02 אוקטובר 2020 י"ד תשרי תשפ"א
עדכון אחרון:  17.09.2020 

החזר הוצאות תחבורה לתושבי אילת לטיפול רפואי שאינו ניתן באילת

חבר מכבי תושב אילת הזקוק, על פי קביעת רופא מכבי, לטיפול רפואי שאינו ניתן באילת, זכאי להחזר הוצאות תחבורה מנתב"ג למקום הטיפול ובחזרה לנתב"ג.
חברי מכבי בעלי שב"ן (מכבי כסף, מכבי זהב או מכבי שלי) זכאים לקבל החזר על כרטיס טיסה לנתב"ג ובחזרה – מותנה באישור מקדים של מכבי .
עדכון אחרון:  17.09.2020 

זכויות חברי מכבי כסף

פירוט הזכאות לחברי מכבי במסגרת הסל הבסיסי

חברים תושבי אילת - נסיעה

 הזכאות 

  • חבר שנסע באוטובוס מאילת למקום הטיפול - יקבל החזר כנגד כרטיסי אוטובוס.
  • חבר שרכש על חשבונו כרטיס טיסה לנתב"ג - החזר על נסיעה במונית / באוטובוס / ברכבת מנתב"ג למקום הטיפול ובחזרה לנתב"ג.
  •  כמה זה עולה? 
    יינתן החזר לפי כרטיסי נסיעה.

     תנאים והבהרות 

    ההחזר מותנה באישור מקדים של מכבי.
    לקבלת ההחזר, יש להעביר למרכז הרפואי באמצעות אפליקציית מכבי / מעטפת אל-תור / דואר רשום / פנייה ישירה למרכז הרפואי - את המסמכים האלה:
    1. כרטיס הנסיעה המקורי לנסיעה באוטובוס או ברכבת 
    2. למי שטס על חשבונו לנתב"ג - קבלה בקריאת מונה על נסיעה במונית 
    3. אישור ביקור חתום מבית החולים או ממקום הטיפול
    4. אין צורך בצילום תעודת תושב
       
     

    תוספת זכויות הנובעות ממכבי כסף

    חברים תושבי אילת - טיסה

     הזכאות 

    • טיסה למרכז הארץ לצורך קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת, בהתאם לאישור ההתחייבות לטיפול ע"י מכבי.
     

     תנאים והבהרות 

    1. ההחזר מותנה באישור מקדים של מכבי.
    2. להזמנת כרטיס טיסה, יש לפנות לחברת התעופה ישראייר ולהזדהות כחבר מכבי. בתום השיחה יתקבל מספר הזמנה.
    3. לקבלת החזר, יש להגיש את המסמכים הבאים בעמדת אל תור במרכז הרפואי (הסניף), או לשלוח אותם בדוא"ל, בפקס או בדואר למרכז הרפואי:
    • תעודת תושב העיר אילת
    • הפניה מרופא מכבי וכל חומר רפואי רלוונטי
    • מספר הזמנת הטיסה של חברת ישראייר

    אופן הזמנת הטיסה והנחיות:

    • במקרה של אי מימוש התור, יש להודיע בהקדם למרכז הרפואי של מכבי באילת בטלפון: 08-6364848.
      מעבר לשעות פעילות המרכז הרפואי ניתן לפנות למכבי ללא הפסקה 3555*.
    • במקרה שהתור לא מומש מכל סיבה שהיא, והחבר  לא הודיע על כך למכבי, יישא החבר בעלות הטיסה
    • כל שינוי בטיסה יתבצע לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה, בהתקשרות מול חברת ישראייר בלבד. כל ביטול ו/או שינוי לאחר מכן, ייחשב כאי התייצבות לטיסה
    • במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי לאחר הנחיתה במועד שנקבע, או אי התייצבות לטיסה, יישא החבר במלוא עלות הטיסה
    • יש להציג תעודת תושב אילת בעלייה לטיסה
    • בתום 14 יום, על החבר להגיש למשרד המרכז הרפואי באילת אישור על ביצוע הטיפול או הבדיקה, החתום על ידי נותן השירות או המטפל. על האישור לציין את תאריך הביקור ופרטיו.
      ניתן להעביר את הבקשה באמצעות האפליקצייה, בפקס שמספרו: 073-2132773, או בפנייה ישירה למרכז הרפואי
    • לא יינתנו החזרים על נסיעות משדה התעופה בן גוריון למקום הטיפול
       
    אם הנך זכאי לטיפול רפואי או להחזר או השתתפות בגין הוצאות רפואיות מתוקף החוקים הבאים, לא יינתן השירות במסגרת שירותי הבריאות הנוספים: 
    • שוטר שנפגע במסגרת תפקידו
    • נפגע פעולות איבה מוכר על ידי ביטוח לאומי
    • נכה משרד הביטחון בשיעור 20% ומעלה
    • נפגע תאונות דרכים
       
    אם הצורך בשירות לא נובע מהפגיעה המוכרת בחוקים המפורטים לעיל, יש להעביר למשרד המרכז הרפואי (הסניף) מכתב מרופא המאשר זאת, על מנת לקבל אישור למימוש הזכאות. ניתן להגיש את המכתב במעטפת אל תור או לשלוח אותו בדואר רשום או בדוא"ל למרכז הרפואי. 
    לאיתור מרכז רפואי >
    • זכרו לבקש מנותן השירות או הטיפול אישור על הביקור עם תאריך הביקור ופרטיו.
    כל האמור לעיל כפוף לתקנון שירותי הבריאות במכבי כסף. לקריאת התקנון >