מערכת המין הגברי

מערכת המין הגברית

כל מה שצריך לדעת על מערכת המין הגברית, כולל שמירה על בריאות הפין, בעיות פוריות אצל גברים, הפרעות זקפה ונטילת ויאגרה, אוננות, מחלות מין ועוד.

כתבות ומדריכים חשובים בנושא מערכת המין הזכרית

ריכזנו עבורך את המדריכים הכי חשובים בנוגע לבריאות הפין ותשובות לשאלות נפוצות: מהו גודל פין תקין והאם אפשר להגדיל אותו? מהם הגורמים לבעיות זקפה ואיך לטפל בהן? מהן תופעות הלוואי של ויאגרה ותרופות אחרות לשיפור הזקפה? מה צריך לדעת על פירסינג בפין? אילו מחלות נפוצות מועברות במגע מיני, איך לאבחן אותן ואיך להימנע מהן? וגם, מה היתרונות והחסרונות של ברית מילה?

בריאות הפין - כל השאלות, כל התשובות

האם הפין יכול להישבר? מהו גודל תקין של פין והאם אפשר להאריך אותו? האם אוננות פוגעת באיכות הזרע? כיצד ניתן לפתור בעיות זקפה? וגם מידע על פירסינג, קונדומים ומחלות מין.
קרא עוד >>

חיסון נגד פפילומה לגברים – למה חשוב להתחסן?

נגיף הפפילומה האנושי (HPV) ידוע כאחד הגורמים לסרטן צוואר הרחם, אבל גם לגברים יש כמה סיבות להתחסן נגד הנגיף. קראו על נגיף הפפילומה והסיכונים שלו, על סוגי החיסונים הזמינים בארץ ועל ההנחיות לחיסון בנים נגד נגיף הפפילומה.
קרא עוד >>

ברית מילה והשלכותיה

כל מה שצריך לדעת על ברית המילה מההיבט הרפואי והבריאותי: מה הטיעונים בעד ונגד? אילו סיבות בריאותיות, רפואיות וחברתיות יש לברית מילה? איך מתבצעת מילה, תוך כמה זמן מחלימים ומה הסיבוכים האפשריים?
קרא עוד >>

מה עושים במקרה של פין שנתפס ברוכסן?

לבישה מהירה של מכנסיים עלולה להסתיים בתפיסת עור הפין בשיני הרוכסן. איך לטפל במצב כזה ומתי יש לפנות לקבלת עזרה רפואית? וגם - איך מזהים שבר בפין, ממה הוא עלול להיגרם ואיך לטפל בו? מדריך למצבי חירום במערכת המין הגברית.
קרא עוד >>