מוקד טלפוני לרפואת ילדים – מכבי קידס

מכבי מפעילה מוקד טלפוני בתחום רפואת ילדים. המוקד נותן מענה לבעיות רפואיות של ילדים עד גיל 17, לאחר שעות פעילות המרפאות. את המוקד מאיישים רופאי ילדים ואחיות מוסמכות.

  • כלול

    מכבי שלי

  • כלול

    מכבי זהב

  • כלול

    מכבי כסף

  • כלול

    הסל הבסיסי

תנאי הזכאות מושפעים מ:

סוגי תוכניות הביטוח

לפני הגעה למוקד עם מחלת חום/דרכי נשימה מומלץ לבצע בבית בדיקת קורונה מהירה (אנטיגן)

מי זכאי?

חברי מכבי עד גיל 17

מה הזכאות?

    • מוקד שירות טלפוני בתחום רפואת ילדים. המוקד נותן מענה לבעיות רפואיות של חברים עד גיל 17 (כולל), בימים ובשעות שבהן המרפאות סגורות.
    • המענה הראשוני במוקד ניתן על ידי אחות מוסמכת, ובמידת הצורך היא מעבירה את הפונים להמשך טיפול על ידי רופאי הילדים שנמצאים במוקד.
    • בהתאם למקרה, באפשרות הצוות להעניק הדרכה וייעוץ טלפוני, להנפיק מרשמים דיגיטליים ובמקרה הצורך להפנות לשירותים רפואיים נוספים.

כמה זה עולה?

ללא עלות.

איפה ניתן השירות?

    • בחיוג למוקד "מכבי ללא הפסקה" 3555*, ובחירת "מוקד ילדים ארצי" בנתב השיחות (בחירת הספרה 4 למוקדי ייעוץ רפואיים, ואז הספרה 7 למוקד ילדים)
    •  חיוג מתוך אפליקציית מכבי

שעות פעילות של מוקד מכבי קידס

 

      • ימים א-ה: 19:00 בערב עד 7:00 בבוקר ביום המחרת
      • סופי שבוע: מיום שישי בשעה 13:00 ועד יום א' בשעה 07:00 בבוקר
      • ערבי חג וחג – מערב החג בשעה 13:00 ועד יום העבודה שלאחר החג בשעה 7:00 בבוקר

מה עוד כדאי לדעת?

מוקד מכבי קידס הוא מוקד להיוועצות רפואית. הוא אינו מוקד חירום או מוקד להפניות למיון והוא לא מספק מידע בנושא בדיקות מעבדה ופענוחן. להנפקת הפניות לרופא ולבירור סטטוס של בקשת התחייבות שנשלחה ב-Online, יש לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה.