בקשות מהמשרד או מהרופא/ה דרך האתר או האפליקציה
רוצים לבקש מהרופא/ה מרשם לתרופה, אישור מחלה או להתייעץ לגבי מצב רפואי? הגישו בקשה דרך האתר או האפליקציה
הגשת בקשה לרופא בOnlineשולחים בקשה למשרד או לרופא/ה בקלות ובמהירות
בעזרת שירות "בקשות והודעות מרופאים" תוכלו ליצור קשר עם הרופא/ה שלכם Online באתר או באפליקציה, לבקש מהם מרשמים, הפניות ואישורים או להתייעץ עימם לגבי מצב רפואי - בלי להגיע למרפאה.
אילו בקשות אפשר להגיש למשרד?
בנושאים מנהלתיים ניתן לפנות בבקשה למשרד, שמטפל בנושאים האלה:
- אישורי תרופות
- התחייבויות (טופס 17)
- החזר כספי
- איתור שירותים
- קורונה
- מסמכים
אילו בקשות אפשר להגיש לרופא/ה?
פניות בנושאים רפואיים לא דחופים, שאינם מחייבים בדיקת רופא/ה.
בנושאים הבאים:
- בקשת מרשם לתרופה או חידוש מרשם (לא אישור לתרופה)
- בקשת הפניה
- אישור מחלה עד חודש אחורה
- שאלה לרופא
כמה בקשות אפשר להגיש לרופא/ה?
אפשר להגיש עד 4 בקשות ברבעון.
בכל בקשה ניתן לשלוח מספר נושאים יחד (למשל, גם בקשת מרשם, גם בקשת אישור מחלה ושגם שאלה לרופא).
חברים מעל גיל 70 - יכולים להגיש עד 5 בקשות
במקרים הבאים ניתן לשלוח בקשות לרופא/ת המשפחה ולרופא/ת הילדים ללא הגבלה:
- חולים במחלה קשה (קוד 1400)
- חברים עם מוגבלות בשמיעה (קוד 4112)
- ילדים להורים עם צורך בהתאמה לשמיעה (קוד 4116)
- חברים המטופלים ביחידה לטיפולי בית
- ילדים סומטיים (קוד 1430)
- חברים המתגוררים ביישובים מפונים בעקבות מלחמת חרבות ברזל (קוד 1120)
מי יכול להגיש בקשה?
אפשר לפנות לרופאי/ה אם מתקיימים שני תנאים:
- יש לכם סיסמה למכבי Online
- ביקרתם אצל הרופא/ה בשנה וחצי האחרונות והרופא/ בדק/ה אתכם וכתב/ה אבחנה בתיק הרפואי שלכם
לאילו רופאים אפשר להגיש בקשה?
- רופא/ת משפחה ורופא/ת ילדים - בקשה וירטואלית יכולה להישלח לרופאים רק אם ביקרתם אצלם ב-18 החודשים האחרונים
- רופא/ת נשים - ניתן להגיש בקשה לרופא/ת נשים האחרון/ה שביקרתן בשנה שחלפה.
גם קטינות מגיל 16 עד 18 עם סיסמה למכבי Online יכולות להגיש בקשה לרופא נשים. הבקשה שישלחו לרופא חשופה גם להוריהן ולאפוטרופסיהן, בהתאם לחוק.
אפשר להגיש בקשה לרופאים אלה רק בתנאי שהם הצטרפו לשירות בקשות Online.
אם ביקרתם אצל רופא/ת משפחה נוסף/ת, שאינם הרופא/ה הקבוע/ה שלכם, תוכלו לשלוח גם אליהם בקשה מקוונת עד 3 חודשים מיום הביקור.
מתי מקבלים תשובה מהרופא/ה?
- רופא/ת משפחה וילדים – צפויים להשיב בתוך 7 ימים (5 ימי עבודה)
- רופא/ת נשים – צפויים להשיב בתוך 10 ימי עבודה
השירות אינו מיועד למקרים דחופים. אם אתם זקוקים לעזרה רפואית דחופה יש לפנות לגורמים הטיפוליים הרלוונטיים ובמידת הצורך למוקדי רפואה דחופה.
