01 יולי 2022 ב' תמוז תשפ"ב

ביטוח נסיעות לחו"ל
מכבי מדיכלל עולמי מבית כלל חברה לביטוח בע"מ

  • ניתן לרכוש את הפוליסה באמצעות אתר מכבי Online או במוקד הטלפוני "מכבי מדיכלל עולמי" *2627
  • הרכישה באתר מיועדת למבוטחים שטרם יצאו מישראל ולמבוטחים עד גיל 70. אם הנך מעל גיל 70 , צור/י  קשר עם המוקד בטל': 2627* או 03-9420424.
  • במקרה חירום ניתן לפנות למוקד חירום רפואי הפועל 24/7 בטלפון 972-3-7732323 או בווטסאפ 054-4557755
 
חדש לחברי מכבי! שירות "כלל PAY" - כרטיסי דיגיטלי נטען המשלם במקומך על הוצאות רפואיות במרפאות פרטיות בחו"ל, רופאים פרטיים ובתי מרקחת.
 
לרכישת פוליסה במכבי Online
 

תביעות רפואיות ומטען

 הנחיות לתביעה בגין אירוע רפואי

עבור מבוטחי מכבי עומדות מספר אפשרויות להגשת תביעה:
שירות "כלל PAY " – "כלל  PAY " הינו כרטיס דיגיטלי נטען המונפק במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל של כלל ביטוח ופיננסים, באמצעותו ניתן לשלם בזמן אמת עבור הוצאות רפואיות במרפאות פרטיות בחו"ל, רופאים פרטיים ובתי מרקחת, עד תקרה מוגבלת, בכפוף לתנאי הפוליסה ותנאי השימוש של החברות. השירות ניתן באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל", למכשירים תומכים.
סרטון הסבר על שירות "כלל PAY":
 
*השירות ב"כלל PAY" מותנה באישור המבוטח במהלך תהליך הרכישה.
שירות כלל Express ממשיך לפעול באמצעות "הלחצן של כלל" ובאמצעותו ניתן לקבל:
  • החזר מיידי של עד 500$ לאחר ביקור רופא או רכישת תרופות
  • קבלת תשלום מיידי בסך 170$ במקרה של איחור בהגעת כבודה
  • שימוש בכרטיס דיגיטלי של unitedhealthcare  לשוהים בארה"ב , המאפשר קבלת שירות רפואי ללא תשלום בכל רחבי ארה"ב.
 
סרטון הסבר על שירות "כלל Express"
*לתשומת לבכם בכדי ליהנות משירות " כלל PAY" ו"כלל EXPRESS" יש להוריד מחנות האפליקציות את אפליקציית "הלחצן של כלל" .

הגשת תביעה באתר האינטרנט של כלל

הגשת תביעה באמצעות הדואר

יש להגיש מסמכים רפואיים מפורטים כולל דיאגנוזה, פירוט הטיפול שניתן, קבלות תשלום או חשבונות ולשלוח אלינו בצרוף ערכה להגשת תביעה. להורדת הערכה מאתר כלל >
  • הנחיות להגשת תביעה בנושא בריאות  >
  • הנחיות להגשת תביעה המושפעת מקורונה  >
  • עבור: כלל חברה לביטוח בע"מ - מחלקת תביעות חו"ל
    כתובת: רח' ראול ולנברג 36 תל-אביב ת.ד. 37070 מיקוד 6136902


    הנחיות לתביעה בגין מטען

    במקרה של איחור בהגעת מטען:

    שירות כלל Express באמצעות "הלחצן של כלל"
    במקרה של איחור /אי הגעת  המזוודה בשדה התעופה – ניתן לקבל תשלום מיידי בסך 170$ . יש לסרוק את אישור חברת התעופה ולעדכן את פרטי חשבון הבנק  והתשלום  יועבר ישירות לחשבונכם.

    במקרה של אובדן או גניבה של מטען:

    יש לדווח למשטרה במקום האירוע תוך 24 שעות מקרות האירוע ולקבל על כך אישור מפורט הכולל את פירוט החפצים שאבדו/נגנבו. 
    במידה והמקרה אירע בהחזקתם של מובילים למיניהם (חברות תעופה/אוטובוסים/אניות/רכבות), יש להודיע להם מידית על קרות האירוע ולקבל על כך אישור מפורט הכולל את פירוט החפצים שאבדו/נגנבו.

    הגשת תביעה באתר האינטרנט של כלל

    הגשת תביעה באמצעות הדואר

    יש להגיש אישור משטרה, מסמכים וקבלות ולשלוח בצרוף ערכה להגשת תביעה.
    להורדת הערכה מאתר כלל >
  • הנחיות להגשת תביעה בנושא מטען / איחור מזוודה >
  • עבור: כלל חברה לביטוח בע"מ - מחלקת תביעות חו"ל
    כתובת: רח' ראול ולנברג 36 תל-אביב ת.ד. 37070 מיקוד 6136902
     
     הנוסח המלא של הפוליסה הוא המחייב, אנא עיינו בפוליסה עם קבלתה.