25 יולי 2021 ט"ז אב תשפ"א

סיסמאות וכניסה לשירותים הדיגיטליים

איך מקבלים סיסמה ראשונה לאתר מכבי Online ולאפליקציית מכבי? מה לעשות אם שכחת את הסיסמה? מידע והדרכה בנושא התחברות לשירותים הדיגיטליים של מכבי

התחברות לאתר מכבי Online ולאפליקציית מכבי

כדי להתחבר לשירותים הדיגיטליים של מכבי יש להקליד מספר תעודת זהות וסיסמה אישית.
אם אתם לא אזרחי ישראל, הקלידו גם את קוד האזרחות 9 בשדה "קוד אזרחות".

עוד אין לך סיסמה?

אפשר לקבל סיסמה ראשונה בקלות, באמצעות הדוא"ל.

קבלת סיסמה ראשונה בדיגיטל

אין לכם עדיין סיסמה לשירותי הדיגיטל? לא חייבים להגיע למרכז הרפואי. ניתן לקבל סיסמה ראשונה בדוא"ל. 
שירות זה ניתן לחברים בני 16 ומעלה שמספר הטלפון הנייד וכתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.
ניתן לקבל סיסמה ראשונה באפליקציית מכבי או באתר מכבי Online בעמוד קבלת סיסמה לדיגיטל >
בעמוד הזדהות לחצו על ״אין לי סיסמה״ במסך ההזדהות.
במסך הבא תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות, תאריך לידה ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי/מס' חשבון בנק שבאמצעותו משולמים דמי החבר. אם אינכם אזרחי ישראל הקלידו גם את קוד האזרחות 9 בשדה המתאים.
לאחר הזנת הפרטים הדרושים יישלח קוד אימות לנייד המעודכן במערכות מכבי. את הקוד יש להקליד  בשדה קוד חד-פעמי במסך ההזדהות באתר מכבי Online.
 
לאחר מכן תישלח סיסמה לדוא"ל שלכם המעודכן במערכות מכבי. עם סיסמה זו תוכלו להתחבר לשירותי הדיגיטל.
 

קבלת סיסמה ראשונה במרכז הרפואי

לחילופין, אפשר לגשת למשרדי המרכז הרפואי (הסניף) הקרוב של מכבי, עם כרטיס חבר ותעודת זהות. תתבקשו לספק גם כתובת דוא״ל עדכנית שתשמש אתכם להרשמה ולשימוש בשירותים הדיגיטליים. לאיתור מרכז רפואי >

שכחת את הסיסמה? 

אל דאגה. אפשר להתחבר עם קוד חד פעמי שנשלח לנייד או לדוא"ל. 

כניסה עם קוד חד-פעמי

אם שכחתם את הסיסמה, אפשר להתחבר לאתר מכבי Online או לאפליקצייה באמצעות קוד חד-פעמי שנשלח אליכם לנייד או לדוא"ל.
השירות זמין עבור חברים מעל גיל 16 שקיבלו בעבר סיסמה ללשירותי הדיגיאל ושמספר הטלפון הנייד או כתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.

קבלת קוד חד פעמי באתר מכבי Online

היכנסו לאתר מכבי Online ובחרו ב"כניסה עם קוד חד פעמי":
 
הזינו מספר תעודת זהות ותאריך לידה. אם אינכם אזרחי ישראל, תתבקשו להזין גם את קוד האזרחות 9 בשדה המתאים.
 
לאחר מכן בחרו האם הקוד יישלח לנייד או לדוא"ל שלכם. הקוד שתקבלו יהיה בתוקף ל-5 דקות.
 

קבלת קוד חד פעמי באפליקציה

היכנסו לאפליקציית מכבי ובחרו ב"זיהוי חד פעמי".
במסך הבא, הזינו מספר תעודת זהות כתובת דוא"ל ותאריך לידה. אם אינכם אזרחי ישראל, תתבקשו להזין גם את קוד האזרחות 9 שמופיע על כרטיס החבר שלכם.
לאחר מכן לחצו על "לקבלת קוד חד פעמי". מיד תקבלו קוד כניסה, באמצעות מסרון SMS שנשלח למספר הפלאפון שלכם השמור במערכות מכבי. הקלידו את הקוד כדי להתחבר לאפליקציה. הקוד תקף ל-5 דקות.
 

עדכון סיסמה

עדכון סיסמה באתר מכבי Online

אם כתובת הדואר האלקטרוני שלכם מעודכנת במערכות מכבי, תוכלו להנפיק סיסמה חדשה בתוך כמה דקות.
הנפקת סיסמה חדשה במכבי Online

כללים לבחירת סיסמה

סיסמה לדיגיטל צריכה להכיל:
  • 7-30 תווים
  • אותיות אנגליות או ספרות בלבד. ללא תווים מיוחדים.
  • יש לכלול אותיות קטנות וגדולות באנגלית
 
הסיסמה לשירותי הדיגיטל היא אישית וסודית. אנא הקפידו לא לרשום או למסור אותה לאף גורם.

עדכון סיסמה באפליקציה או באתר מכבי Online

היכנסו למסך ההזדהות ובחרו ב"שכחתי את הסיסמה".
במסך הבא, הזינו מספר תעודת זהות כתובת דוא"ל ותאריך לידה. אם אינכם אזרחי ישראל, תתבקשו להזין גם את קוד האזרחות שמופיע על כרטיס החבר שלכם.
 
 לאחר מכן תישלח סיסמה זמנית לדוא"ל שלכם המעודכן במערכות מכבי.
התחברו לאפליקציה באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות והסיסמה הזמנית שקיבלתם.
 
לאחר התחברות, תתבקשו לבחור סיסמה חדשה. לסיום לחצו על "עדכון נתונים".
 

הנחיות להתחברות באמצעות זיהוי ביומטרי

הזדהות ביומטרית

מתאפשרת באפליקציות מכבי בלבד

במכשירים ניידים התומכים בזיהוי ביומטרי, אתם יכולים להיכנס לאפליקציות מכבי עם טביעת האצבע או זיהוי פנים (בהתאם למכשיר שברשותכם) המוגדרת במכשירכם, בלי להקליד תעודת זהות וסיסמה.

זיהוי ביומטרי באפליקציה

כדי להפעיל את השירות, היכנסו למסך ההזדהות באפליקציה ולחצו על "טביעת אצבע" במכשירים תומכי מערכת אנדרואיד או זיהוי םנים במכשירים תומכי מערכת IOS.
 
זיהוי פנים במערכות IOS
 

ביטול זיהוי ביומטרי באפליקציה

במסך הבית של האפליקציה, בחרו בתפריט המופיע בפינה הימנית העליונה של המסך.
לאחר מכן גללו למטה ובחרו ב"הגדרות".
 
במסך הבא, בחרו ב"ביטול טביעת אצבע באפליקציה".
לביטול הזדהות בטביעת אצבע, לחצו על "כן, אני רוצה לבטל".
 
אפשר להפעיל את השירות מחדש מתי שתרצו, דרך מסך ההזדהות באפליקציה (עקבו אחר ההנחיות המופיעות מעלה).

 

תשובות לשאלות נפוצות

כיצד מגדירים סיסמה חדשה?

במסך עדכון סיסמה, יש לבחור סיסמה בת 7 תוים לפחות, והיא צריכה להיות מורכבת ממספרים ואותיות באנגלית, גדולות וקטנות, ללא שימוש בתוים מיוחדים.

יש להזין את הסיסמה פעמיים בשדה המתאים של אימות סיסמה, ובסיום ללחוץ על "אישור".

עשיתי תהליך של "שכחתי סיסמה "אבל לא קיבלתי סיסמה חדשה

הסיסמה החדשה אמורה להגיע אליכם בדוא"ל או במסרון.

עברו מספר דקות והסיסמה לא הגיעה?

  • בדקו אם ההודעה הגיעה לתיבת דואר הזבל ("Spam"), באמצעות חיפוש המילה maccabi בשורת החיפוש בתיבת הדוא"ל שלכם.
  • נסו לבצע שוב שחזור סיסמה. הנחיות לשחזור סיסמה>
  • יכול להיות שהדוא"ל ומספר הפלאפון השמורים במכבי לא מעודכנים. לבירור ועדכון הפרטים פנו למשרדי המרכז הרפואי (הסניף).
קיבלתי סיסמה חדשה אבל אי אפשר להתחבר איתה
  1. נסו לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש את אתר מכבי Online.
  2. בעת התחברות שימו לב לפרטים הבאים:
    • את תעודת הזהות יש להקליד ללא ספרת הביקורת (המופיעה בסוף המספר).
    • אין להוסיף אפסים בתחילת תעודת הזהות.
    • את הסיסמה יש להקליד ידנית ולא להעתיק ולהדביק.
    • ודאו כי שפת ההקלדה היא אנגלית.

 

עדיין לא מצליחים להתחבר?

האם אני יכול להגדיר סיסמה זהה לזו שהיתה לו?

לא, לא ניתן לבחור סיסמה שהשתמשת בה בעבר.

קיבלתי הודעת שגיאה: "אירעה שגיאת תקשורת. אנא נסי/ה שנית מאוחר יותר"

הודעה זו מופיעה כאשר אין קליטה טובה במכשיר הסלולרי. נסו שוב באזור עם קליטה טובה יותר או המתינו ונסו מעט ונסו לבצע את הפעולה שוב מאוחר יותר.

 

ניסיתי להתחבר וקיבלתי הודעה שאחד הפרטים שגוי
  • נסו להזין את הפרטים פעם נוספת.
  • ודאו כי שפת ההקלדה היא אנגלית.
  • את תעודת הזהות יש להקליד ללא ספרת הביקורת (המופיעה בסוף המספר).
  • אין להוסיף אפסים בתחילת תעודת הזהות.
  • את הסיסמה יש להקליד ידנית ולא להעתיק ולהדביק.

 

לא הצלחתם להתחבר?

 

ניסיתי להתחבר וקיבלתי הודעת שגיאה: "You are not authorized to view this page", או "The page cannot be displayed" או "Server Error"
  1. נסוג לסגור את הדפדפן ולפתוח אותו מחדש.
  2. ודאו שהקלדתם את כתובת האתר באופן תקין.
  3. בדקו שאפשר לגלוש באתרים אחרים.
  4. בדקו האם הדפדפן שלכם תומך באתר מכבי Online >
  5. אם אתם גולשים מהבית - פנו לספק האינטרנט שלכם לבדיקת הגדרות הדפדפן.
  6. אם אתם גולשים ממקום עבודה או מוסד, פנו לנציג המחשוב לבירור.
נתקלת בתקלות הדפסה?בעיות בהתאמה לדפדפן?בעיות בפתיחת קבצים?