18 ינואר 2019 י"ב שבט תשע"ט

סיסמאות וכניסה לשירותים הדיגיטליים

כיצד מקבלים ומשחזרים סיסמה לאתר מכבי Online ואפליקציית מכבי? כיצד לטפל בבעיות הרשמה והזדהות? להלן הדרכה שלב אחר שלב בנושאי סיסמאות וכניסה

התחברות וסיסמאות לאתר מכבי Online

קבלת סיסמה ראשונית

כדי להתחבר לשירותי מכבי Online באתר ובאפליקציה יש צורך בסיסמה אישית.

קבלת סיסמה ראשונית בדיגיטל

אין לכם עדיין סיסמה ל-Online? מהיום אפשר לקבל את הסיסמה האישית בדואר האלקטרוני. שירות זה ניתן לחברים בני 16 ומעלה שמספר הטלפון הנייד וכתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.
לקבלת סיסמה יש להיכנס לאתר מכבי Online או לאפליקציית מכבי וללחוץ על כפתור "קבלת סיסמה לדיגיטל":
 
במסך הבא תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות, תאריך לידה ו-4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו משולמים דמי החבר. אם אינכם אזרחי ישראל עליכם להזין גם את קוד האזרחות המופיע על כרטיס החבר.
לאחר הזנת הפרטים הדרושים יישלח קוד לנייד. את הקוד יש להקליד במכבי Online. לאחר הקלדתו תישלח סיסמה לדוא"ל שלכם המעודכן במערכות מכבי.

 קבלת סיסמה במרכז הרפואי

לחילופין, אפשר לגשת למשרדי המרכז הרפואי (הסניף) הקרוב של מכבי, עם כרטיס חבר ותעודת זהות. תתבקשו לספק גם כתובת דואר אלקטרוני עדכנית שתשמש אתכם בתהליך ההרשמה ובשימוש השוטף במערכת. לאיתור מרכז רפואי >
 

הנחיות להתחברות עם סיסמה

בעזרת הסיסמה האישית ניתן להתחבר לאפליקציית מכבי ולאתר מכבי Online.
התחברות ל-Online לחברים בעלי סיסמה >
כדי להתחבר למכבי Online או אפליקציית מכבי, עליכם להזין את מספר תעודת הזהות שלכם ואת הסיסמה שקיבלתם בסניף. אם אינכם אזרחי מדינת ישראל, עליכם להקליד גם את קוד האזרחות שמופיע על כרטיס החבר שלכם.

הזדהות בטביעת אצבע
באפליקציית מכבי ובאפליקציית "מכבי קידס"

במכשירים ניידים בעלי מערכת זיהוי בטביעת אצבע, ניתן להזדהות באמצעות טביעת האצבע המוגדרת במכשיר במקום הזנת סיסמה ומספר זהות. אם אפשרות זו זמינה במכשירך, האפליקציה תציע להפעיל אותה. ניתן להפעיל או לכבות את אפשרות ההזדהות באמצעות טביעת אצבע בכל עת דרך מסך ההגדרות באפליקציה.
הגעה למסך ההגדרות:
 הגעה למסך ההגדרות

שחזור סיסמה וכניסה עם קוד חד-פעמי

אם שכחתם את הסיסמה האישית, באפשרותכם להתחבר למכבי Online באמצעות קוד חד-פעמי שיישלח אליכם לנייד או לדוא"ל. שירות זה זמין עבור חברים מעל גיל 16 שניתנה להם סיסמה למכבי Online ושמספר הטלפון הנייד או כתובת הדוא"ל שלהם מעודכנים במערכות מכבי.
לחילופין, אם עדכנתם את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בסניף בפעם הראשונה שניתנה לכם סיסמה, תוכלו להנפיק סיסמה חדשה בתוך כמה דקות.
הנפקת סיסמה חדשה במכבי Online

כללים לבחירת סיסמה

  1. סיסמה חייבת להיות מורכבת מ-6-8 תווים.
  2. יש לבחור אותיות אנגליות או ספרות בלבד (ללא תווים מיוחדים כמו $).
 
  • שימו לב:
    הסיסמה לשירותי מכבי Online היא אישית וסודית. אנא הקפידו לא לרשום או למסור אותה לאף גורם.
 

שאלות נפוצות

שחזרתי סיסמה אך היא לא הגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני שלי

הודעת השיחזור מגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני תוך 15 דקות לכל היותר. אם לא הגיעה תוך זמן זה, מומלץ לבדוק האם הודעת השחזור הגיעה לתיבת דואר הזבל ("Spam").

  • לאיתור ההודעה חפשו את המילה maccabi בשורת החיפוש בתיבת הדוא"ל שלכם.
  • יש לוודא כי כתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם היא אותה כתובת איתה נרשמתם לשירות.
שיחזרתי סיסמה או שקיבלתי סיסמה חדשה ואיני מצליח להיכנס איתה למערכת
  1. יש לסגור את חלונות הדפדפן ולפתוח מחדש את מסך הכניסה למכבי Online.
  2. בעת ההתחברות לאתר עם הסיסמה החדשה יש לשים לב לפרטים הבאים:
    • את תעודת הזהות יש להקליד ללא סיפרת ביקורת בתחילת המספר.
    • אין להוסיף אפסים בתחילת תעודת הזהות.
    • את הסיסמה יש להקליד ידנית אל תוך שורת הסיסמה בעמוד הכניסה.
    • ודאו כי שפת ההקלדה הינה אנגלית.
    • לאחר הכניסה תידרשו לשנות את הסיסמה שנופקה לכם לסיסמה אישית.
  3. במידה והקפדתם על כל הכללים ועדיין לא הצלחתם להיכנס, יש לנסות להיכנס באמצעות דפדפן אחר או לפנות למשרדי המרכז הרפואי (סניף) לקבלת סיסמה חדשה.
    למידע נוסף על דפדפנים הנתמכים במכבי Online >>
הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעה לפיה אחד מהם שגוי
  • יש לנסות להזין את הנתונים פעם נוספת.
  • יש להקיש ת"ז ללא השלמה לתשעה תווים.
  • יש לשים לב כי אורך הסיסמה לא יעלה על 8 תווים. במידה וכן, יש להזין את הסיסמה עד התו השמיני.
  • לאחר שישה ניסיונות ייחסם החשבון ויהיה צורך בשחזור סיסמה.

 

אם הסיסמה עדיין לא נקלטת, ניתן לשחזר את הסיסמה או להנפיק סיסמה חדשה בסניף.

הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעת שגיאה באנגלית: "You are not authorized to view this page", או "The page cannot be displayed"
  1. מומלץ ראשית לסגור את הדפדפן ולפתוח אותו מחדש.
  2. פנו לספק האינטרנט לבדיקת הגדרות הדפדפן.
  3. אם אתם גולשים ממקום עבודה או מוסד, פנו לנציג המיחשוב לבירור.
נתקלת בתקלות הדפסה?בעיות בהתאמה לדפדפן?בעיות בפתיחת קבצים?
לא מצאת פתרון? פנו אלינו