16 נובמבר 2019 י"ח חשון תש"פ

תמיכה טכנית

הדרכה וסיוע בבעיות הקשורות להגדרות תוכנה וחומרה

בעיות הדפסה

לא הצלחתם להדפיס מרשם, פרטי תור, אישור תרופה או מסמך אחר? כך תבדקו מה מקור הבעיה ותגלו כיצד לפתור אותה. ריכזנו עבורכם פתרונות לבעיות נפוצות של הדפסה

בדקו מה מקור הבעיה

  • נסו להדפיס מסמך מסוג אחר, כמו קובץ Word או PDF.
  • נסו להדפיס מסמך מאתר אחר, שאינו מכבי Online.
 
אם ההדפסה נכשלת גם בתוכנה אחרת ובאתר אחר, יכול להיות שיש לכם בעיה מקומית במדפסת, בחיבורים או בהגדרות של המחשב.

ודאו שאתם גולשים בדפדפן מתאים

ודאו כי אתם גולשים במכבי Online דרך גרסת דפדפן שנתמכת על ידי האתר, כמו Google Chrome.

התקינו את תוכנת אקרובט רידר

להדפסת מרשם, אישור, הפניה דיגיטלית, התחייבות או אישור ממרכז האישורים - יש לפתוח את המסמך בתוכנת Acrobat Reader.
ודאו שעל מחשבכם מותקנת הגרסה העדכנית ביותר של התוכנה, או הורידו את התוכנה בחינם מאתר Adobe. הנחיות להתקנת התוכנה>

פתרונות לבעיות נפוצות

ניסיתי להדפיס תוצאות בדיקת מעבדה, אך במקום מספרים מופיעות כוכביות
  • ודאו כי אתם גולשים במכבי Online דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כמו כרום (Chrome).
  • אם גרסת הדפדפן נתמכת, נסו לפנות לספק שירותי האינטרנט לקבלת הדרכה בנושא הגדרות מדפסת.

 

ניסיתי להדפיס מאתר מכבי Online וקיבלתי הודעת שגיאה

ראשית, ודאו כי אתם גולשים באתר מכבי Online דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כמו כרום (Chrome).

אם גרסת הדפדפן שלך נתמכת וגם התקנת סרגל כלים חיצוני (כגון Google toolbar), יש לבצע את הפעולות הבאות:

עבור דפדפן בגרסה אנגלית

  1. בתפריט העליון בדפדפן יש לפתוח את Tools ולבחור באופציית Internet Options.
  2. לאחר פתיחת החלונית יש לבחור בלשונית Advanced.
  3. תחת הכותרת Browsing יש לבטל את הסימון ליד Enable third-party browser extensions.
  4. כעת לחצו על OK, סגרו את הדפדפן ופתחו מחדש.


עבור דפדפן בגרסה עברית

  1. בתפריט העליון בדפדפן יש לפתוח את "כלים" ולבחור ב"אפשרויות אינטרנט".
  2. לאחר פתיחת החלונית יש לבחור בלשונית "מתקדם".
  3. תחת הכותרת "דפדוף" יש לבטל את הסימון ליד "אפשר הרחבות דפדפן של יצרנים אחרים".
  4. כעת לחצו על "אישור", סגרו את הדפדפן ופתחו מחדש.

 

אם הבעיה עדיין לא נפתרה, נסו לפנות לספק האינטרנט לקבלת הדרכה בנושא הגדרות מדפסת ודפדפנים.

ניסיתי להדפיס ממכבי Online אבל במקום עברית מופיעות כוכביות או ג'יבריש
  • ודאו כי אתם גולשים במכבי Online דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כמו כרום (Chrome).
  • אם גרסת הדפדפן נתמכת, נסו לפנות לספק שירותי האינטרנט לקבלת הדרכה בנושא הגדרות מדפסת.
ניסיתי להדפיס תוצאות בדיקות מעבדה וההדפסה יצאה משובשת. מה הבעיה?

יכול להיות שיש בעיית קידוד בדפדפן.

נסו לשמור את המסמך כקובץ PDF. לאחר מכן פתחו את הקובץ דרך המחשב (לא דרך הדפדפן) ונסו להדפיס שנית.

לא הצלחתי להדפיס או לפתוח את המרשם ששלח לי הרופא

הדפסת מרשם אפשרית רק במחשב שמותקנת עליו תכנת Acrobat Reader.

אם התוכנה לא מותקנת על מחשבכם, הורידו את הגרסה המעודכנת מאתר Adobe. הנחיות להתקנת התוכנה> 

איך מדפיסים מרשם עם חתימה דיגיטלית במחשב Macintosh?

כדי לפתוח ולהדפיס מרשם עם חתימה דיגיטלית, יש להתקין על המחשב את תוכנת Adobe Acrobat Reader.

אם התוכנה לא מותקנת על מחשבך, אפשר להוריד גרסה מתאימה מאתר Adobe. הנחיות להתקנת התוכנה>

 
צריכים מידע נוסף? פנו אלינו ונשמח לעזור