאתם גולשים בדפדפן מתאים
התקינו את תוכנת אקרובט רידר
להדפסת מרשם, אישור, הפניה דיגיטלית, התחייבות או אישור ממרכז האישורים - יש לפתוח את המסמך בתוכנת Acrobat Reader.
ודאו שעל מחשבכם מותקנת הגרסה העדכנית ביותר של התוכנה, או הורידו את התוכנה בחינם מאתר Adobe.
הנחיות להתקנת התוכנה>
פתרונות לבעיות נפוצות