14 אוקטובר 2019 ט"ו תשרי תש"פ

משתדרגים לביטוח הסיעודי החדש לחברי מכבי

הביטוח הסיעודי המשתלם ביותר מבית הפניקס חברה לביטוח בע"מ

להצטרפות באתר הפניקס
תהליכי שירות חדשניים

תהליכי שירות חדשניים

בין היתר - מנהל אישי שילווה אתכם בעת הגשת תביעה ויהיה איתכם בקשר ישיר בטלפון ובמייל
מעטפת תמיכה כוללת למבוטח הסיעודי

מעטפת תמיכה כוללת למבוטח הסיעודי

נציגי הפניקס יספקו לכם הכוונה והנגשה למיצוי זכויותיכם אל מול גופים אחרים
שקיפות מידע לכל תובע

שקיפות מידע

הפניקס תיצור עמכם קשר לגבי כל עדכון בעניין הביטוח שלכם, ותוכלו לבצע מעקב עצמאי אחר התקדמות הטיפול באתר הפניקס
שירותים דיגיטליים מתקדמים 24/7

שירותים דיגיטליים מתקדמים 24/7

הצטרפות והגשת תביעה בקלות מהמחשב ומהפלאפון 
  • בעלי פוליסת ביטוח קיימת ב'מכבי סיעודי' יועברו באופן אוטומטי לפניקס, למעט מי שקרה לו מקרה הביטוח או החל בהליך הגשת התביעה עד 31.12.2018. במקרים אלה ימשיך הבירור מול חברת "כלל".
    הבהרה - מיהו "מבוטח זכאי?">
 

הגשת תביעה

כל מבוטח בביטוח הסיעודי יכול להגיש תביעה בכל עת לבחינת זכאותו לקבלת תגמולי ביטוח.

מיהו חולה סיעודי הזכאי לתגמולי ביטוח על פי הפוליסה?

מבוטח אשר אינו יכול לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי (לפחות 50% מהפעולה) של לפחות 3 מתוך 6
הפעולות הבאות: לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, לאכול ולשתות, לשלוט על סוגרים, ניידות;
או מצב בו הוגדר המבוטח כ"תשוש נפש", על ידי רופא מומחה בתחום.
ההגדרות המלאות נמצאות בסעיף 3 לפוליסה.
בחינת מצבו של מבוטח בעת הגשת תביעה למימוש זכויותיו, מבוצעת, בין היתר, באמצעות בדיקה
תפקודית ו/או קוגניטיבית להערכת מצבו וכן איסוף חומר רפואי.

לבירורים ושאלות נוספות ניתן לפנות למוקד תביעות בהפניקס:

  • טלפון: 1-801-22-7788 או מקוצר 3507*
  • פקס: 03-7238812
  • דוא"ל: TM@FNX.CO.IL
 

ועדת ערר לתביעות "מכבי סיעוד" בנוגע להחלטת המבטח

לכל מבוטח עומדת הזכות לערער על החלטת המבטח בפנייה לוועדת ערר משותפת לנציגי מכבי שירותי בריאות ונציגי הפניקס, ואף להופיע בפניה (המבוטח בעצמו ו/או בא כוחו).
חברי הועדה כוללים נציגים מתחום הרפואה והמשפט ומנגנון פעולתה מעוגן בפוליסה. חברי ועדת הערר מקפידים מאד על זכויות המבוטחים ועל בחינה מעמיקה של כל מקרה המובא בפניהם, בהתאם לתנאי הפוליסה.
ההחלטות המתקבלות במסגרת הוועדה מחייבות ונחשבות לכל דבר ועניין כהחלטתו של המבטח.
את הערעור ניתן להגיש בתוך 60 יום מיום שנמסרה הודעת "הפניקס" על החלטתה בתביעה.
כתובת פניות לוועדה:
לכבוד הפניקס חברה לביטוח - "ועדת ערר מכבי סיעודי"
כתובת: דרך השלום 53, גבעתיים 53454
פקס: 03-7238812
דוא"ל: TM@FNX.CO.IL

תביעות הנוגעות לתקופת ה"תפר" שבהחלפת חברות הביטוח כלל והפניקס – 1.1.2019

בתאריך 1.1.2019 החליפה חברת הביטוח הפניקס את חברת כלל ביטוח, במתן ביטוח סיעודי לחברי מכבי במסגרת הפוליסה "מכבי סיעודי".  כאשר יש חילוקי דעות בין חברות הביטוח בנוגע למקרה ביטוח אשר חל לפני או אחרי 1.1.2019, מועבר עדכון על כך לידיעת מכבי המסייעת בטיפול מול חברות כלל והפניקס.
כל מבוטח אשר תביעתו נדחתה על ידי שתי חברות הביטוח, מוזמן לפנות לגב' עמית גרבלר, במייל grebler_am@mac.org.il או בטלפון: 03-5143568 בימים א' ו-ד' בין השעות 09:00 עד 15:00.

שחרור מתשלום פרמיה/דמי ביטוח -

במהלך התקופה בה זכאי המבוטח לקבלת תגמולי סיעוד, יהא משוחרר מתשלום דמי ביטוח.
יודגש כי גם בתקופת ההמתנה יהא המבוטח חייב בתשלום דמי ביטוח.