השירות אינו כלול בסל הבריאות הממלכתי וניתן לחברי מכבי בלבד, במסגרת סל מכבי.
מכבי מפעילה מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
השירות ניתן בשפה העברית בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, על ידי אחיות בעלות הסמכה מקצועית ומיועד לחברי מכבי בלבד.
במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה לחברים בכל שלבי החיים, הכולל הדרכה רפואית ובמקרה הצורך גם הכוונה והפניה לשירותים רפואיים שונים.
שימו לב: מוקד לייעוץ רפואי 24/7 הוא מוקד להיוועצות רפואית. הוא אינו מוקד חירום או מוקד להפניות למיון והוא לא מספק מידע בנושא בדיקות מעבדה ופענוחן. להנפקת הפניות לרופא ולבירור סטטוס של בקשת התחייבות שנשלחה ב-Online, יש לפנות למוקד
מכבי ללא הפסקה.
- מוקד הייעוץ פועל 7 ימים בשבוע, בכל שעות היממה.
- ניתן לפנות למוקד באמצעות חיוג למוקד 'מכבי ללא הפסקה' 3555*
(הקשה 1 לשירות בשפה העברית, לאחר מכן הקשה על 4 ואז יש לעקוב אחר ההנחיות).