26 מאי 2019 כ"א אייר תשע"ט

שיחת טלפון עם רופא הילדים שלי

פנייה לרופא הילדים מחוץ לשעות הקבלה

הילד לא מרגיש טוב והמרפאה סגורה? אפשר להתייעץ בטלפון עם רופא הילדים שלכם ישירות מאפליקציית מכבי
לזימון שיחה עם רופא הילדים באתר מכבי online
אפשר להזמין שיחה טלפונית עם רופא הילדים שלך, לאחר שעות הקבלה במרפאה, דרך אפליקציית מכבי או אתר מכבי Online.
רופא הילדים יתקשר אליך בזמן שנקבע וייתן ייעוץ רפואי. במידת הצורך, הוא יכול לתת הפניות לבדיקות, להאריך מרשמים, וגם להפנות לחדר מיון או מוקד מכבי. 
פרטי השיחה יתועדו בתיק הרפואי כדי לשמור על הרצף הטיפולי בילדכם.

מה כולל שירות "שיחה עם רופא הילדים"?

  • ייעוץ רפואי Online עם רופא הילדים שלך
  • הפניה לבדיקות, במקרה הצורך
  • הארכת מרשמים, במקרה הצורך
  • הפניה לחדר מיון או מוקד מכבי, במקרה הצורך
  • תיעוד פרטי השיחה בתיק הרפואי של הילד
 
מרשמים והפניות יינתנו רק על פי שיקול דעת מקצועי של הרופא.

מתי השירות זמין?

כאשר המרפאה סגורה. שעות הפעילות משתנות מרופא לרופא.
למידע מפורט התחברו לשירות "שיחה עם רופא הילדים". שעות הפעילות של הרופא שלך יופיעו לצד שמו.

מי יכול להשתמש בשירות?

כל חברי מכבי עם סיסמה לשירותים הדיגיטליים, שיש להם ילדים עד גיל 18 החברים במכבי.

האם אפשר לפנות לכל רופא ילדים דרך השירות?

  • אפשר לפנות לרופא הילדים שאליו משויך ילדך, בתנאי שהרופא הצטרף לשירות.
  • הרופא שלך לא רשום לשירות? אם רופא ילדים אחר מצוות המרפאה שלו כן רשום לשירות, ניתן לפנות אליו.
 

מה לעשות במקרים דחופים?

השירות כרוך בהמתנה ולכן לא מיועד למצבים רפואיים דחופים שמצריכים טיפול רפואי מיידי.
 

הנחיות לשימוש בשירות "שיחה עם רופא הילדים שלי"

באפליקציה: פנייה אל הרופא בסלולר

על מנת לפנות לרופא הילדים באמצעות האפליקציה, יש לבחור בשירות "רופא הילדים שלי" ממסך הבית של האפליקציה:
 
ניווט לשירות בעמוד הבית של אפליקציית מכבי
לאחר שהזדהיתם באמצעות מספר תעודת הזהות והסיסמה שלכם (או באמצעות טביעת אצבע במכשירים תומכים), תוכלו לבחור עבור מי מבין הילדים תרצו להתייעץ עם הרופא.
בחירת ילד לשיחה עם רופא הילדים באפליקציית מכבי


בחירת הרופא

לאחר שבחרתם את הילד, יוצג הרופא אליו משויך ילדכם עם פירוט השעות בהם זמין הרופא לשירות זה, והאם הוא זמין כעת לשיחה. אם רופא הילדים שלכם אינו רשום לשירות זה או נמצא בהיעדרות מהמרפאה ורופא אחר מצוות רופאי הילדים במרפאה רשום לשירות וזמין באותה העת, ניתן לבחור לפנות לצוות רופאי המרפאה. לאחר מכן, יש לזמן שיחה באמצעות הכפתור בתחתית המסך.
  • השירות דורש שהילד יהיה משויך לרופא איתו תרצו להתייעץ.
זימון שיחה באפליקציית מכבי

צירוף תמונות לשיחה

בעת הזמנת השיחה או בעת ההמתנה לשיחה שהזמנת, ניתן לצרף תמונות אל הבקשה. הרופא יוכל לראות את התמונות לפני השיחה או במהלכה.
צירוף תמונות לשיחה
כדי לצרף תמונות יש ללחוץ על כפתור הוספת התמונה, לבחור או לצלם תמונה, ולבסוף לאשר את הוספת התמונה.

המתנה לשיחה

לאחר זימון השיחה, האפליקציה תציג את מיקומכם בתור. בכל עת ניתן לסגור את האפליקציה ולחזור לשירות "רופא הילדים שלי" על מנת לראות את המיקום העדכני בתור.
ניתן לצרף תמונה גם בעת ההמתנה לשיחה.
המתנה לשיחה באפליקציית מכבי
כל עוד הרופא עוד לא התחיל את הטיפול בפנייה, ניתן לבטל את הזימון ממסך זה באמצעות כפתור "בטל זימון" בתחתית מסך זה.
סיכום שיחת ההתייעצות יוצג בתיק הרפואי האישי של ילדך לאחר השיחה.

באתר מכבי Online: פנייה אל רופא הילדים דרך המחשב

התחברו לאתר מכבי Online באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה.
במסך הראשי, לחצו על "תקשורת עם הרופא" ולאחר מכן בחרו בתפריט השמאלי ב"רופא הילדים שלי":
ניווט לשיחה עם רופא הילדים באתר מכבי online

בחירת ילד

במסך הבא תופיע רשימה של כל הילדים המשויכים אליכם במכבי. בחרו עבור מי מבין ילדיכם תרצו להתייעץ עם הרופא:
בחירה מבין הילדים המשויכים לחשבון

בחירת רופא

לאחר בחירת הילד, יוצג רופא הילדים שאליו משויך ילדכם. ליד שמו יופיע פירוט השעות שבהן זמין הרופא לשירות והאם הוא זמין כעת לשיחה.
אם רופא הילדים שלכם לא רשום לשירות או נמצא בהיעדרות ורופא ילדים אחר מצוות המרפאה רשום לשירות וזמין באותה העת, תהיה אפשרות לפנות אליו.
להזמנת שיחה לחצו על "ביצוע שיחה". 
לפני הזמנת השיחה ודאו שמספר הטלפון שמופיע בעמוד זה הוא המספר המעודכן שלכם.
הזמנת שיחה

המתנה לשיחה

לאחר זימון השיחה, יוצג מיקומכם בתור. כשתורכם יגיע, הרופא יתקשר אליכם.
ניתן לבטל את זימון השיחה כל עוד הרופא לא התחיל לטפל בפנייה.
סיכום שיחת ההתייעצות יוצג בתיק הרפואי של ילדך לאחר השיחה.
לא מצאת פתרון? פנו אלינו