26 אוקטובר 2020 ח' חשון תשפ"א
עדכון אחרון:  17.09.2020 

החזר הוצאות תחבורה לתושבי אילת לטיפול רפואי שאינו ניתן באילת

חבר מכבי תושב אילת הזקוק, על פי קביעת רופא מכבי, לטיפול רפואי שאינו ניתן באילת, זכאי להחזר הוצאות תחבורה מנתב"ג למקום הטיפול ובחזרה לנתב"ג.
חברי מכבי בעלי שב"ן (מכבי כסף, מכבי זהב או מכבי שלי) זכאים לקבל החזר על כרטיס טיסה לנתב"ג ובחזרה – מותנה באישור מקדים של מכבי .
עדכון אחרון:  17.09.2020 

זכויות חברי מכבי זהב

חבר מכבי תושב אילת שזקוק לטיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת ואין לו ביטוח משלים (מכבי כסף או מכבי זהב), זכאי להחזר הוצאות נסיעה מנתב"ג למקום הטיפול.

זכאות זהה לזכאות הניתנת במסגרת מכבי כסף. אין זכאות מיוחדת לחברי מכבי זהב.

חברים תושבי אילת

 הזכאות 

חבר מכבי תושב אילת שיש לו תעודת תושב אילת וזקוק, לפי קביעת מכבי, לטיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת ואין לו ביטוח משלים (מכבי כסף, מכבי זהב או מכבי שלי), זכאי להחזר נסיעות במונית, באוטובוס או ברכבת מנתב"ג לבית החולים / מקום הטיפול הרפואי וחזרה לנתב"ג.

 כמה זה עולה? 

יינתן החזר בהתאם לכרטיסי הנסיעה בתחבורה ציבורית.

 תנאים והבהרות 

ההחזר מותנה באישור מקדים של מכבי.
לקבלת ההחזר, יש להעביר למרכז הרפואי באמצעות מעטפת אלתור, או דואר רשום או באמצעות פנייה ישירה למרכז הרפואי - את המסמכים האלה:
  1. כרטיס הנסיעה המקורי לנסיעה באוטובוס או ברכבת 
  2. קבלה בקריאת מונה עבור נסיעה במונית 
  3. אישור ביקור חתום מבית החולים או ממקום הטיפול
  4. אין צורך בצילום תעודת תושב
     
 

תוספת זכויות הנובעות ממכבי כסף

חברים תושבי אילת - טיסה

 הזכאות 

  • טיסה למרכז הארץ לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת, בהתאם לאישור ההתחייבות לטיפול ע"י מכבי.
 

 תנאים והבהרות 

  1. ההחזר מותנה באישור מקדים של מכבי.
  2. להזמנת כרטיס טיסה, יש לפנות לחברת התעופה ישראייר ולהזדהות כחבר מכבי. בתום השיחה יתקבל מספר הזמנה.
  3. לקבלת החזר, יש להגיש את המסמכים הבאים בעמדת אל תור במרכז הרפואי (הסניף), או לשלוח אותם בדוא"ל, בפקס או בדואר למרכז הרפואי:
  • תעודת תושב העיר אילת
  • הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי
  • מספר הזמנת הטיסה של חברת ישראייר

אופן הזמנת הטיסה והנחיות:

  • במקרה של אי מימוש התור, יש להודיע בהקדם למרכז הרפואי של מכבי באילת בטלפון: 08-6364848.
    מעבר לשעות פעילות המרכז הרפואי ניתן לפנות למכבי ללא הפסקה 3555*.
  • במקרה שהתור לא מומש מכל סיבה שהיא, והחבר  לא הודיע על כך למכבי, יישא החבר בעלות הטיסה
  • כל שינוי בטיסה יתבצע לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה, בהתקשרות מול חברת ישראייר בלבד. כל ביטול ו/או שינוי לאחר מכן, ייחשב כאי התייצבות לטיסה
  • במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי לאחר הנחיתה במועד שנקבע, או אי התייצבות לטיסה, יישא החבר במלוא עלות הטיסה
  • יש להציג תעודת תושב אילת בעלייה לטיסה
  • בתום 14 יום, על החבר להגיש למשרד המרכז הרפואי באילת אישור על ביצוע הטיפול או הבדיקה, החתום על ידי נותן השירות או המטפל. על האישור לציין את תאריך הביקור ופרטיו.
    ניתן להעביר את הבקשה באמצעות האפליקצייה, בפקס שמספרו: 073-2132773, או בפנייה ישירה למרכז הרפואי
  • לא יינתנו החזרים על נסיעות משדה התעופה בן גוריון למקום הטיפול
     
אם הצורך בשירות לא נובע מהפגיעה המוכרת בחוקים המפורטים לעיל, יש להעביר למשרד המרכז הרפואי (הסניף) מכתב מרופא המאשר זאת, על מנת לקבל אישור למימוש הזכאות. ניתן להגיש את המכתב במעטפת אל תור או לשלוח אותו בדואר רשום או בדוא"ל למרכז הרפואי. 


לאיתור מרכז רפואי >
  • זכרו לבקש מנותן השירות או הטיפול אישור על הביקור עם תאריך הביקור ופרטיו.
כל האמור לעיל כפוף לתקנון שירותי הבריאות במכבי זהב. לקריאת התקנון >