המתנדבים שלנו

"נפגשים" – התנדבות אישית במכבי

נפגשים במכבי

קשר אנושי הוא אחד המרכיבים החשובים בשמירה על בריאות האדם. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לתכנית התנדבותית מרגשת, משמעותית וחשובה, שכל כולה סיוע בהפגת בדידות לאלה הזקוקים לכך ואשר במסגרתה תספקו אוזן קשבת, תמיכה ומפגש חברתי עבור חברי מכבי הזקוקים לכך. למעלה מ-3000 מתנדבים התנדבו כבר בכל הארץ.

אשמח להתנדב, אבל מה עושים בהתנדבות?

אחת לשבוע, תגיעו לביקור שבועי בביתם של חבר או חברת מכבי בגילאים שונים: קשישים, ניצולי שואה ואנשים המרותקים לביתם. בעזרת כל פעילות משותפת שתבחרו כגון שיחה, קריאה, צפייה בסרט, ציור, עזרה עם המחשב, סיוע בעניינים בירוקרטיים, ליווי בפעילות גופנית וקהילתית ואפילו בילוי משותף – תעזרו להם להפיג את הבדידות, לדבר, לצחוק, להכיר לעומק או סתם להעביר את הזמן.

להרוויח מההתנדבות

מעבר לסיפוק האישי, בפרויקט "נפגשים" תזכו להכשרה ולהדרכה מקצועית של עובדת סוציאלית לאורך כל תקופת ההתנדבות. כך, תזכו ללמוד ולהיחשף לתכנים בתחום הבריאות, לצד חוויית עשייה משמעותית, מעניינת ומרגשת, וכעובדת בונוס: תקבלו שי לחגים והוקרה בכנס על התנדבותכם ופעילותכם.

מתנדבים בכל הארץ

"נפגשים" הוא פרויקט בפריסה ארצית, המתחשב בתנאים שלכם. לאחר שתקבלו הדרכה והכשרה, תשובצו להתנדבות בסמוך למקום מגוריכם ותוכלו לבחור את מקום ההתנדבות המועדף עליכם, כך שיהיה לכם נוח ורצוי להגיע לביקור שבועי בבית החבר.

איפה נרשמים?

לפני שתירשמו לפרויקט 'נפגשים', נשמח להזמין אתכם למפגש היכרות, לספר לכם פרטים נוספים על ההתנדבות ולענות על כל שאלה. השאירו פרטים וניצור עמכם קשר.

מעוניינים להתנדב? השאירו פרטים

רוצים להתנדב?

השאירו פרטים כאן או חייגו לרכז המתנדבים באזור מגוריכם:

מחוז צפון: 04-8808548
מחוז מרכז: 03-7333366
מחוז שרון: 03-5488511
מחוז ירושלים והשפלה: 08-8618811
מחוז דרום: 08-6867332

התנדבות במרכז רפואי

התנדבות במרכז רפואי של מכבי

המתנדבים במכבי הינם שותפים חשובים בפעילותה של מכבי להענקת שירותי רפואה ברמת איכות גבוהה. המתנדבים שלנו פועלים ברחבי הארץ בתחומים רבים ומגוונים, תוך שילוב בין צרכי הארגון, צרכי הקהילה וכישוריהם האישיים. פעילות המתנדבים מהווה נדבך נוסף ומשמעותי בקשר של מכבי עם הקהילה.

פעילות המתנדבים בכל מרכז רפואי של מכבי מנוהלת על ידי רכז מתנדבים, אשר מלווה את המתנדבים בפעילותם ומספק להם תמיכה והדרכה לאורך כל תקופת ההתנדבות. בנוסף, המתנדבים במכבי זוכים להוקרה על פעילותם במסגרת כנסים וגם בשי לחג.

תפקידי מתנדבים במרכזים הרפואיים:

    • במרפאת אחיות – ביצוע בדיקות לחץ דם, א.ק.ג, סטריליזציה ועוד.
    • בתחנות איסוף (מעבדות) - הכנת ערכות בדיקה, הדרכה, הפניית חברי מכבי לבדיקות ועוד.
    • בעמדות קבלת קהל - הדרכת מטופלים, תרגום עבור מטופלים, זימון לטיפולים ועוד.