מה חדש באפליקציה

מתחברים בקלות

אפליקציית הבריאות של מכבי תוכננה ועוצבה כדי לספק לכם חווייה משופרת ואיכותית, התמצאות מהירה וגישה נוחה למגוון פעולות אישיות בנושאים רפואיים ומנהלתיים. באפליקצית מכבי אתם מקבלים גישה מהירה ונוחה לתיק הרפואי שלכם ושל בני המשפחה הרשומים איתכם.

 

מתחברים בקלות ומבצעים מגוון פעולות: זימון וביטול תורים, צפייה בתוצאות בדיקות, שליחת בקשות לרופא, איתור שירותים ברחבי הארץ ועוד, בכל זמן ובכל מקום.

 

אפשר להתחבר לאפליקציה במספר דרכים:

 

אין לכם סיסמה? קבלו סיסמה ראשונה בדוא״ל - כמה דקות והיא אצלכם.

 

שכחתם את הסיסמה? התחברו עם קוד חד פעמי או הקלידו מספר תעודת זהות ושנת לידה וקבלו גישה למגוון שירותים.

מסך בית בהתאמה אישית

פעולות מהירות

בחלקו העליון של מסך הבית, בבועות הכחולות, יש לכם גישה מהירה לכל הפעולות: זימון תור חדש, ביקור ללא כרטיס, בקשות מהרופא/ה, בקשה להחזר כספי, פעולות ומידע בנושא קורונה ועוד.

 

תוכלו להזיז בועות כחולות במסך הבית על ידי לחיצה ארוכה על הבועה וכן להסיר או להוסיף בועות על ידי לחיצה על בועת "עריכת מסך הבית".

ניווט מהיר למידע הרפואי

בחלקו התחתון של המסך, בבועות הסגולות, תמצאו את המידע הרפואי שלכם: תורים שנקבעו, הפניות ואישורים, תרופות ומרשמים, חיסונים, תוצאות בדיקות ועוד. תוכלו להגיע אליו על ידי לחיצה על החץ בחלקו התחתון של המסך.

 

אם ממתינות לכם הודעות מרופאים/ות או החזרים ואישורים, תראו על הבועה המתאימה את מספר ההודעות שממתינות לכם (בעיגול אדום קטן בראש הבועה).

החיסונים שלכם

רשימת החיסונים שלכם מופיעה בבועה סגולה בתחתית המסך (כדי להגיע אליה יש ללחוץ על החץ בחלקו התחתון של המסך).

כאן תוכלו לבחור עבור מי להציג את רשימת החיסונים ולמצוא מידע על החיסונים השונים שקיבל, כולל חיסוני קורונה.

לחיצה על חיסון קורונה – תעביר אתכם למסך מידע על כל מנות חיסון הקורונה שהתקבלו ובאילו תאריכים.



לחיסוני הקורונה ניתן להגיע גם דרך בועת "קורונה - פעולות ומידע" הנמצאת בחלקו העליון של המסך.

בועת קורונה

תוכלו למצוא את כל המידע ולבצע פעולות הקשורות לקורונה על ידי לחיצה על בועת "קורונה – פעולות ומידע" בחלק העליון של מסך הבית באפליקציה.

 

פעולות ומידע בנושא קורונה שתוכלו למצוא שם:

    • חיסוני קורונה שבוצעו
    • אישור התחסנות של משרד הבריאות
    • אישור החלמה מקורונה למי שזכאי
    • תוצאות בדיקת קורונה אחרונה
    • דוח רפואי לנוסעים לחו"ל
    • הרשמה לקבלת טיפול פסיכולוגי טלפוני

כל המשפחה איתכם

אפשר לצפות במידע הרפואי של כל המשפחה במסך אחד, כולל תוצאות בדיקות, תורים לרופא ועוד.

המידע מסודר לפי ציר זמן ונוח לצפייה - לכל אחד במשפחה יש צבע משלו ואפשר אפילו להוסיף תמונות פרופיל.

ראו כיצד להוסיף תמונת פרופיל

שירותים נוספים באפליקציית מכבי

שירות

פרטי השירות

בקשות והודעות מרופאים

הדרכה לשירות >

בקשה חדשה מהרופא/ה ניתן לבצע באיזור הפעולות המהירות (בועות כחולות בחלק העליון במסך הבית).
צפייה בהודעות שנשלחו ותשובות הרופאים וכן חיווי על הודעות חדשות מהרופא שטרם נקראו, תוכלו למצוא בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).
ניתן ליצור קשר עם רופאים דרך האפליקציה בנושאים שונים: הזמנה או חידוש מרשמים לתרופות, בקשה לקבלת הפניות לבדיקות שגרתיות, אישור מחלה, קבלת דף מידע רפואי ושאלות כלליות.

זימון וביטול תורים

הדרכה לשירות >

מערכת זימון תורים לכל סוגי הרופאים, לאחיות ולדיאטניות המרכזת את כל המידע על ביקורים קודמים ותורים עתידיים. אפשר לשמור את התורים שקבעתם ישירות ליומן של הטלפון.

 

תוכלו לזמן תור חדש לכם או לבני המשפחה הרשומים איתכם באיזור הפעולות המהירות (בועות כחולות בחלק העליון במסך הבית).

תוכלו לצפות בכל התורים שהיו או תורים עתידיים בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).

 

זימון תור לרופאי משפחה ולרופאי ילדים בצל הקורונה - אנחנו עושים את מרב המאמצים להימנע מביקורים של אנשים רבים במרפאות, במיוחד אנשים שנמצאים בקבוצת סיכון ואנשים שעלולים לסכן את הציבור. לצורך זה נבנה שאלון שמסייע לחבר בהליך זימון התור.