לשיקול הרופאים האם לענות לכל בקשה וכיצד, בהתאם לשיקול דעת רפואי. באפשרותם לתת מענה מלא או חלקי, לדחות את הבקשה, לזמן אתכם לביקור במרפאה או לתת לכם המלצה כיצד לנהוג. אם תשובת הרופא/ה כוללת הסבר או המלצות, קראו אותן היטב ועקבו אחריהן.
חשוב לדעת
- אישורים לתרופות - שירות זה אינו כולל בקשת אישור לתרופה. איך מגישים בקשה לאישור תרופה >
- יש לפנות רק בנושאים רפואיים. בקשות בנושאים מנהלתיים יש להפנות למזכירות המרכז הרפואי
- השתדלו לנסח את הבקשה בקצרה ולכלול כל מידע שהרופא יצטרך כדי להשיב לבקשה
- החל מתאריך 3.3.23 ניתן להפנות בקשות לרופאים רבים גם במהלך סוף השבוע. לפי בחירה אישית של כל רופא/ה.
- צ'ט עם מכבי זמין עבורכם בכל ימות השבוע, כולל שישי-שבת
תשובות לשאלות נפוצות בנושא בקשות מהרופא
למה הרופא שלי לא מופיע ב"בקשות והודעות מרופאים"?
- בשירות משתתפים רק רופאי משפחה וילדים ורופאי נשים. אין אפשרות לשלוח בקשה לרופאים מומחים (כמו רופאי עור, עיניים, אורתופדים וכדומה).
- רופא הנשים שיוצג הוא הרופא האחרון שאצלו ביקרת בשנה החולפת.
- אפשר לשלוח בקשה לרופא רק בתנאי שבשנה וחצי החולפת ביקרת אצל הרופא והוא בדק אותך במרפאה. ביקורים לשם לקיחת מרשם או הפניה לא נחשבים לביקורים מלאים. 24 שעות לאחר הביקור אצל הרופא תהיה אפשרות לשלוח בקשות לרופא.
- יכול להיות שהרופא שלך עוד לא הצטרף לשירות.
איך לצפות בבקשה ששלחתי ולהדפיס מסמכים מהרופא?
בעמוד הבית של מכבי Online לחצו על "תקשורת עם הרופא" בסרגל העליון.
בעמוד הבא יופיעו הבקשות האחרונות ששלחתם. אפשר לסנן את התוצאות לפי תאריכים: בחרו תאריך התחלה ותאריך סיום ולחצו על כפתור "הצג" לסיום.
בקשות עם מסמכים מצורפים יסומנו ב- .
לחיצה על האייקון + תפתח חלון שבו יופיע תוכן הבקשה ותשובת הרופא.
אם הרופא צירף מסמכים לבקשה, ניתן לצפות בהם ולהדפיס אותם בלחיצה על הכפתורים "לצפיה" ו"הדפסה".
הבקשה לא מופיעה? יכולות להיות לכך כמה סיבות:
- קודם כל, כדאי לוודא שהבקשה נשלחה באופן תקין. הנחיות להגשת בקשה באפליקציה ובאתר מכבי Online>
- יכול להיות שגרסת הדפדפן שלך לא תומכת באתר מכבי Online. מידע על התאמה לדפדפן>
איך אדע שהתקבלה תשובה מהרופא?
אפשר להפעיל תזכורת אישית שתודיע לכם כאשר תתקבל תשובה מהרופא (תוך שעתיים ממועד קבלת התשובה).
להפעלת התזכורת, לחצו על כפתור "פעולות ומידע" בסרגל העליון. בתפריט השמאלי בחרו ב"הודעות ועדכונים". בשורה "תוצאות בדיקות ואישורים רפואיים לחצו על "פירוט":
בשורה "בקשות מהרופא" בחרו את סוג התזכורת שתרצו לקבל: מסרון, דוא"ל, הודעה קולית.
