החזר הוצאות תחבורה לתושבי אילת

החזר כספי לחבר מכבי תושב אילת הזקוק עפ"י רופא מכבי לטיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת.

  • כלול

    מכבי שלי

  • כלול

    מכבי זהב

  • כלול

    מכבי כסף

  • כלול

    הסל הבסיסי

תנאי הזכאות מושפעים מ:

סוגי תוכניות הביטוח | מקום מגורים | טיפול

מי זכאי?

חברי מכבי תושבי אילת הזקוקים לטיפול רפואי שלא ניתן לקבלו באילת.

מה הזכאות?

    • מימון טיסה למרכז הארץ לצורך קבלת טיפול רפואי. כרוך באישור מראש של מכבי 
    • החזר נסיעות על מונית, אוטובוס או רכבת מנתב"ג אל המתקן המטפל ובחזרה
    • החזר הוצאות נסיעה במכונית פרטית למקום הטיפול

חברים שטסו לנתב"ג על חשבונים זכאים להחזר נסיעות על מונית, אוטובוס או רכבת מנתב"ג אל המתקן המטפל ובחזרה.

כמה זה עולה?

החזר עבור נסיעה באוטובוס, רכבת או מונית

איפה ניתן השירות?

במרכז הרפואי באילת.

מה עליך לעשות?

    • לקבלת אישור מקדים  יש להעביר למכבי את המסמכים הבאים:
      1. הפניה מרופא מכבי.
      2. מסמכים רפואיים רלוונטיים.
      3. אם קיים מועד טיפול בבית החולים - מכתב הזמנה מבית החולים וסיכום ביקור אחרון.
    • לקבלת החזר על תחבורה ציבורית יש להגיש למכבי את המסמכים הבאים באפליקציה ובמכבי Online בקישור הבא, בעמדת אל תור המרכז הרפואי או לשלוח אותם בדואר רשום למרכז הרפואי:
        1. כרטיס הנסיעה המקורי לנסיעה באוטובוס או ברכבת.
        2. קבלה בקריאת מונה עבור נסיעה במונית.
        3. אישור ביקור חתום מהמתקן המטפל.

 

אופן הזמנת טיסה והנחיות:

ארקיע - קבלת שובר ממכבי

 

        1. צריך להזמין טיסה באתר ארקיע >>
          או בווצטאפ 03-6903712, ולציין כי מדובר בשובר של מכבי. 
        2. יש להזמין את הטיסה למועד של עד 5 שעות לפני הטיפול. 
        3. יש להעביר למכבי את מספר ההזמנה של הטיסה - באמצעות אפליקציית מכבי, אתרי מכבי Online, במייל או בפקס. 
        4. במקרה של אי מימוש התור לטיפול או לבדיקה - יש להודיע באופן מידי למוקד הטלפוני *3555
        5. כל שינוי במועד הטיסה - יש לתאם מול חברת התעופה לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה. ביטול או שינוי לאחר מכן ייחשבו כאי התייצבות לטיסה. 
        6. במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי או אי התייצבות לטיסה - תחויבו בעלות הטיסה. 
        7. בתוך 14 יום ממועד הטיפול יש להעביר למרכז הרפואי באילת אישור או סיכום, עם חותמת וחתימה, המעיד על כך שעברתם את הטיפול או הבדיקה. המסמך צריך להיות חתום בידי נותן השירות או המטפל, ולכלול את פרטי הביקור והתאריך. אפשר להגיש את המסמך באלור באתר מכבי Online, באפליקציית מכבי (בועת החזרים), במייל או בפקס 073-2132773

ישראייר - קבלת החזר ממכבי

        1. יש לרכוש באופן עצמאי כרטיס טיסה באתר של ישראייר >>
        2. לקבלת החזר יש להגיש למכבי את המסמכים הבאים באפליקציה, באתר מכבי Online, בעמדות אל תור במרכז הרפואי, או לשלוח אותם בדואר רשום למרכז הרפואי: 
          - אל-תור, מייל או פקס 
          - אתר מכבי Online או אפליקציית מכבי (בועת החזרים). 

מה עוד כדאי לדעת?

    • ההחזר מותנה באישור מקדים של מכבי.
    • במקרה של אי מימוש התור, עליך להודיע בהקדם למרכז הרפואי של מכבי באילת בטלפון : 08-6364848. מעבר לשעות פעילות המרכז הרפואי אפשר לפנות למכבי ללא הפסקה *3555.
    • אם לא מימשת את התור מכל סיבה שהיא, ולא הודעת למכבי, באחריותך לשאת בעלות הטיסה.
    • במקרה של אי התייצבות לטיפול הרפואי לאחר הנחיתה במועד שנקבע, או אי התייצבות לטיסה, עליך לשאת במלוא עלות הטיסה
    • כל שינוי בטיסה יתבצע לפחות שעתיים לפני מועד הטיסה, בהתקשרות מול חברת ישראייר בלבד. כל ביטול ו/או שינוי לאחר מכן, ייחשב כאי התייצבות לטיסה.
    • יש להציג תעודת תושב אילת בעלייה לטיסה.
    • לאחר 14 יום עליך להגיש למשרד המרכז הרפואי באילת אישור על ביצוע הטיפול או הבדיקה, החתום ע"י נותן/ת השירות או המטפל/ת וכולל את תאריך הביקור ופרטיו.
    אפשר להעביר את הבקשה בעזרת האפליקציה, בפניה ישירה למרכז הרפואי או בפקס: 073-2132773 
    • זכרו לבקש מנותן השירות או הטיפול אישור על הביקור עם תאריך הביקור ופרטיו.
    • לא יינתנו החזרים על נסיעות מנתב"ג למקום הטיפול.
    • אם הצורך בשירות לא נובע מהפגיעה המוכרת בחוקים המפורטים לעיל, יש להעביר למשרד המרכז הרפואי (הסניף) מכתב מרופא המאשר זאת, על מנת לקבל אישור למימוש הזכאות. ניתן להגיש את המכתב במעטפת אל תור או לשלוח אותו בדואר רשום או בדוא"ל למרכז הרפואי.

כל האמור לעיל כפוף לתקנוני שירותי הבריאות הנוספים במכבי.

תקנון מכבי שלי >

תקנון מכבי זהב >

תקנון מכבי כסף >