26 מרץ 2019 י"ט אדר ב תשע"ט

סיסמאות וכניסה לשירותים הדיגיטליים

כיצד מקבלים ומשחזרים סיסמה לאתר מכבי Online ואפליקציית מכבי? כיצד לטפל בבעיות הרשמה והזדהות? להלן הדרכה שלב אחר שלב בנושאי סיסמאות וכניסה

התחברות למכבי Online ולאפליקציה

כדי להתחבר לאתר מכבי Online או לאפליקציית מכבי, צריך להזין סיסמה אישית ומספר תעודת זהות. אם אתם לא אזרחי מדינת ישראל, עליכם להקליד גם את קוד האזרחות שמופיע על כרטיס החבר שלכם.

עוד לא קיבלת סיסמה?

מהיום אפשר לקבל סיסמה ראשונה בקלות, דרך הדוא"ל.

קבלת סיסמה ראשונה

קבלת סיסמה בקלות בדיגיטל

אין לכם עדיין סיסמה ל-Online? מהיום אפשר לקבל סיסמה ראשונה לדוא"ל. שירות זה ניתן לחברים בני 16 ומעלה שמספר הטלפון הנייד וכתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.
לקבלת סיסמה ראשונה יש להיכנס לעמוד קבלת סיסמה בדיגיטל >
או להיכנס לאתר מכבי Online או לאפליקציה וללחוץ על כפתור "קבלת סיסמה לדיגיטל":
 
במסך הבא תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות, תאריך לידה ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו משולמים דמי החבר. אם אינכם אזרחי ישראל עליכם להזין גם את קוד האזרחות המופיע על כרטיס החבר.
לאחר הזנת הפרטים הדרושים יישלח קוד לנייד. את הקוד יש להקליד במכבי Online. לאחר הקלדתו תישלח סיסמה לדוא"ל שלכם המעודכן במערכות מכבי.
 

קבלת סיסמה במרכז הרפואי

לחילופין, אפשר לגשת למשרדי המרכז הרפואי (הסניף) הקרוב של מכבי, עם כרטיס חבר ותעודת זהות. תתבקשו לספק גם כתובת דואר אלקטרוני עדכנית שתשמש אתכם בתהליך ההרשמה ובשימוש השוטף במערכת. לאיתור מרכז רפואי >

שכחת את הסיסמה? 

אל דאגה. אפשר להתחבר עם קוד חד פעמי שנשלח לנייד או לדוא"ל. 

שחזור סיסמה וכניסה עם קוד חד-פעמי

כניסה עם קוד חד-פעמי

אם שכחתם את הסיסמה האישית, אפשר להתחבר למכבי Online באמצעות קוד חד-פעמי שנשלח אליכם לנייד או לדוא"ל. השירות זמין עבור חברים מעל גיל 16 שקיבלו בעבר סיסמה למכבי Online ושמספר הטלפון הנייד או כתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.
כדי לקבל קוד-חד פעמי, היכנסו למכבי Online ובחרו ב"כניסה עם קוד חד פעמי".
הזינו מספר תעודת זהות ותאריך לידה. אם אינכם אזרחי ישראל, תתבקשו להזין גם את קוד האזרחות שמופיע על כרטיס החבר שלכם.
לאחר מכן סמנו לאן תרצו שנשלח קוד חד-פעמי - לנייד או לדוא"ל שלכם. הקוד שתקבלו יהיה בתוקף ל-5 דקות.
 

שחזור סיסמה

אם כתובת הדואר האלקטרוני שלכם מעודכנת במערכות מכבי, תוכלו להנפיק סיסמה חדשה בתוך כמה דקות.
הנפקת סיסמה חדשה במכבי Online

כללים לבחירת סיסמה

  1. סיסמה חייבת להיות מורכבת מ-6-8 תווים
  2. יש לבחור אותיות אנגליות או ספרות בלבד, ללא תווים מיוחדים כמו $
 
  • שימו לב: הסיסמה לשירותי מכבי Online היא אישית וסודית. אנא הקפידו לא לרשום או למסור אותה לאף גורם.