לאחר מכן לחצו על הכפתור "שמירה" בתחתית העמוד.
האם אפשר לערוך או לבטל בקשה ששלחתי?
אפשר לערוך או לבטל בקשה ששלחתם, כל עוד היא לא נקראה על ידי הרופא.
לאחר שהרופא קרא את הבקשה, הבקשה ששלחתם ותשובת הרופא מתועדים בתיק הרפואי ואי אפשר למחוק או לערוך אותם.
איך תדעו אם הרופא קרא את הבקשה?
- צפו בפירוט הבקשות ששלחתם במכבי Online או באפליקציה. הנחיות לצפייה בבקשות שנשלחו לרופא >
- בקשה שלא נקראה עדיין על ידי הרופא, תסומן בסטטוס "חדש".
כמה בקשות אפשר לשלוח לרופא?
- אפשר להגיש עד 4 בקשות ברבעון לכל תחום רפואי (רפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואת נשים).
- חבר החולה במחלה קשה (קוד 1400), חבר עם מוגבלות בשמיעה (קוד 4112), ילד להורה עם צורך בהתאמה לשמיעה (4116) וחבר המטופל ביחידה לטיפולי בית - יכולים לשלוח בקשות לרופא המשפחה ולרופא הילדים ללא הגבלה.
- אם שלחת בקשה והיא טרם נענתה, אי אפשר להגיש לאותו רופא בקשה נוספת עד שתתקבל תשובה מהרופא. כך תבדקו אם קיימת בקשה פתוחה לרופא >
אם עברת את מכסת הבקשות לרבעון, אפשר לפנות למרפאת הרופא ולהציג לו את בקשתך.
האם אפשר לשלוח בקשה לרופא גם כשהוא לא במרפאה?
- אפשר לשלוח בקשה לרופא בכל שעה. הרופא ישיב בתוך כמה ימים, בשעות העבודה שלו.
- אם הרופא שלך נעדר מהמרפאה לתקופה מסוימת (למשל עקב נסיעה או מחלה) אי אפשר לשלוח לו בקשה עד שישוב. אם הרופא שנעדר עובד במרפאה משותפת, אפשר בינתיים להגיש בקשה לצוות הרופאים במרפאה (בתנאי שהם רשומים לשירות).
אני לא מצליח לשלוח את הבקשה לרופא - מתקבלת הודעת שגיאה
יתכן שבתוכן הבקשה שלך יש סימנים שמונעים שליחת הבקשה.
יש להסיר סימנים אלו: ~ { } <> & / ולנסות לשלוח שוב.
כתבתי בקשה אבל הכפתור "המשך" לא מגיב. מה הבעיה?
- יכול להיות שהבקשה ארוכה מדי. נסו לקצר אותה – אפשר להכניס מספר מוגבל של תווים:
- בקשת מרשם – עד 100 תווים
- בקשת אישור מחלה ואישור על מצב רפואי – עד 30 תווים
- שאלה לרופא – עד 200 תווים
- בדקו האם גרסת הדפדפן שלכם תומכת באתר מכבי Online>
- נסו להגיש את הבקשה מחדש.
קיבלתי הודעה ש"מספר הטלפון לא חוקי". מה הבעיה?
יש להזין ספרות בלבד, ללא רווחים או מקפים.
בסטטוס של הבקשה כתוב "אין מענה מרופא". למה הכוונה?
תשובה זו יכולה להופיע בכמה מקרים:
- הרופא לא הספיק לענות בתוך 5 ימים.
- הרופא לא קיבל מספיק פרטים בכדי להשיב לבקשה או להפיק מרשם.
- הרופא רוצה שתגיעו למרפאה, למשל לצורך בדיקות.
לבירור נוסף אפשר לפנות לרופא המטפל או למרפאה שבה הוא עובד. לאיתור פרטי הרופא >
אין אפשרות להגיש את אותה בקשה שנית.
בקשה שחזרה ללא מענה לא נספרת במכסה של 5 בקשות ברבעון.
קיבלתי הודעה ש"עקב תקלה טכנית הטפסים הופקו במרפאת הרופא". מה לעשות?
קיימת תקלה טכנית במרפאת הרופא. עליך להגיע למרפאה כדי לקבל את הטפסים או המרשמים שהודפסו.
קיבלתי הודעה ש"לא נמצאו תרופות בשנה אחרונה". מה לעשות?
אפשר לבקש מרשם רק לתרופות שנרכשו ב-12 החודשים האחרונים. אם ברצונך לקבל מרשם לתרופות שלא רכשת בשנה האחרונה, יש ליצור קשר עם הרופא בטלפון או להגיע למרפאה.
אילו בקשות מופיעות בעמוד "בקשות ואישורים"?
- כל בקשה ששלחת לרופא
- בקשת התחייבות
- בקשה לאישור תרופות
- בקשת החזר
- פנייה שנשלחה במעטפת אל-תור במרכז הרפואי
- פניה בנושא בחירת הרופא שלי
- בקשה לאישור ניתוח בחו"ל
- בקשת הנחה באשפוז סיעודי מורכב
- בקשה למסירת תיק רפואי
- פניה לחידוש רטרואקטיבי של החברות בביטוח המשלים
- פנייה לוועדה לניתוחי שדיים
- בקשה לסיוע מקרן הרווחה
- בקשת שירות בפקס או בדוא"ל
- בקשת משלוח פריטים במרכז רפואי או במוקד
לא הצלחתי להדפיס מרשם שקיבלתי מהרופא. מה לעשות?
לא ניתן להדפיס מרשם במקרים הבאים:
- המרשם כבר מומש בבית המרקחת (התרופות נרכשו)
- לא ניתן להדפיס מרשם נייר שקיבלתם במרפאת הרופא.
- גרסת הדפדפן שלך אינה תומכת באתר מכבי Online או שהאפשרות לפתוח חלונות קופצים חסומה. מידע על התאמת הדפדפן ופתיחת חלונות קופצים >
- תוקף המרשם פג לפני שהתרופות נרכשו. כדי לברר מה תוקף המרשם יש ללחוץ על "בקשה לרופא" בסרגל הראשי, ולצפות בפרטי הבקשה
לתשובת הרופא מצורף קובץ. ניסיתי לפתוח את הקובץ ועל המסך הופיעה הודעה המבקשת לשמור את המסמך או לבחור תוכנה לפתיחת המסמך. מה לעשות?
כדי לצפות בקובץ יש להתקין על המחשב את תוכנת אקרובט רידר (Acrobat Reader) בגרסה 88 ומעלה.
איך אדע אם קיבלתי אישור לבדיקת דימות, ניתוח או צנתור?
בדיקות , ניתוחים וצנתורים דורשים אישור מקדים. הרופא שלכם ישלח בקשה לאישור התהליך, למרכז אישורים לטיפולים.
באתר מכבי Online אפשר לצפות בסטטוס הבקשה ולהדפיס מסמכים כמו הפניות וטופס התחייבות לבית החולים.
לצפייה בסטטוס הבקשה, התחברו למכבי Online באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה.
לחצו על "פעולות ומידע" בתפריט העליון ולאחר מכן בחרו ב"דימות, ניתוח וצינתור" בתפריט השמאלי.
בעמוד הבא יופיעו כל הבקשות שלכם לאישור בדיקות דימות, ניתוחים וצנתורים.
לצד כל בקשה מופיעים נתונים כמו שם הרופא המפנה, סטטוס הבקשה וסוג הבדיקה.
לחצו על הכפתור + לצד שם הרופא, לקבלת מידע נוסף על הבקשה. אם הבקשה לא אושרה, יופיע הסבר לכך.
אם הבקשה אושרה, יופיע אייקון של מדפסת להדפסת טופס התחייבות.
במכבי Online מופיעות המלצות רפואיות אישיות. מה זה?
באתר מכבי Online תוכלו לצפות בהמלצות רפואיות אישיות המותאמות לגיל, למין ולמצב הבריאותי שלכם. ההמלצות יכולות לכלול ביצוע בדיקות או חיסונים, ביקור אצל הרופא ועוד.
לצפייה בהמלצות, התחברו למכבי Online באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה.
אם יש המלצות רפואיות שעוד לא קראתם, יופיע בעמוד הבית באנר עם קישור לצפייה בהמלצות הרפואיות.
דרך נוספת להגיע לרשימת ההמלצות שלכם, היא ללחוץ על "תיק רפואי" בתפריט העליון ולאחר מכן לבחור ב"המלצות אישיות" בתפריט השמאלי.
בפעם הראשונה שבה תנסו לצפות בהמלצות רפואיות, תופיע על המסך הודעה עם תנאי השימוש. לצפייה בהמלצות, סמנו כי אתם מאשרים את תנאי השימוש ולחצו על הכפתור "שמור וסגור".
בעמוד הבא תוכלו לצפות בהמלצות הרפואיות שלכם ובסיבת ההמלצה.
- קרא עוד - מעבר לאתר מכבי לקבלת מידע על הבדיקה
- תוצאות קודמות - לצפייה בבדיקות מסוג זה שביצעתם בעבר
- בקשת הפניה מהרופא - להגשת בקשה לרופא. הנחיות להגשת בקשה לרופא>
- זימון תור לאחות או רופא - לזימון תור. הנחיות לזימון תורים>
- לאיתור סדנה - לחיפוש סדנאות באתר מכבי
קיבלת המלצות רפואיות לבדיקה שכבר ביצעת?
- אם הבדיקה בוצעה היום, יש להמתין מספר ימים לעדכון האתר.
- אם הבדיקה לא בוצעה במסגרת מכבי, היא לא מעודכנת במערכות מכבי ולכן ההמלצה עדיין מופיעה באתר.
- אם יש לך שאלה לגבי ההמלצות הרפואיות, כדאי לפנות לרופא שלך. לאיתור פרטי הרופא>
הנחיות לשימוש בשירות בקשות והודעות מרופאים באתר מכבי Online
איך להגיש בקשות מהמשרד או מהרופא/ה
כדי לגשת לשירותי מכבי Online יש להזדהות באמצעות מספר זהות והסיסמה שלכם.
בעמוד הבית של אתר מכבי Online, לחצו על כפתור "בקשה מהמשרד או מהרופא/ה":
במסך הבא לחצו על כפתור "הגשת בקשה חדשה".
במסך הבא יש לבחור את נושא הבקשה. ניתן לבחור בין: איתור מסמכים, נושאים למשרד ונושאים לרופא/ה.
בקשה למשרד
עבור נושאים מנהלתיים ניתן לפנות בבקשה למשרד, שמטפל בנושאים:
- אישורי תרופות
- התחייבויות (טופס 17)
- החזר כספי
- איתור שירותים
- קורונה
- מסמכים
בקשה לרופא/ה
בקשות לרופא/ה נעשות ע"י כניסה למסך נושאים לרופא/ה
במסך הבא תופיע רשימת הרופאים שאליהם באפשרותכם לפנות. בחרו את הרופא שאליו תרצו לפנות.
אם הרופא שבחרתם עומד לצאת להיעדרות מתוכננת, תראו הודעה על כך ותוכלו לשלוח הודעה בכל זאת או לבחור ברופא אחר.
בקשות לרופא ניתנת עבור השירותים הבאים:
- חידוש מרשם
- אישור מחלה עד חודש אחורה
- שאלה לרופא/ה
- בקשה לסיכום מצב רפואי
- בקשה להפניה
- העתקי מסמכים
במסך הבא יש לבחור את נושא הבקשה: מרשם לתרופות, אישור מחלה, אישור על מצב רפואי או שאלה לרופא.
