06 דצמבר 2019 ח' כסלו תש"פ

אפליקציית מכבי החדשה

הדרכה לשימוש באפליקציה החדשה: התאמה אישית של מסך הבית, חיפוש שירותים ונותני שירות, שימוש בכפתור FAB לביצוע פעולות במהירות, הוספת תמונות פרופיל ועוד.
בעמוד זה תמצאו הנחיות לשימוש במספר שירותים באפליקציית מכבי החדשה, כמו חיפוש שירותים, התאמה אישית של עמוד הבית, הוספת תמונות פרופיל ועוד.
שירותים אלה יעזרו לכם לגשת למידע הרפואי שלכם במהירות ולבצע פעולות בקלות ובנוחות.
לחצו על בועת ״מה חדש״ בעמוד הבית כדי להגיע לשירותים חדשים באפליקציה.

הדרכה לשירותים באפליקציה החדשה

התאמה אישית של מסך הבית

אתם יכולים לבחור בעצמכם אילו שירותים יופיעו במסך הבית של האפליקציה וכך ליהנות מגישה נוחה יותר לתיק הרפואי ולפעולות שאתם נוהגים לבצע לעתים קרובות.
בעמוד הבית מופיעות בועות כחולות וסגולות:
  • בועות כחולות – שירותים קבועים שלא ניתן להסיר מהמסך.
  • בועות סגולות – שירותים שניתן להסיר או להוסיף.

להוספת שירות למסך הבית, לחצו על הכפתור + ולאחר מכן בחרו את השירות המבוקש.
 
להסרת שירות ממסך הבית, לחצו לחיצה ארוכה על הבועה שתרצו להסיר. לאחר מספר שניות יופיעו X קטן על הבועה. לחצו עליו והשירות יוסר ממסך הבית.
 
בכל עת ניתן לשוב ולהוסיף שירותים למסך הבית, באמצעות לחיצה על הכפתור +.

כפתור FAB - מספר פעולות בלחיצה אחת

במהלך השימוש באפליקציה, לפעמים יופיע בתחתית המסך כפתור כחול עם הסימן +.
כפתור זה מאפשר לכם לבצע בקלות פעולות כמו זימון וביטול תורים, בקשת התחייבות, צפייה בתוצאות בדיקות, שליחת בקשה לרופא ועוד. סוג הפעולות שאפשר לבצע משתנה בהתאם לעמוד שבו נמצאים.
כדי לגלות אילו פעולות אפשר לבצע, לחצו על הכפתור. לאחר מכן בחרו בפעולה הרצויה.
   

הוספת תמונות פרופיל

אפשר להוסיף לאפליקציה תמונות פרופיל שלכם ושל הילדים, וכך לנווט בקלות דרך החשבונות השונים של בני המשפחה.
  • ייתכן שבעתיד תמונות הפרופיל שהוספתם באפליקציה יישמרו בתיק הרפואי שלכם במכבי ולכן מומלץ להשתמש בתמונה אמיתית שלכם.

להוספת תמונה, לחצו על התפריט הנמצא בפינה הימנית העליונה של מסך הבית.
בתפריט הנפתח, בחרו ב"הגדרות".
 
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי. הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
 
במסך הבא, בחרו ב"עריכת תמונת פרופיל".
על המסך תופיע הודעה כי ייתכן שבעתיד יישמרו תמונות הפרופיל בתיק הרפואי שלכם במכבי – לאישור והמשך לחצו על "הבנתי ואישרתי את השימוש בתמונות".
   
בחרו את האדם שאת תמונתו תרצו להוסיף.
במסך הבא בחרו ב"מצלמה" לצילום תמונה חדשה או בחרו ב"העלה תמונה" לבחירת תמונה קיימת השמורה במכשיר הנייד שלכם.
  
אם בתהליך ההתקנה של אפליקציית מכבי לא נתתם הרשאה לגשת לגלריה ולמצלמה במכשירכם, תתבקשו לגשת להגדרות המכשיר ולאפשר את הגישה כדי להמשיך.
   
לאחר צילום תמונה או בחירת תמונה, תוכלו לבחור איזה חלק מהתמונה יוצג באפליקציה (יוצג רק החלק המופיע בגבולות העיגול).
לאחר מכן לחצו על "אישור".