 

כניסה עם טביעת אצבע לאפליקציה

הנחיות להתחברות עם טביעת אצבע

הזדהות בטביעת אצבע

באפליקציית מכבי ובאפליקציית "מכבי קידס"

בפלאפון שלכם יש מערכת זיהוי בטביעת אצבע? במקום להקליד תעודת זהות וסיסמה, אפשר להיכנס לאפליקציות מכבי עם טביעת האצבע המוגדרת במכשירכם.
אפשר להפעיל או לכבות את אפשרות הכניסה לאפליקציה בטביעת אצבע דרך מסך ההגדרות באפליקציה:
 הגעה למסך ההגדרות
אם במסך ההגדרות לא מופיעה האפשרות "טביעת אצבע", סימן שההזדהות בטביעת אצבע לא קיימת במכשירכם או אינה פעילה. יש להיכנס להגדרות המכשיר ולהפעיל את האפשרות להזדהות בטביעת אצבע. לאחר מכן ניתן להיכנס למסך ההגדרות באפליקציה ולהפעיל את אפשרות הכניסה בטביעת אצבע.

 

בעיות נפוצות:

שחזרתי סיסמה אך היא לא הגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני שלי

הודעת השיחזור מגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני תוך 15 דקות לכל היותר. אם לא הגיעה תוך זמן זה, מומלץ לבדוק האם הודעת השחזור הגיעה לתיבת דואר הזבל ("Spam").

  • לאיתור ההודעה חפשו את המילה maccabi בשורת החיפוש בתיבת הדוא"ל שלכם.
  • יש לוודא כי כתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם היא אותה כתובת איתה נרשמתם לשירות.
שיחזרתי סיסמה או שקיבלתי סיסמה חדשה ואיני מצליח להיכנס איתה למערכת
  1. יש לסגור את חלונות הדפדפן ולפתוח מחדש את מסך הכניסה למכבי Online.
  2. בעת ההתחברות לאתר עם הסיסמה החדשה יש לשים לב לפרטים הבאים:
    • את תעודת הזהות יש להקליד ללא סיפרת ביקורת בתחילת המספר.
    • אין להוסיף אפסים בתחילת תעודת הזהות.
    • את הסיסמה יש להקליד ידנית אל תוך שורת הסיסמה בעמוד הכניסה.
    • ודאו כי שפת ההקלדה הינה אנגלית.
    • לאחר הכניסה תידרשו לשנות את הסיסמה שנופקה לכם לסיסמה אישית.
  3. במידה והקפדתם על כל הכללים ועדיין לא הצלחתם להיכנס, יש לנסות להיכנס באמצעות דפדפן אחר או לפנות למשרדי המרכז הרפואי (סניף) לקבלת סיסמה חדשה.
    למידע נוסף על דפדפנים הנתמכים במכבי Online >>
הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעה לפיה אחד מהם שגוי
  • יש לנסות להזין את הנתונים פעם נוספת.
  • יש להקיש ת"ז ללא השלמה לתשעה תווים.
  • יש לשים לב כי אורך הסיסמה לא יעלה על 8 תווים. במידה וכן, יש להזין את הסיסמה עד התו השמיני.
  • לאחר שישה ניסיונות ייחסם החשבון ויהיה צורך בשחזור סיסמה.

 

אם הסיסמה עדיין לא נקלטת, ניתן לשחזר את הסיסמה או להנפיק סיסמה חדשה בסניף.

הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעת שגיאה באנגלית: "You are not authorized to view this page", או "The page cannot be displayed"
  1. מומלץ ראשית לסגור את הדפדפן ולפתוח אותו מחדש.
  2. פנו לספק האינטרנט לבדיקת הגדרות הדפדפן.
  3. אם אתם גולשים ממקום עבודה או מוסד, פנו לנציג המיחשוב לבירור.
נתקלת בתקלות הדפסה?בעיות בהתאמה לדפדפן?בעיות בפתיחת קבצים?
לא מצאת פתרון? פנו אלינו