20 מאי 2022 י"ט אייר תשפ"ב

דרכונאי הראל - תכניות +SAFE STAY לעובדים זרים,
ותוכנית Tour and Care לתיירים ואקדמאים

 

התוכנית של הראל - שאלות ותשובות

 

איך אוכל לקבל את המידע על שירותי מכבי?

  • לנוחיותכם הוקם מוקד ייעודי לקבלת מידע וזימון תורים בטלפון 3555*. המוקד פעיל בכל ימות השבוע
  • שירות בשפות עברית, אנגלית ורוסית ניתן בין השעות 08:00 בבוקר עד 20:00 בערב ובימי שישי עד השעה 12:00
  • שירות בעברית בלבד בין השעות 20:00 בערב עד 08:00 בבוקר וביום שישי מ-12:00 ועד יום ראשון בשעה 08:00
  • לצורך קבלת השירות יש להקיש את המספר המזהה שלך במכבי (ללא הספרה 9 בתחילת המספר)
  • זימון תורים ניתן גם לבצע דרך מדריך השירותים של מכבי בקישור הבא >>
 

איך אוכל לקבל סיסמה ראשונה?

  • לצורך הגדרת סיסמה ראשונה באופן עצמאי יש לעדכן כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ישראלי בלבד, 4 ספרות של אמצעי תשלום כפי שהוא מוגדר במערכות מכבי
  • חוקיות הסיסמה: בין 7-30 תווים המורכבים מאותיות גדולות וקטנות באנגלית ומספרים. להנחיות מפורטות להגדרת ססמה לחצו כאן >>


איך מעדכנים כתובת דואר אלקטרוני במכבי?

  • בעת רישום לחידוש פוליסה בהראל עליך לדווח כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון ישראלי
  • אם בשלב זה אין ברשותך כתובת דואר אלקטרוני, ניתן לפנות בהמשך למוקד טלפוני ייעודי בטלפון 3555* לעדכון הדואר האלקטרוני או לחילופין לגשת לאחד מסניפי מכבי עם דרכון כתעודה מזהה. למידע נוסף לחצו כאן >>
     

אם שכחתי את הסיסמה שלי, כיצד אוכל להיכנס לאתר מכבי Online?

  • הפעלת קוד חד פעמי (בתנאי שהונפקה סיסמה ראשונית בעבר) - יש להזין את המספר המזהה במכבי ללא הספרה 9. את ה-9 בתחילת המספר יש להקליד בשדה "קוד אזרחות" ולבחור את תאריך הלידה המלא כפי שמעודכן במערכות מכבי ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמה"
    לאחר הזנת הפרטים, ייפתח מסך לבחירת אופן שליחת הקוד לנייד או לדואר אלקטרוני. הקוד החד פעמי ישלח לנייד ישראלי בלבד או לדואר אלקטרוני שמעודכן במכבי. לאחר הזנת הקוד, ניתן להיכנס לאתר מכבי Online. להסבר על עדכון ססמה לחצו כאן >>
  • שחזור סיסמה קבועה - ניתן לשחזר את הסיסמה הקבועה. עם ביצוע ההזדהות, תישלח לדואר אלקטרוני סיסמה חד פעמית שתאפשר כניסה לאתר ובחירת סיסמה חדשה. להסבר על קבלת ססמה חד פעמית לחצו כאן >>


איך אדע מי הרופא או הרופאה שלי?

  • את שם הרופא או הרופאה ניתן לקבל בעת זימון תור או בטלפון 3555*. אם ברשותך סיסמה אישית, ניתן לקבל את שם הרופא/ה גם באתר מכבי Online
  • ניתן להגיע לסניף הקרוב למקום המגורים / עבודה ולקבל שרות במקום



איך מזמינים ומבטלים תור במכבי?

למידע והסבר על אופן קביעת או ביטול תורים לחצו כאן >>
ניתן לזמן תורים באמצעות:
  • מדריך השירותים של מכבי בקישור הבא >>
  • באמצעות המוקד הטלפוני במספר 3555*
  • באתר מכבי Online עם סיסמה אישית


האם אקבל כרטיס מגנטי אישי?

  • לא ישלח כרטיס מגנטי בדואר
  • במידה ותרצו להנפיק כרטיס מגנטי לשימושכם, תוכלו להזמין את הכרטיס דרך אתר מכבי Online / באמצעות מוקד מכבי בטלפון *3555 / באופן פרונטלי באחד מסניפי מכבי

 
ביקור ללא כרטיס

  • השירות ניתן עד תום תקופת הפוליסה ללא צורך בכרטיס מגנטי
  • בהגעה לקבלת שירות רפואי יש צורך בהצגת מספר מזהה במכבי + הצגת תעודה מזהה (דרכון)


איך מגישים בקשה לרופא או הרופאה שלי באמצעות אתר מכבי Online?

  • השירות מחייב הזדהות בסיסמה
  • לצורך הגשת בקשה לרופא או רופאה יש להיכנס לאתר מכבי Online ולבחור באפשרות תקשורת עם רופאים. להסבר על הגשת בקשה לרופא/ה לחצו כאן >>


איך פונים למוקדי חירום של מכבי?

  • מוקדי הרפואה הדחופה של מכבי פרוסים ברחבי הארץ. המוקדים כוללים מרפאת אחיות, רופאים ומעבדות
  • מוקדי הרפואה הדחופה משרתים את חברי מכבי בשעות שבהן המרכזים הרפואיים (הסניפים) סגורים
  • פנייה למוקד כרוכה בתשלום
למידע נוסף על שירותי רפואה דחופה לחצו כאן >>

 פנייה למיון

  • פנייה לחדר מיון כרוכה בתשלום (אלא אם כן הסיבה לפנייה נמנית עם המקרים אותם משרד הבריאות הגדיר כפטורים מתשלום מלא / חלקי ובהתאם לתנאי הפוליסה
  • בטרם פנייה לחדר מיון, מומלץ לפנות לטיפול בקהילה, למוקדי רפואה דחופה של מכבי ושבהסכם או להתייעץ עם אחות מוקד מכבי ללא הפסקה, בטלפון 3555*
למידע נוסף בנושא פנייה למיון לחצו כאן >>

 לאילו בתי חולים באפשרותי לגשת?

  • למכבי ישנם הסכמים עם כל בתי החולים הציבוריים בארץ
  • קבלת השירות בבתי חולים היא בהתאם להתוויה רפואית ולפי צורך רפואי, בהתאם להחלטת הרופא או הרופאה ובהתאם לתנאי הפוליסה ולהחרגות
  • השירות בבית חולים כרוך בתשלום, ולכן צריך לקבל אישור מקדים והתחייבות כספית ממכבי ("טופס 17")

איך מגישים בקשה להתחייבות כספית לבית חולים (טופס 17)?

  • בקשה להתחייבות דורשת הצדקה מנהלית בהתאם להחרגות הפוליסה ולאחר מכן הצדקה רפואית, הפניה רפואית ממכבי בתחום המסוים, וכן הזמנה מבית החולים
  • את המסמכים אפשר להגיש באמצעות אתר מכבי Online או פרונטלית באחד מהמרכזים הרפואיים של מכבי
למידע נוסף והסבר על הגשת בקשה להתחייבות לחצו כאן >>