לבית בלב תל אביב דרוש/ה אחראי/ת כספים ומש"א- אחראיות כוללת לנושאי כספים, תקציב, ונושאי משאבי אנוש
על המשרה
-
הכנת תקציב ובקרה שוטפת כולל ניתוחי חריגות והפקת תובנות ניהוליות למנהל/ת הבית.
-
ביצוע בדיקות כלכליות בקרה על רישום חשבונאי נאות של פעילות הבית.
-
יוזמות להתייעלות והגדלת הכנסות.
-
אחריות על המשאב האנושי בבית לרבות הובלה ותפעול.
-
תהליכי משאבי אנוש המרכזיים: כולל גיוס ומיון עובדים, ניהול מחזור חיי העובד מקליטה ועד סיומי העסקה.
-
אחריות על תחום תפעול השכר, הדרכות, נוכחות, רווחה ותנאים סוציאליים של עובדי הבית.
-
הטמעת פרוייקטים ותהליכים שונים בתחום מש"א בהתאם למדיניות.
-
היקף המשרה- משרה מלאה.
-
מיקום- תל אביב- רמת החייל.
דרישות התפקיד
-
תעודת מנהל/ת חשבונות 2/3 – חובה
-
ידע בתוכנות אופיס בדגש על רמה גבוהה באקסל
-
ניסיון בעבודה עם תוכנת "פריוריטי" SAP ,SYNERION- יתרון משמעותי