זימון תורים לעובדים סוציאליים דרך מוקד מכבי ללא הפסקה

מכבי משפרת את שירותיה כדי שלכם יהיה יותר קל, נוח ופשוט. ניתן לזמן ולבטל תורים לעובדים הסוציאליים במכבי באמצעות מוקד מכבי הטלפוני  3555*.

 

ניתן לזמן תורים באמצעות המוקד במקרים הבאים:

    • ביקור ראשון או חוזר – עבור החבר
    • ביקור רגיל עבור מטפל עיקרי (בן\בת זוג, ילדיו או הוריו של החבר)
    • ביקור טלפוני – עבור החבר ועבור מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי

במקרים הבאים יש לקבוע תור דרך המרכז הרפואי ולא דרך מוקד מכבי ללא הפסקה:

    • ביקור בית – עבור החבר
    • ביקור טלפוני – עבור מטפל עיקרי שאינו חבר מכבי אשר מטפל בחבר מכבי.
    • ביקור רגיל או טלפוני במקרים דחופים.
    • ביקור רגיל - עבור חברים הנוכחים בסניף ולא קבעו תור.
    • ביקורים דחופים.

לאיתור מרכז רפואי>

הנחיות ומידע

    • זימון תורים יתבצע בהתאם למרכז הרפואי שאליו משויך החבר .
    • במקרים בהם מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי מתקשה להגיע אל הסניף שאליו משויך בן משפחתו, ניתן לקבוע את התור לפי המרכז הרפואי שאליו משויך המטפל.
    • לקביעת תור ביישוב השונה מזה שאליו משויך החבר , למשל, במקרה שהחבר מתגורר ביישוב אחר, יש לפנות למרכז הרפואי שאליו משויך החבר.
    • בביקור ראשון מומלץ להביא הפנייה, סיכומי מחלה, סיכומי אשפוז או כל מסמך אחר הקשור לבקשה.