בקשת מרשם לתרופות
אם בחרתם להגיש בקשה למרשם לתרופות, יש לבחור את התרופה הרצויה מרשימת התרופות שלכם. ברשימה יוצגו רק תרופות שנרכשו בשנה האחרונה.
אם אתם זקוקים לתרופות שאינן מופיעות ברשימה, ניתן לבקש זאת מהרופא באמצעות תיבת הטקסט.
לאחר מכן לחצו על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
אם לא תבקשו לחדש מרשם עבור תרופה קבועה, תתבקשו לסמן מדוע.
בקשת אישור מחלה
לבקשת אישור מחלה יש לסמן את טווח הזמן המבוקש, לפרט מהי מטרת האישור וללחוץ על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
אישור על מצב רפואי או שאלה לרופא
אפשר לכתוב בקשה לרופא עד 250 תווים. יש ללחוץ על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
שליחת הבקשה והוספת נושא נוסף
לאחר לחיצה על כפתור "המשך" יוצג מסך עם סיכום פרטי הבקשה.
- כדי לערוך את הבקשה לחצו על "עריכה".
- אם תרצו לפנות לרופא בנושא נוסף, לחצו על "לבחירת נושא נוסף".
- בתחתית העמוד אפשר לעדכן את מספר הטלפון ליצירת קשר.
- לשליחת הבקשה לחצו על "שליחת הבקשה".
אישור קריאה
בהודעות/תשובות בהן נדרש אישור, יתווסף חיווי "נדרש לאשר קריאה" - לחצו עליו לאישור קריאת של תשובת הרופא
ניתן לסנן את רשימת ההודעות ולצפות רק בהודעות עבורן נדרש אישור קריאה
בהודעות יזומות מהרופא ובתשובות רופא הכוללות הודעה אישית לחבר (הערת רופא), תתבקשו לסמן כי קראתם את ההודעה
במידה וקיימת עבורכם הודעה אישית מהרופא, ההודעה תוצג בצורה בולטת
צפייה בבקשות שנשלחו לרופא (סטטוס הבקשה)
בעמוד הבית של מכבי Online לחצו על "תקשורת עם הרופא" בסרגל העליון.
בעמוד הבא יופיעו הבקשות האחרונות ששלחתם. אפשר לסנן את התוצאות לפי תאריכים: בחרו תאריך התחלה ותאריך סיום ולחצו על כפתור "הצג" לסיום.
בקשות עם מסמכים מצורפים יסומנו ב- .
לחיצה על האייקון + תפתח חלון שבו יופיע תוכן הבקשה ותשובת הרופא.
אם הרופא צירף מסמכים לבקשה, ניתן לצפות בהם ולהדפיס אותם בלחיצה על הכפתורים "לצפיה" ו"הדפסה".
נתקלתם בבעיה בהצגת והדפסת מרשמים דיגיטליים? מדריך לפתיחת מרשם דיגיטלי >
הנחיות לשימוש בשירות בקשות והודעות מרופאים באפליקציית מכבי בסלולר
במסך הבית של האפליקציה בחרו ב"בקשה מהמשרד או מהרופא/ה".
לאחר מכן תתבקשו להזדהות באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות וסיסמה או טביעת אצבע או קוד חד פעמי. הנחיות להתחברות>
אם במכשירכם מופעל זיהוי פנים, הציבו את המכשיר מול הפנים לצורך זיהוי.
במסך הבא יש לבחור את נושא הבקשה. ניתן לבחור בין: איתור מסמכים, נושאים למשרד ונושאים לרופא/ה.