השאלון כולל כמה שאלות שעליהן יהיה עליך להשיב בתהליך זימון התור. על מנת להתקדם בתהליך הזימון חובה לענות על השאלון.

חברים בבידוד וחברים עם תסמיני קורונה לא יוכלו לזמן תור במרפאה, ויוצע להם תור טלפוני בלבד.

הגשת בקשת התחייבות (טופס 17)

הדרכה לשירות >

אפשר להגיש בקשת התחייבות בקלות, לצלם מסמכים עם הטלפון הנייד ולעקוב אחר סטטוס הטיפול בבקשה.

הגשת בקשה להחזר כספי באפליקציה

הדרכה לשירות >

מהיום אין צורך לגשת לסניף ולמלא מעטפת אל תור על מנת לקבל החזר כספי. תוכלו לעשות זאת בקלות ומהירות מהאפליקציה במספר שלבים פשוטים.

תרופות ומרשמים

הדרכה לשירות >

 

בדיקת מלאי

הדרכה לשירות >

תרופות ומרשמים - תוכלו לראות את כל התרופות והמרשמים שלכם ושל בני המשפחה הרשומים איתכם בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).

הגשת בקשה לאישור מקדים לתרופות - הגשת בקשה באמצעות צילום מסמכים עם מצלמת הטלפון הנייד ומעקב אחר סטטוס הטיפול בבקשה.

 

בדיקת מלאי - האם התרופה שאתם צריכים נמצאת במלאי ובאיזה בית מרקחת קרוב אליכם תוכלו למצוא אותה.

התייעצות עם רופאי עור

הדרכה לשירות >

התייעצות עם רופאי עור באפליקציה ייעודית.

ביטוח נסיעות לחו"ל

הדרכה לשירות >

חברי מכבי יכולים לרכוש באמצעות האפליקציה פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל של מדיכלל עולמי.

שירותים מנהליים נוספים

בקשת אישור לביקור אצל רופא ללא כרטיס >

עדכון פרטים אישיים וסיסמה >

הזמנת כרטיס מגנטי חדש >

הפקת דו"ח רפואי מרכז בשפה האנגלית >

הצטרפות לתכנית הביטוח המשלים "מכבי שלי" >

שירות

בקשות והודעות מרופאים

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

בקשה חדשה מהרופא/ה ניתן לבצע באיזור הפעולות המהירות (בועות כחולות בחלק העליון במסך הבית).
צפייה בהודעות שנשלחו ותשובות הרופאים וכן חיווי על הודעות חדשות מהרופא שטרם נקראו, תוכלו למצוא בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).
ניתן ליצור קשר עם רופאים דרך האפליקציה בנושאים שונים: הזמנה או חידוש מרשמים לתרופות, בקשה לקבלת הפניות לבדיקות שגרתיות, אישור מחלה, קבלת דף מידע רפואי ושאלות כלליות.

שירות

זימון וביטול תורים

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

מערכת זימון תורים לכל סוגי הרופאים, לאחיות ולדיאטניות המרכזת את כל המידע על ביקורים קודמים ותורים עתידיים. אפשר לשמור את התורים שקבעתם ישירות ליומן של הטלפון.

 

תוכלו לזמן תור חדש לכם או לבני המשפחה הרשומים איתכם באיזור הפעולות המהירות (בועות כחולות בחלק העליון במסך הבית).

תוכלו לצפות בכל התורים שהיו או תורים עתידיים בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).

 

זימון תור לרופאי משפחה ולרופאי ילדים בצל הקורונה - אנחנו עושים את מרב המאמצים להימנע מביקורים של אנשים רבים במרפאות, במיוחד אנשים שנמצאים בקבוצת סיכון ואנשים שעלולים לסכן את הציבור. לצורך זה נבנה שאלון שמסייע לחבר בהליך זימון התור.

השאלון כולל כמה שאלות שעליהן יהיה עליך להשיב בתהליך זימון התור. על מנת להתקדם בתהליך הזימון חובה לענות על השאלון.

חברים בבידוד וחברים עם תסמיני קורונה לא יוכלו לזמן תור במרפאה, ויוצע להם תור טלפוני בלבד.

שירות

הגשת בקשת התחייבות (טופס 17)

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

אפשר להגיש בקשת התחייבות בקלות, לצלם מסמכים עם הטלפון הנייד ולעקוב אחר סטטוס הטיפול בבקשה.

שירות

הגשת בקשה להחזר כספי באפליקציה

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

מהיום אין צורך לגשת לסניף ולמלא מעטפת אל תור על מנת לקבל החזר כספי. תוכלו לעשות זאת בקלות ומהירות מהאפליקציה במספר שלבים פשוטים.

שירות

תרופות ומרשמים

הדרכה לשירות >

 

בדיקת מלאי

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

תרופות ומרשמים - תוכלו לראות את כל התרופות והמרשמים שלכם ושל בני המשפחה הרשומים איתכם בתיק הרפואי (בועות סגולות בחלק התחתון של מסך הבית).

הגשת בקשה לאישור מקדים לתרופות - הגשת בקשה באמצעות צילום מסמכים עם מצלמת הטלפון הנייד ומעקב אחר סטטוס הטיפול בבקשה.

 

בדיקת מלאי - האם התרופה שאתם צריכים נמצאת במלאי ובאיזה בית מרקחת קרוב אליכם תוכלו למצוא אותה.

שירות

התייעצות עם רופאי עור

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

התייעצות עם רופאי עור באפליקציה ייעודית.

שירות

ביטוח נסיעות לחו"ל

הדרכה לשירות >

פרטי השירות

חברי מכבי יכולים לרכוש באמצעות האפליקציה פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל של מדיכלל עולמי.