1. הפעלת השירות - לחצו על "רפואה דחופה" במסך הבית של האפליקציה או חפשו את מכבי RED בתפריט הראשי (בצד ימין למעלה של המסך).
2. הזדהות - תחילה תתבקשו להזדהות באחת מדרכי ההזדהות הקיימות במערכת - הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה, טביעת אצבע או קוד חד פעמי.
הנחיות להתחברות>. אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
3. בחירת בן משפחה והבעיה הרפואית - בחרו את בן המשפחה עבורו נדרש השירות ואת הבעיה הרפואית בה אתם מבקשים לטפל:
4. שאלון קצר לאיבחון המצב הרפואי - ענו על מספר שאלות לאיבחון מדוייק יותר של המצב הרפואי.
- במקרה של חתך, תתבקשו לציין האם החתך מדמם ללא הפסקה (גם בעת הפעלת לחץ על המקום במשך מספר דקות) ומה מיקום החתך:
- במקרה של חדירת גוף זר, תתבקשו לענות היכן נמצא הגוף הזר ומתי זה קרה:
- במקרה של חבלה, תתבקשו לענות באיזה איבר נחבלתם ומתי זה קרה:
- במקרה של שבר, תתבקשו לפרט האם מדובר בשבר פתוח:
- ברפואת נשים, תישאלו מה סיבת הפנייה - דימום או צירים מוקדמים:
5. הבעיה הרפואית מתאימה לטיפול במכבי RED - אם המערכת תזהה שניתן להפנות אתכם לשירות מכבי RED, תתבקשו לציין את הישוב בו תרצו לקבל את השירות ואת הטלפון אליו תרצו לקבל את ה-SMS והמערכת תחל לאתר עבורכם רופא מתאים בסביבתכם:
בגמר החיפוש, המערכת תעדכן אתכם בהודעת SMS אם מצאה עבורכם רופא מתאים ולאן עליכם להגיע
6. הבעיה הרפואית אינה מתאימה לטיפול במכבי RED - אם המערכת זיהתה שהבעיה שציינתם אינה מתאימה לטיפול בשירותי מכבי RED, היא תפנה אתכם לטיפול מתאים, לפי המידע שהעברתם:
המלצת המערכת להגיע למיון אינה הפנייה ועל כן אינה מהווה פטור מאגרת מיון.
תשלום או פטור האגרה ייקבעו בהצאם למצבכם הרפואי בכללים הרגילים.