לעבוד במכבי

קצת עלינו

אצלנו, מצוינות היא לא עוד סיסמה. לא סתם נבחרנו לאחת מ-100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, על פי סקר BDI. אנחנו קהילה של אנשים שקמים בכל בוקר במטרה לתת ליותר מ-2 מיליון המבוטחים שלנו את שירותי הבריאות הטובים והמובילים בישראל. אם גם אתם אוהבים ליזום, להוביל, להשפיע, לעזור ובעיקר להגשים את עצמכם - מקומכם אתנו. הצטרפו למשפחה.

תחושת משמעות, שליחות וסיפוק נמצאות בכל רובדי העשייה שלנו

אם הגעתם לכאן, אין ספק שבריאות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, במיוחד כשמדובר בשיפור חייהם של אחרים.
אם אתם מחפשים גאווה, משמעות וסיפוק בעבודה שלכם, תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון.
כי הכול מתחיל בעובדים שלנו: הרופאים, המטפלים, הצוותים הפארא-רפואיים והמנהלים במכבי הם שעושים את הארגון למה שהוא – ארגון הבריאות המוביל בישראל. ככזה, ליווי, תמיכה ומקצועיות הם עמודי התווך של העשייה שלנו, בכל דרך ובכל זמן, בין אם בשגרה או במקומות הקשים ביותר. איתנו תזכו להיות עבור המבוטחים ועבורכם – בתחושת השליחות החזקה ביותר.

 

ההתפתחות שלכם בעבודה היא המקצועיות וההצלחה שלנו

אנחנו מאמינים ששירות מעולה ומקצועי מתחיל מתחושת הסיפוק שלכם בעבודה. לכן, יוזמה, מחקר וטכנולוגיות חדישות הם חלק בלתי נפרד מהיום-יום שלנו, תוך מתן שירותי רפואה קליניים ודיגיטליים משני חיים. כעובדי מכבי, יהיה לכם מקום לגשת לכל מבוטח ומבוטחת בדרך המתאימה עבורכם, להשמיע את הקול שלכם, לממש רעיונות חדשניים ויצירתיים ובעיקר – לעשות את ההבדל, לבוא לידי ביטוי, להתקדם ולהשפיע.

בכל המסדרונות שלנו נושבת רוח מכבי וגאוות יחידה

זה לא מקום עבודה - זו קהילה שעובדת, מדברת ופועלת בגובה העיניים.
אנחנו ארגון אנושי, עם מגוון בעלי ובעלות תפקידים שונים שמרגישים כולם חיבור ושייכות, שיתוף פעולה, ערבות וכבוד הדדי.

יחד, אנחנו מאפשרים את איכות הרפואה הטובה ביותר בארץ

כארגון המוביל את שירותי הרפואה בישראל, העובדים במכבי הם חלק ממותג חזק, צעיר, יציב, מקצועי ומתקדם, הנמצא בצמיחה מתמדת בפריסה ארצית.


מוכנים גם אתם להתחיל להוביל?

הצטרפו אלינו ותיהנו מעצמאות רפואית, מהגבוהות בארץ, ומכלים מתקדמים, שיאפשרו לכם להעניק טיפול ברמה מצוינת:
פחות בירוקרטיה, יותר השקעה בליבת העבודה, חדשנות וטכנולוגיה; לא רק אימוץ הרעיונות שלכם, אלא גם סיפוק כל הכלים הדרושים ליישם אותם ולממש את עצמכם; סביבת עבודה תומכת, שיתופית ופתוחה; איזון ברור בין הבית לעבודה כערך מהותי.

נשמע לכם טוב? הצטרפו אלינו!

אנו תמיד שמחים לצרף אלינו אנשים אכפתיים, חיוביים ופרואקטיביים, שחושבים בגדול, נחושים להצליח, לא פוחדים מאתגרים ואוהבים לאהוב את העבודה שלהם.

נשמע טוב מדי? היכנסו לראות מה העובדים מספרים על הקהילה שלנו:

בפייסבוק האנשים של מכבי
ועכשיו גם באינסטגרם
בלינקדאין Maccabi Health care Services
בעמוד הפודקסטים שלנו שליחות שמתחילה באנשים