17 אוקטובר 2018 ח' חשון תשע"ט
עדכון אחרון:  21.01.2016 

מוקד טלפוני לייעוץ רפואי 24/7 - תנאי הזכאות

מכבי מפעילה מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
חברי מכבי יכולים לפנות למוקד בכול שאלה או בעיה רפואית.
עדכון אחרון:  21.01.2016 

זכויות חברי מכבי במסגרת סל מכבי

 השירות אינו כלול בסל הבריאות הממלכתי וניתן לחברי מכבי בלבד, במסגרת סל מכבי.

 
מכבי מפעילה מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
השירות ניתן בשפה העברית בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, על ידי אחיות בעלות הסמכה מקצועית ומיועד לחברי מכבי בלבד.
במסגרת הייעוץ הטלפוני ניתן מענה לחברים בכל שלבי החיים, הכולל הדרכה רפואית ובמקרה הצורך גם הכוונה והפניה לשירותים רפואיים שונים.
המוקד אינו מוקד חירום ולא מספק מידע בנושא בדיקות מעבדה ופענוחן.
מוקד לייעוץ רפואי 24/7
  • מוקד הייעוץ פועל 7 ימים בשבוע, בכול שעות היממה.
  • ניתן לפנות למוקד באמצעות חיוג למוקד 'מכבי ללא הפסקה' 3555*
    (הקשה 1 לשירות בשפה העברית, לאחר מכן הקשה על 4 ואז יש לעקוב אחר ההנחיות).
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו