שירות TYTO

רפואה דחופה לכל המשפחה עם Tyto, המאפשר לבצע מגוון בדיקות מהבית: אוזניים, חום וגרון, לב וריאה, עור

  • כלול

    מכבי שלי

  • כלול

    מכבי זהב

  • כלול

    מכבי כסף

  • כלול

    הסל הבסיסי

תנאי הזכאות מושפעים מ:

מצב רפואי

מי זכאי?

כל חברי מכבי שיש ברשותם מכשיר Tyto וטלפון חכם או טאבלט. 

מה הזכאות?

 

מה זה Tyto?

 

מכשיר Tyto (טייטו) הינו מכשיר קטן, חכם ונוח לשימוש.

 

באמצעות המכשיר אפשר לבדוק, לנטר ולשגר נתונים לרופא שיערוך אבחון מקיף להבנת מצבו הרפואי של החבר בזמן ביקור מקוון, ישוחח עמו, יאבחן את הבעיה ויציע טיפול מתאים. המכשיר מתאים לכל הגילאים, מבוגרים וילדים.

 

שירות האבחון הרפואי זמין מחוץ לשעות פעילות המרפאות:

 

    • בימים ראשון עד חמישי: בין השעות 19:00 ועד 08:00 בבוקר למחרת
    • בסופי שבוע: משישי ב 14:00 ועד יום ראשון ב 08:00 בבוקר
    • בחגים: מערב החג ב 14:00 ועד למחרת החג ב 08:00 בבוקר

כמה זה עולה?

    • רכישה חד פעמית של ערכת טייטו - 179 ₪ בלבד לתא משפחתי
    • שימוש במכשיר ואבחון רפואי מקוון ללא הגבלה - ללא עלות
    • השתתפות עצמית ששולמה לא ניתנת להחזר

איפה ניתן השירות?

 

אבחון רפואי מקוון

    • האבחון הרפואי ניתן באמצעות שיחת וידאו אונליין עם רופא/ה 
      * בכפוף לקניית המכשיר

 

אפשר לרכוש את מכשיר Tyto

    • באתר מכבי פארם אונליין (לבעלי הוראת קבע במכבי) ולאסוף אותו מבית המרקחת בו הוזמן
    • פרונטלית מאחד מבתי המרקחת של מכבי פארם

 

מה עליך לעשות?

חיבור ראשוני למכשיר

 

רישום חד פעמי לשירות באפליקציית מכבי

 

  1. רוכשים את מכשיר Tyto

  2. מתחברים לאפליקציית מכבי ולוחצים על Tyto

  3. מבצעים רישום ראשוני לשירות בלחיצה על כפתור הינשוף באפליקציית מכבי ומקבלים מייל עם שם משתמש אחד וסיסמה עבור כל בני המשפחה, כולל ילדים עד גיל 18 (בגיר מעל גיל 18 יבצע רישום עצמאי עם שם משתמש וסיסמה משלו), לאפליקציית Tytocare.
    *במידה ולא רואים את המייל, יש לבדוק בתיבת הספאם

 

אפליקציית Tytocare וצימוד המכשיר

 

  1. מוודאים שהטלפון הנייד או הטאבלט מחוברים לרשת ה-Wi-Fi ושסיסמת הרשת ברשותכם

  2. מורידים את אפליקציית Tytocare לטלפון הנייד או לטאבלט ומתחברים עם שם המשתמש והסיסמה שקיבלתם במייל. הקפידו על אותיות גדולות וקטנות, מספר ולפחות 8 תווים

  3. מדליקים את מכשיר ה-Tyto, נכנסים להגדרות האפליקציה (3 פסים מצד ימין) ולוחצים על כפתור הצימוד האדום בפינה העליונה מצד שמאל. בגיר מעל גיל 18, יבצע צימוד בנפרד

  4. מזינים את סיסמת ה-Wifi הביתי שלכם, או מתחברים באמצעות נקודת גישה אישית (Hot spot), העדיפות היא להתחבר דרך הWifi הביתי

  5. מקבלים QR CODE (קוד) וסורקים אותו עם מכשיר ה-Tyto שלכם (יש ללחוץ במכשיר ה- Tyto על כפתור: "האפליקציה ברשותי">> סריקת קוד QR).
    אם לא רואים את כפתור "האפליקציה ברשותי" יש ללחץ על כפתור ההפעלה, התפריט יפתח ויהיה אפשר להמשיך

  6. לאחר הסריקה נורית החיווי האדומה תהפוך לירוקה - מכשיר ה Tyto חובר בהצלחה (זמן הצימוד מרגע הסריקה הוא כ-60 שניות)

שימוש בשירות

 

  1. מפעילים את אפליקציית Tyto ובוחרים את בן המשפחה לו נדרש האבחון

  2. ממתינים לתור המקוון עם הרופא. זמן ההמתנה לרופא הוא עד 60 דקות

  3. כשהגיע מועד התור תתקבל הודעת PUSH המלווה בהתראה

  4. מבצעים בדיקה רפואית מקיפה בהנחיית רופא באמצעות מכשיר ה-Tyto

  5. תוצאות הבדיקה ישוקפו לרופא במעמד הבדיקה

  6. הרופא יתעד את הטיפול ברשומה הרפואית של החבר במכבי, כולל הנפקת מרשמים דיגיטליים, הפניה למוקד החירום במכבי/מיון והפניה לפינוי באמבולנס רגיל/אט"ן/נט"ן, לחדר מיון

 

חשוב לדעת

 

    • אפשר לבצע את הבדיקות על עצמכם או על בני משפחתכם
    • קטין שהוריו אינם חברים במכבי, לא יכול להצטרף לשירות Tyto
    • השירות הינו דיגיטלי, בשימוש באפליקציה בלבד

 

תקלות נפוצות

    • במקרה של בעיה בצימוד המכשיר או התחברות לביקור, בדקו את עוצמת האינטרנט והקירבה לנתב (ראוטר)

    • אם ישנה תקלת סאונד או ווידאו, וודאו את הרשאות הטלפון ושאינכם מחוברים למקור חיצוני (אוזניות, רמקולים וכו')

    • בתקלות טכניות במכשיר - כיבוי והדלקה של המכשיר יכולה לעזור

    • בתקלות של טעינה או הדלקת מכשיר - וודאו חיבור לשקע הטעינה הנכון, העדיפות הינה תמיד לכבל הטענה מקורי של tyto

 

תמיכה טלפונית:

מוקד מכבי ללא הפסקה 3555*, שלוחה 3 (לאחר מכן 2)