28 מרץ 2017 א' ניסן תשע"ז

התחברות וסיסמאות לאתר מכבי Online

קבלת סיסמה ראשונית

כדי להתחבר למלוא שירותי מכבי Online באתר ובאפליקציה יש לגשת למשרדי הסניף במרכז הרפואי הקרוב של מכבי. אנא הגיעו עם הכרטיס המגנטי ותעודת זהות. תתבקשו לספק גם כתובת דואר אלקטרוני עדכנית שתשמש אתכם בתהליך ההרשמה ובשימוש השוטף במערכת.
לאיתור מרכזים רפואיים (סניפים) של מכבי>> (יפתח בדפדפן נפרד) 
במידה ויש ברשותכם סיסמה, זהו קישור ישיר לכניסת המנויים באתר מכבי Online >>
בכניסה למכבי Online עם סיסמה באתר או באפליקציה, תתבקשו להזין את מספר תעודת הזהות שלכם ואת הסיסמה שקיבלתם בסניף. אם אינכם אזרחי מדינת ישראל, תצטרכו לבחור גם קוד אזרחות כפי שהקוד מופיע על הכרטיס המגנטי שלכם.

שחזור סיסמה למנויים

תידרשו לשחזר את סיסמת הכניסה למכבי Online במצבים הבאים:
  1. שכחתם את סיסמת הכניסה.
  2. הגישה למערכת נחסמה אחרי הקשה של מספר סיסמאות שגויות.
 
במידה ועדכנתם את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בסניף בפעם הראשונה שניתנה לכם סיסמה, תוכלו להנפיק סיסמה חדשה בתוך כמה דקות.
הנפקת סיסמה חדשה במכבי Online

כללים לבחירת סיסמה

  1. סיסמה חייבת להיות מורכבת מ-6-8 תווים.
  2. יש לבחור אותיות אנגליות או ספרות בלבד (ללא תווים מיוחדים כמו $).
 
  • שימו לב:
    הסיסמה לשירותי מכבי Online היא אישית וסודית. אנא הקפידו לא לרשום או למסור אותה לאף גורם.
 

שאלות נפוצות

שחזרתי סיסמה אך היא לא הגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני שלי

הודעת השיחזור מגיעה לתיבת הדואר האלקטרוני תוך 15 דקות לכל היותר. אם לא הגיעה תוך זמן זה, מומלץ לבדוק האם הודעת השחזור הגיעה לתיבת דואר הזבל ("Spam").

  • לאיתור ההודעה חפשו את המילה maccabi בשורת החיפוש בתיבת הדוא"ל שלכם.
  • יש לוודא כי כתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם היא אותה כתובת איתה נרשמתם לשירות.
שיחזרתי סיסמה או שקיבלתי סיסמה חדשה ואיני מצליח להיכנס איתה למערכת
  1. יש לסגור את חלונות הדפדפן ולפתוח מחדש את מסך הכניסה למכבי Online.
  2. בעת ההתחברות לאתר עם הסיסמה החדשה יש לשים לב לפרטים הבאים:
    • את תעודת הזהות יש להקליד ללא סיפרת ביקורת בתחילת המספר.
    • אין להוסיף אפסים בתחילת תעודת הזהות.
    • את הסיסמה יש להקליד ידנית אל תוך שורת הסיסמה בעמוד הכניסה.
    • ודאו כי שפת ההקלדה הינה אנגלית.
    • לאחר הכניסה תידרשו לשנות את הסיסמה שנופקה לכם לסיסמה אישית.
  3. במידה והקפדתם על כל הכללים ועדיין לא הצלחתם להיכנס, יש לנסות להיכנס באמצעות דפדפן אחר או לפנות למשרדי המרכז הרפואי (סניף) לקבלת סיסמה חדשה.
    למידע נוסף על דפדפנים הנתמכים במכבי Online >>
הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעה לפיה אחד מהם שגוי
  • יש לנסות להזין את הנתונים פעם נוספת.
  • יש להקיש ת"ז ללא השלמה לתשעה תווים.
  • יש לשים לב כי אורך הסיסמה לא יעלה על 8 תווים. במידה וכן, יש להזין את הסיסמה עד התו השמיני.
  • לאחר שישה ניסיונות ייחסם החשבון ויהיה צורך בשחזור סיסמה.

 

אם הסיסמה עדיין לא נקלטת, ניתן לשחזר את הסיסמה או להנפיק סיסמה חדשה בסניף.

הכנסתי את פרטי ההתחברות וקיבלתי הודעת שגיאה באנגלית: "You are not authorized to view this page", או "The page cannot be displayed"
  1. מומלץ ראשית לסגור את הדפדפן ולפתוח אותו מחדש.
  2. פנו לספק האינטרנט לבדיקת הגדרות הדפדפן.
  3. אם אתם גולשים ממקום עבודה או מוסד, פנו לנציג המיחשוב לבירור.
נתקלת בתקלות הדפסה?בעיות בהתאמה לדפדפן?בעיות בפתיחת קבצים?
לא מצאת פתרון? פנו אלינו