רפואה משלימה בהריון

טיפולי רפואה משלימה בזמן הריון

מכבי טבעי איתך בהריון

ניתן להיעזר בטיפולי רפואה משלימה בעת הריון, אולם נדרשת זהירות משנה. חשוב להיוועץ תחילה ברופא הנשים ולוודא שהמטפל בעל ידע מתאים ומיומן בטיפול בנשים הרות.

למי פונים לקבלת טיפולי רפואה משלימה?

ראשית יש להיוועץ ברופא הנשים (גניקולוג). במידה שמחליטים להסתייע בטיפולי רפואה משלימה בעת ההריון חשוב להקפיד על בחירת מטפל מיומן, שקיבל הסמכה מתאימה והתמחה בטיפול בנשים הרות. אין להתבייש וראוי לשאול את המטפל אם הוא מודע לכללי המותר ואסור באשר לנשים הרות.

טיפולי רפואה משלימה בעת ההריון ברשת המרפאות מכבי טבעי

"מכבי טבעי", מבית מכבי שירותי בריאות' מספקת מגוון טיפולי רפואה משלימה, גם לנשים הרות. כל מרפאות מכבי טבעי פועלות תחת פיקוח רפואי ולפני תחילת הטיפול עוברת כל מטופלת עוברת הליך תשאול וייעוץ רפואי על ידי רופא בעל הכשרה ברפואה משלימה.

 

בנוסף, מכבי טבעי מציעה חבילת טיפולים מיוחדת לנשים הרות, להקלה על כאבי גב, עייפות ובחילות ולשיפור איכות החיים עד הלידה. לחבילת הטיפולים "טבעי להריון" >

סכנות בביצוע טיפול דיקור סיני אצל מטפל לא מוסמך

מאחר שחלק מהנשים ההרות פונות לדיקור סיני על מנת לטפל בתופעות שונות המתלוות להריון, למשל בחילה והקאה, חשוב שכל אישה הרה הפונה לקבלת טיפול מסוג זה, תוודא שהמטפל מיומן וער לנקודות הבעייתיות שאסורות לדיקור בעת הריון.

 

רק מטפלים מוסמכים ידעו לבצע דיקור מיומן בנקודות בטוחות לנשים הרות. 

עיסוי וטיפולים משלימים אחרים בעת הריון

ככלל, רוב הטיפולים המשלימים מומלצים רק לאחר שבוע 24 להריון. במרבית המקרים, מטעמי בטיחות, עיסוי לנשים הרות ניתן רק מהשבוע ה- 16 להריון ואילך.

 

כדאי להימנע מקבלת עיסוי גם בשבועות 26-28 להריון, בהם קיימת שכיחות מוגברת של צירים מוקדמים. נציין שחלק מהטיפולים המשלימים, כמו רפלקסולוגיה, עלולים להשרות צירים ולגרום ללידה מוקדמת.

 

לכתבה בנושא טיפולים משלימים בהריון מבית מכבי טבעי >>

למידע נוסף וקביעת תור לייעוץ רפואי במכבי טבעי

מלאו את פרטיכם, ונציג מכבי טבעי ישוב אליכם בהקדם.

להשארת פרטים