בקשה למשרד
עבור נושאים מנהלתיים ניתן לפנות בבקשה למשרד, שמטפל בנושאים:
- אישורי תרופות
- התחייבויות (טופס 17)
- החזר כספי
- איתור שירותים
- קורונה
- מסמכים
למסכי בקשה מהמשרד, התווסף כפתור שיאפשר פנייה לנציג/ת מלה באמצעות צ'ט
שעות הפעילות:
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00
שישי וערבי חג 08:00-12:00
בקשה לרופא/ה
בקשות לרופא נעשות ע"י כניסה למסך נושאים לרופא/ה
במסך הבא יש לבחור את בן המשפחה עבורו נדרשת הבקשה וכן את הרופא אליו מופנית הבקשה.
תוצג רשימה של רופאים שאליהם ניתן לפנות דרך השירות. בחרו את הרופא שאליו תרצו לפנות.
הגשת בקשות לרופא, לחברים מעל גיל 18, ניתנת עבור השירותים הבאים:
- חידוש מרשם
- אישור מחלה עד חודש אחורה
- שאלה לרופא/ה
- בקשה לסיכום מצב רפואי
- בקשה להפניה
- העתקי מסמכים
בבחירת רופא ילדים - תוצג בחירה של "אישור רפואי" (במקום "אישור מחלה" בבחירת רופא משפחה)
כמו כן, לא תוצג אפשרות לסיכום מצב רפואי.
בקשת מרשם לתרופה
על המסך תוצג רשימת התרופות שלכם. בחרו את התרופה הרצויה.
אם אתם זקוקים לתרופה שלא מופיעות ברשימה, אפשר לבקש זאת באמצעות תיבת הטקסט בתחתית המסך.
לאחר מכן לחצו על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
אם לא תבקשו לחדש את המרשם עבור תרופות קבועות, תתבקשו לסמן מדוע. אם התרופה לא בשימוש, ניתן לפרט מדוע באמצעות תיבת הטקסט.
לאחר מכן לחצו על כפתור "המשך".
בקשת אישור מחלה
סמנו את טווח הזמן המבוקש (בחרו תאריך התחלה ותאריך סיום).
לאחר מכן פרטו מה מטרת האישור ולחצו על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
שאלה לרופא
אפשר לכתוב שאלה לרופא או לבקש אישור על מצב רפואי. יש לפרט את השאלה או את מטרת האישור בתיבת הטקסט.
לאחר מכן לחצו על כפתור "המשך" להגשת הבקשה.
בקשה לסיכום רפואי
בבקשה לסיכום רפואי יש לבחור את המסמך הנדרש (סיכום מצב רפואי או יצירת טופס רפואי אותו תרצו להציג לגורם חיצוני).
לאחר הבחירה יש לפרט את הבקשה.
אפשרות להגשת יותר מנושא אחד בבקשה
בסיום הגשת הנושא הראשון, תועברו למסך סיכום בקשה, בו תוכלו לבחור נושא נוסף.
צפייה בבקשות ששלחת לרופא (סטטוס הבקשה)
כדי לראות אם הרופא ענה לבקשתכם או לצפות בבקשות קודמות, היכנסו לעמוד הבית של האפליקציה ולחצו על הכפתור בפינה הימנית העליונה.
בתפריט הנפתח בחרו ב"תיק רפואי" ותחתיו בחרו ב"בקשות והודעות מרופאים ".
במסך הבא יופיעו כל הבקשות שנשלחו לרופא. ניתן לסנן את הבקשות לפי סוג הרופא (משפחה, נשים וילדים).
בחלק העליון של המסך יופיעו שמות הילדים ובני המשפחה המקושרים לחשבונכם - לחצו על שם הילד כדי לצפות בבקשות שלו בלבד.
לחצו על בקשה לרופא כדי לצפות בתוכן הבקשה ובתשובת הרופא. אם הרופא צירף מסמכים לבקשה, לחצו עליהם כדי לצפות בהם.
צפייה בתכני הדרכה שהתקבלו מהרופא
במקרים בהם הרופא שולח תכני הדרכה במסגרת מענה לבקשה או בקשה יזומה, תוצג במסך הנחייה שאת התוכן ניתן לראות בסיכום הביקור + לינק לסיכום הביקור הרלבנטי