14 דצמבר 2017 כ"ו כסלו תשע"ח
עדכון אחרון:  01.04.2016 

מערכת הגברה אישית FM - תנאי הזכאות

מערכת המשדרת קולות וצלילים באמצעות מיקרופון ייחודי ישירות למכשיר השמיעה באוזנו של אדם חירש או כבד שמיעה.

זכויות חברי מכבי זהב

מי זכאי?

  • חברי מכבי כסף מעל גיל 18.
  • חברי מכבי כסף מתחת לגיל 18, שאינם זכאים למימון ממשרד הבריאות לרכישת המערכת.
 

הזכאות

אביזר עזר אחד, אחת ל-2 שנות ביטוח. ניתן לממש את הזכאות רק עבור אביזר אחד מהבאים:
  1. מערכת הגברה אישית FM
  2. מכשיר שמיעה לבוגרים
  3. דיבורית בלוּטוּת' (Bluetooth)
  4. מערכת שמע לטלוויזיה
  5. מערכת שמיעה, טלפון או מגבר
  6. מבזק לפעמון הדלת
  7. שעון מעורר באמצעות ויברציה
 
תקופת המתנה - 12 חודשים.
מצטרפים חדשים למכבי, שומרים על הוותק שהיה להם בביטוח המשלים בקופה ממנה עברו. בהתאם לוותק זה (ולרובד הביטוחי בו נצבר), יזכו במכבי לפטור מתקופות המתנה וזאת בתנאי שיצטרפו לביטוחים המשלימים תוך 90 יום ממועד המעבר הרשמי למכבי. להצטרפות למכבי>


למידע נוסף אודות תקופת ההמתנה >> 

עלות

יינתן החזר של 83% מההוצאה בפועל ועד תקרה של 1,764 ₪, הנמוך מביניהם.

היכן

  • בחברת מהלב, טלפון: 03-5710794
  • בחברת סונובה (לשעבר שטיינר), טלפון: 04-8521514
  • בכל חנות המוכרת את האביזר
 

הנחיות ומידע

  • זכאות משרד הבריאות לילדים עד גיל 18 העומדים בקריטריונים, היא אחת ל- 5 שנים. לבירור הזכאות יש לפנות ישירות אל משרד הבריאות. חבר מבוטח שלא ימצא זכאי יוכל לפנות לקבלת החזר ממכבי כסף.
  • לפני הרכישה יש לקבל הפנייה מרופא אף אוזן גרון. ההפניה צריכה לכלול אבחנה רפואית והמלצה לרכישת האביזר. ההפנייה תקפה ל-30 יום.
  • לקבלת החזר לאחר הרכישה יש להגיש למשרד המרכז הרפואי (הסניף) את המסמכים הבאים:
    1. הפניית הרופא שניתנה טרם הרכישה.
    2. קבלה וחשבונית מס מקוריות.
 
במידה שהחבר זכאי לטיפול רפואי/החזר/השתתפות בגין הוצאותיו הרפואיות מתוקף החוקים הבאים, לא יינתן השירות במסגרת שירותי הבריאות הנוספים:
  • שוטר שנפגע במסגרת תפקידו
  • נפגע פעולות איבה מוכר על ידי ביטוח לאומי
  • נכה משרד הביטחון בשיעור 20% ומעלה
  • נפגע תאונות דרכים
  • נפגע תאונת עבודה
  • מחלת מקצוע המוכרת על ידי ביטוח לאומי
כל האמור לעיל כפוף לתקנוני שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן). לקריאת התקנון > 
התקנון מעודכן לאוקטובר 2017 .
 
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו