22 אוקטובר 2017 ב' חשון תשע"ח
עדכון אחרון:  21.01.2016 

מוקד טלפוני לייעוץ רפואי 24/7 - תנאי הזכאות

מכבי מפעילה מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
חברי מכבי יכולים לפנות למוקד בכול שאלה או בעיה רפואית.

זכויות חברי מכבי במסגרת סל מכבי

 השירות אינו כלול בסל הבריאות הממלכתי וניתן לחברי מכבי בלבד, במסגרת סל מכבי.

 
מכבי מפעילה מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
ניתן לפנות למוקד בכול שאלה או בעיה רפואית, וצוות המוקד ינחה את הפונים על פי המתבקש מתיאור מצבם.
השירות עשוי למנוע פניות לגורם רפואי לא מתאים ולסייע במתן פתרון מהיר לבעיה.
מעבר למתן ייעוץ, בידי צוות המוקד האפשרות לשלוח אמבולנס, להפיק הפניה לחדר מיון ללא השתתפות עצמית, לקבוע תור דחוף לרופא משפחה, או להפנות לאחד ממרכזי השירות של מכבי בקהילה.
עם זאת נדגיש שהמוקד אינו מהווה מוקד למצבי חירום.
השירות ניתן לחברי מכבי בלבד, בשפה העברית, על ידי אחיות בעלות הסמכה מתאימה.
  • מוקד הייעוץ פועל 7 ימים בשבוע, בכול שעות היממה.
  • ניתן לפנות למוקד באמצעות חיוג למוקד 'מכבי ללא הפסקה' 3555*
    (הקשה 1 לשירות בשפה העברית, לאחר מכן הקשה על 4 ואז יש לעקוב אחר ההנחיות).
לא מצאתם פתרון? פנו אלינו