מי זכאי?
חברי מכבי בלבד.
* חברי מכבי הזקוקים לתרגום לשפת הסימנים יכולים לקבל את השירות בווידאו. למידע המלא >>
מה הזכאות?
-
- מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים
- השירות ניתן בשפה העברית בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, על ידי אחיות בעלות הסמכה מקצועית
- מענה ע"י רופא/ת משפחה בשעות: 08:00-23:00
מענה ע"י רופא ילדים - עד השעה 02:00
איפה ניתן השירות?
במוקד הטלפוני מכבי ללא הפסקה *3555 ( עליך להקיש 1 לשפה העברית, ולאחר מכן 4 ולעקוב אחר ההנחיות).
מה עליך לעשות?
לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון *3555
תהליך המענה לפנייה
בשיחה עם האחות יבוצע תשאול להערכת מצבך הרפואי, ובהתאם לדחיפות תמליץ האחות על המענה רפואי המיטבי בשבילך, במסגרת סמכויותיה.
חשוב לדעת
- מוקד הייעוץ פועל 7 ימים בשבוע, בכל שעות היממה
- זהו מוקד לייעוץ רפואי, ולא מוקד חירום
מצבים שאינם מתאימים לפנייה להתייעצות עם אחות המוקד:
מקרים שבהם יש לפנות לרופא המטפל בקהילה
- מתן תשובות ו/או פענוח בדיקות רפואיות או בדיקות מעבדה
- בקשות להפניות לטיפולים (כולל טיפול IV), בדיקות, מכונים, חיסונים
- תרופות - אישורי תרופות, הדרכה על תרופות, הנפקה או חידוש מרשם
מצבים שבהם יש לפנות לנציג המידע או זימון תורים במוקד הטלפוני
- בקשה לקביעת תור בכל התחומים
- בקשה להקדמת תור בכל התחומים
- בירור שעות פעילות של מוקדים, מרכזי יום ומרפאות
- בקשה למידע על הכנות מיוחדות לקראת בדיקות
- הסבר על תהליך קבלת התחייבות בדיעבד למיון
- חיסוני מטיילים
- מעקב הריון עודף
- בירור זכאויות שונות
- תקלה באפקליציה של מכבי - אם לא מצליחים לשלוח הודעה לרופא / מבקשים ליצור קשר עם רופא מסוים
- חיסון אדמת לנשים בהריון
- קביעת תור למוניטור עוברי
מקרים שבהם יש לפנות למרכז הרפואי בשעות הפעילות
- בירור על קבלת טיפול בבית - בדיקות דם, חבישה, זריקות
- בקשה לשוחח עם אחות מהמרכז הרפואי
עוד ערוצים להתייעצות רפואית
מכבי מפעילה מגוון ערוצי פנייה בנושאים רפואיים לשירותך. חלקם כרוכים בהשתתפות עצמית: