בחרו ב"שיחה עם רופא הילדים" במסך הבית של האפליקציה.
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי.
הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
בחירת ילד ובחירת רופא
לאחר התחברות, בחרו עבור איזה ילד תרצו לזמן את השירות.
לאחר בחירת ילד יוצג הרופא שאליו משויך ילדיכם. ליד שם הרופא כתוב אם הוא זמין לשיחה ויופיע פירוט השעות שבהם הוא מחובר לשירות זה.
אם רופא הילדים שלכם לא רשום לשירות זה או נמצא בהיעדרות מהמרפאה, ורופא ילדים אחר במרפאה רשום לשירות וזמין לשיחה - תהיה אפשרות לפנות אליו.
צירוף תמונות לשיחה
לפני זימון השיחה אפשר לשלוח תמונות אל הרופא. הרופא יוכל לראות את התמונות לפני השיחה או במהלכה.
לצירוף תמונה, לחצו על אייקון המצלמה, ובחרו האם לצלם תמונה חדשה או לבחור תמונה קיימת השמורה בגלריה של המכשיר הנייד שלכם.
בפעם הראשונה שתנסו לצרף תמונה, האפליקציה תבקש הרשאה לגשת למצלמה או לגלריה. יש ללחוץ על אישור למתן הרשאה.
לאחר בחירת תמונה ניתן להוסיף כיתוב. לאחר מכן לחצו על "אישור" להוספת התמונה.
זימון שיחה
לפני זימון שיחה ודאו שמספר הטלפון שלכם מעודכן.
לזימון שיחה לחצו על כפתור "זימון שיחה" בתחתית המסך.
המתנה לשיחה
לאחר זימון השיחה, האפליקציה תציג את מיקומכם בתור.
ניתן לסגור את האפליקציה ולחזור לשירות "שיחה עם רופא הילדים שלי" על מנת לראות את המיקום העדכני בתור.
כל עוד הרופא עוד לא התחיל את הטיפול בפנייה, ניתן לבטל את הזימון ממסך זה באמצעות כפתור "ביטול שיחה" בתחתית מסך זה.
סיכום שיחת ההתייעצות יוצג בתיק הרפואי האישי של ילדך לאחר השיחה.