חיפוש באפליקציה

חיפוש שירותים באפליקציה

לא מצליחים למצוא את השירות שאתם מחפשים? השתמשו במנוע החיפוש של האפליקציה.
במסך הבית של האפליקציה, לחצו על התפריט בפינה הימנית העליונה של המסך או על אייקון החיפוש המופיע בפינה השמאלית העליונה של המסך.
לאחר מכן, ייפתח התפריט הראשי. בראש התפריט מופיעה תיבת חיפוש - הקלידו את שם השירות המבוקש ולאחר מכן בחרו בתוצאה הרלוונטית מרשימת התוצאות.
 

חיפוש רופאים, נותני שירות ומתקני מכבי ברחבי הארץ

באפליקציה אפשר לאתר רופאים, מטפלים, מרכזים רפואיים, מכונים ומתקנים נוספים של מכבי ברחבי הארץ.
לשם כך, היכנסו למסך הבית של האפליקציה ולחצו על התפריט בפינה הימנית העליונה של המסך.
לאחר מכן לחצו על "איתור שירות" ובתפריט הנפתח בחרו את השירות המבוקש.
 

מבט מהיר

בלחיצה על כפתור "מבט מהיר" במסך הבית ייפתח עמוד עם מידע רפואי של כל המשפחה, מסודר על פי ציר זמן.
המידע כולל תורים קודמים ועתידיים, סיכומי ביקור, תוצאות בדיקות, בקשות מהרופא, בקשות התחייבות, בקשות לאישורי תרופה, תרופות ומרשמים.
לחצו על אחת הרשומות לקבלת פרטים נוספים.
לצפייה במידע הרפואי של אחד מבני המשפחה בלבד, בחרו באדם הרצוי מהרשימה בחלק העליון של המסך.
 

התנתקות מהאפליקציה

כדי להתנתק, היכנסו למסך הבית של האפליקציה ולחצו על התפריט המופיע בפינה הימנית העליונה.
בתפריט שנפתח, גללו מטה ובחרו ב"התנתק".
 מסך התנתקות חדש
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי. הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
 
בעמוד הבא, בחרו ב"התנתקות".
לאחר מכן תופיע על המסך תיבת דו שיח עם השאלה "האם ברצונך לצאת מהאפליקציה?".
להתנתקות בחרו ב"כן, אני רוצה לצאת".
לחזרה לתפריט הראשי מבלי להתנתק, לחצו על "ביטול".
 יציאה מהאפליקציה

החלף משתמש

התווספה אפשרות להחלפת משתמש בשני מיקומים שונים:
1. היכנסו למסך הבית של האפליקציה ולחצו על "החלף משתמש"המופיע בפינה הימנית העליונה
2. היכנסו למסך הבית של האפליקציה ולחצו על התפריט המופיע בפינה הימנית העליונה, בתפריט שנפתח, גללו מטה ובחרו ב"החלף משתמש".
 החלפת משתמש
בלחיצה על החלף משתמש תועברו למסך התחברות.
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי. הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
החלפת משתמש
במידה ותלחצו על כפתור "החלף משתמש" כשאתם מחוברים לאפליקציה תופיע על המסך הודעה המעדכנת כי פעולה זו תנתק אתכם מהאפליקציה.
להחלפת משתמש בחרו ב"כן, אני רוצה להתנתק".
לחזרה לתפריט הראשי מבלי להתנתק או להחליף משתמש, לחצו על "אני רוצה להישאר".

צור קשר

היכנסו למסך הבית של האפליקציה ולחצו על התפריט המופיע בפינה הימנית העליונה, בתפריט שנפתח, גללו מטה ובחרו ב"צור קשר".
 צור קשר
בלחיצה על "צור קשר" יפתחו שתי אפשרויות חדשות ליצירת קשר.
1. מוקד השירות הטלפוני (מל"ה)
2. מוקד הילדים
בלחיצה על המוקד המבוקש יוצגו פרטי הקשר (טלפון ודואר אלקטרוני)
 
צריכים מידע נוסף? פנו אלינו ונשמח לעזור