17 ספטמבר 2019 י"ז אלול תשע"ט

שיחת טלפון עם רופא הילדים שלי

פנייה לרופא הילדים מחוץ לשעות הקבלה

הילד לא מרגיש טוב והמרפאה סגורה? אפשר להתייעץ בטלפון עם רופא הילדים שלכם ישירות מאפליקציית מכבי
לזימון שיחה עם רופא הילדים באתר מכבי online
אפשר להזמין שיחה טלפונית עם רופא הילדים שלך, לאחר שעות הקבלה במרפאה, דרך אפליקציית מכבי או אתר מכבי Online.
רופא הילדים יתקשר אליך בזמן שנקבע וייתן ייעוץ רפואי. במידת הצורך, הוא יכול לתת הפניות לבדיקות, להאריך מרשמים, וגם להפנות לחדר מיון או מוקד מכבי. 
פרטי השיחה יתועדו בתיק הרפואי כדי לשמור על הרצף הטיפולי בילדכם.

מה כולל שירות "שיחה עם רופא הילדים"?

  • ייעוץ רפואי Online עם רופא הילדים שלך
  • הפניה לבדיקות, במקרה הצורך
  • הארכת מרשמים, במקרה הצורך
  • הפניה לחדר מיון או מוקד מכבי, במקרה הצורך
  • תיעוד פרטי השיחה בתיק הרפואי של הילד
 
מרשמים והפניות יינתנו רק על פי שיקול דעת מקצועי של הרופא.

מתי השירות זמין?

כאשר המרפאה סגורה. שעות הפעילות משתנות מרופא לרופא.
למידע מפורט התחברו לשירות "שיחה עם רופא הילדים". שעות הפעילות של הרופא שלך יופיעו לצד שמו.

מי יכול להשתמש בשירות?

כל חברי מכבי עם סיסמה לשירותים הדיגיטליים, שיש להם ילדים עד גיל 18 החברים במכבי.

האם אפשר לפנות לכל רופא ילדים דרך השירות?

  • אפשר לפנות לרופא הילדים שאליו משויך ילדך, בתנאי שהרופא הצטרף לשירות.
  • הרופא שלך לא רשום לשירות? אם רופא ילדים אחר מצוות המרפאה שלו כן רשום לשירות, ניתן לפנות אליו.
 

מה לעשות במקרים דחופים?

השירות כרוך בהמתנה ולכן לא מיועד למצבים רפואיים דחופים שמצריכים טיפול רפואי מיידי.
 

הנחיות לשימוש בשירות "שיחה עם רופא הילדים שלי"

באתר מכבי Online: פנייה אל רופא הילדים דרך המחשב

התחברו לאתר מכבי Online באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה.
במסך הראשי, לחצו על "תקשורת עם הרופא" ולאחר מכן בחרו בתפריט השמאלי ב"רופא הילדים שלי":
ניווט לשיחה עם רופא הילדים באתר מכבי online

בחירת ילד

במסך הבא תופיע רשימה של כל הילדים המשויכים אליכם במכבי. בחרו עבור מי מבין ילדיכם תרצו להתייעץ עם הרופא:
בחירה מבין הילדים המשויכים לחשבון

בחירת רופא

לאחר בחירת הילד, יוצג רופא הילדים שאליו משויך ילדכם. ליד שמו יופיע פירוט השעות שבהן זמין הרופא לשירות והאם הוא זמין כעת לשיחה.
אם רופא הילדים שלכם לא רשום לשירות או נמצא בהיעדרות ורופא ילדים אחר מצוות המרפאה רשום לשירות וזמין באותה העת, תהיה אפשרות לפנות אליו.
להזמנת שיחה לחצו על "ביצוע שיחה". 
לפני הזמנת השיחה ודאו שמספר הטלפון שמופיע בעמוד זה הוא המספר המעודכן שלכם.
הזמנת שיחה

המתנה לשיחה

לאחר זימון השיחה, יוצג מיקומכם בתור. כשתורכם יגיע, הרופא יתקשר אליכם.
ניתן לבטל את זימון השיחה כל עוד הרופא לא התחיל לטפל בפנייה.
סיכום שיחת ההתייעצות יוצג בתיק הרפואי של ילדך לאחר השיחה.

באפליקציה: פנייה אל הרופא בסלולר

בחרו ב"שיחה עם רופא הילדים" במסך הבית של האפליקציה. 
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי. הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
 

בחירת ילד ובחירת רופא

לאחר התחברות, בחרו עבור איזה ילד תרצו לזמן את השירות.
לאחר בחירת ילד יוצג הרופא שאליו משויך ילדיכם. ליד שם הרופא כתוב אם הוא זמין לשיחה ויופיע פירוט השעות שבהם הוא מחובר לשירות זה.
אם רופא הילדים שלכם לא רשום לשירות זה או נמצא בהיעדרות מהמרפאה, ורופא ילדים אחר במרפאה רשום לשירות וזמין לשיחה - תהיה אפשרות לפנות אליו.
 

צירוף תמונות לשיחה

לפני זימון השיחה אפשר לשלוח תמונות אל הרופא. הרופא יוכל לראות את התמונות לפני השיחה או במהלכה.
לצירוף תמונה, לחצו על אייקון המצלמה, ובחרו האם לצלם תמונה חדשה או לבחור תמונה קיימת השמורה בגלריה של המכשיר הנייד שלכם.
בפעם הראשונה שתנסו לצרף תמונה, האפליקציה תבקש הרשאה לגשת למצלמה או לגלריה. יש ללחוץ על אישור למתן הרשאה.
לאחר בחירת תמונה ניתן להוסיף כיתוב. לאחר מכן לחצו על "אישור" להוספת התמונה.
 

זימון שיחה

לפני זימון שיחה ודאו שמספר הטלפון שלכם מעודכן.
לזימון שיחה לחצו על כפתור "זימון שיחה" בתחתית המסך.
 

המתנה לשיחה

לאחר זימון השיחה, האפליקציה תציג את מיקומכם בתור.
ניתן לסגור את האפליקציה ולחזור לשירות "שיחה עם רופא הילדים שלי" על מנת לראות את המיקום העדכני בתור.
 
כל עוד הרופא עוד לא התחיל את הטיפול בפנייה, ניתן לבטל את הזימון ממסך זה באמצעות כפתור "ביטול שיחה" בתחתית מסך זה.
סיכום שיחת ההתייעצות יוצג בתיק הרפואי האישי של ילדך לאחר השיחה.

תשובות לשאלות נפוצות

אילו רופאים רשומים לשירות?

כדי לגלות אם הרופא שלכם רשום לשירות, היכנסו למדריך השירותים וחפשו את הרופא על פי שם, תחום או מיקום המרפאה.

ברשימת התוצאות, לחצו על שם הרופא:

 

בעמוד הבא יופיעו פרטי הרופא.

אם הרופא רשום לשירות, תחת שמו תופיע ההערה ״במרפאה ניתן שירות ׳רופא הילדים שלי׳״.

הופיעה הודעה ״רופא הילדים אינו פעיל בשירות זה״ אך הרופא שלי כן רשום לשירות. מה לעשות?

 

אם הרופא רשום לשירות ולא הצלחתם ליצור איתו קשר באתר ובאפליקציה, פנו למוקד מכבי ללא הפסקה 3555* ונציגינו יעזרו לכם לפתור את הבעיה.

לא מצאת פתרון? פנו אלינו